Originally posted by penari
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Säälittävän kuuluisa 530d -99 Steptronic
Collapse
X
-
Originally posted by Hemi View PostNo, ehkä nuo eturenkaat olisi pitänyt vaihtaa ihan ensimmäisenä oikean halkaisijan renkaisiin? Nyt alla eri vierintäkehän pyörät edessä ja takana, jolloin ainakin tämä on yksi potentiaalinen laatikon häröilyn ehdokas?
Eli eturenkaat vaihtoon ja laatikon adaptaatioiden nollaus.
Itsellä omassa tomaatissa joka nurkassa 225/40r18.
Toimii. Hieman ehkä talvi kumeihin verrattuna venyttää vaihteita.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostMistäs se loota tietää mitkä eturenkaat siellä pyörii?? Onko sinne annettu joku tietty Vierintäkehä jota se noudattaa/olettaa? Onko sulla todettua faktaa että aiheutuu juuri tästä?...
Originally posted by Matuh View PostItsellä omassa tomaatissa joka nurkassa 225/40r18.
Toimii. Hieman ehkä talvi kumeihin verrattuna venyttää vaihteita.
Eli juuri tätä laatikko alkaa tekemään kun vierintäkehät pyörissä ovat alikokoiset(+jättää laatikon lukituksen tekemättä=käy pitkään jatkuessaan turbiinin päälle).
Comment
-
-
Miten vakavaa vai normaalia kun täysin kylmällä koneella lähtee pihasta niin liikkeellelähtö / hiljaa lipuminen on jotenki tahmaista, vähän kun tervassa ajaisi. Isolle tiellä päästessä / muutama kilsa ajoa niin pelaa hyvin.. Laatikossa oli aijemmin n.1.5L vajaus öljystä. Se on nyt täytetty mutta samallalailla toimii / käyttäytyy vieläkin.EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostMiten vakavaa vai normaalia kun täysin kylmällä koneella lähtee pihasta niin liikkeellelähtö / hiljaa lipuminen on jotenki tahmaista, vähän kun tervassa ajaisi. Isolle tiellä päästessä / muutama kilsa ajoa niin pelaa hyvin.. Laatikossa oli aijemmin n.1.5L vajaus öljystä. Se on nyt täytetty mutta samallalailla toimii / käyttäytyy vieläkin.
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostMiten vakavaa vai normaalia kun täysin kylmällä koneella lähtee pihasta niin liikkeellelähtö / hiljaa lipuminen on jotenki tahmaista, vähän kun tervassa ajaisi. Isolle tiellä päästessä / muutama kilsa ajoa niin pelaa hyvin.. Laatikossa oli aijemmin n.1.5L vajaus öljystä. Se on nyt täytetty mutta samallalailla toimii / käyttäytyy vieläkin.
Comment
-
-
Automaatteja ei juuri ole ollut yhtä E38 lukuunottamatta joten vähän hakusessa näiden "ominaisuudet".
Miten kun mulla on sellainen käsitys että esim liikennevaloissa ja tyhjäkäynnillä kannattaisi pitää N eikä D:tä jolloin ei olisi vetoa päällä, ja samoin mielummin N ja käsijarru kun P jos auto on käynnissä. Onko tällä mitään järkeä / väliä?EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostAutomaatteja ei juuri ole ollut yhtä E38 lukuunottamatta joten vähän hakusessa näiden "ominaisuudet".
Miten kun mulla on sellainen käsitys että esim liikennevaloissa ja tyhjäkäynnillä kannattaisi pitää N eikä D:tä jolloin ei olisi vetoa päällä, ja samoin mielummin N ja käsijarru kun P jos auto on käynnissä. Onko tällä mitään järkeä / väliä?F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostIte saanu ohjeen, että liikenevaloissa tms. paras pitää D päällä ja seistä jarrulla. Perusteluita en muista, eikä kyllä oo tomaattiakaan ollu hetkeen.E39 525i -01
ex 750iL -96
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostAutomaatteja ei juuri ole ollut yhtä E38 lukuunottamatta joten vähän hakusessa näiden "ominaisuudet".
Miten kun mulla on sellainen käsitys että esim liikennevaloissa ja tyhjäkäynnillä kannattaisi pitää N eikä D:tä jolloin ei olisi vetoa päällä, ja samoin mielummin N ja käsijarru kun P jos auto on käynnissä. Onko tällä mitään järkeä / väliä?
N ja P asennoilla ei ole muuta eroa kuin että P asennossa "lukitushaarukka" tarttuu laatikon ulostuloakseliin pitäen auton paikallaan. Käsijarru on totaalisen turha kapistus automaattivaihteisessa autossa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostN asento kuluttaa kytkinpakkoja ja D asento lämmittää öljyä (samaan tapaan kuin ajaessa).
N ja P asennoilla ei ole muuta eroa kuin että P asennossa "lukitushaarukka" tarttuu laatikon ulostuloakseliin pitäen auton paikallaan. Käsijarru on totaalisen turha kapistus automaattivaihteisessa autossa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJyrkempään mäkeen jos joutuu jättää, niin en mielellään jätä pelkän P:n varaan. Eli seisontajarru kaveriksi.E39 525i -01
ex 750iL -96
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostVoi sillä tiukassa paikassa tehdä käsijarrukäännöksen, jos survoo P:n silmään niin ei se haarukka tartu vauhdissa.Originally posted by zener View PostJyrkempään mäkeen jos joutuu jättää, niin en mielellään jätä pelkän P:n varaan. Eli seisontajarru kaveriksi.
No juu, jos on oikeita mäkiä, kirjoitus perustui omaan kokemukseen täällä rannikolla jossa ei juuri kummoisia mäkiä ole ja ainoa käsijarrun käyttä on katsastus inssi.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by ts18056 View PostJoo, en minäkään. Eli jos mäki niin jyrkkä, että manuaali tarvii käkkärin, niin kyllä se on käytössä automaatillakin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment