Eli vissiin turbiini luistaa?
- liikkeellelähdössä
- n. 85km/h (turbiinin lukitsemisnopeus..?) täristää -> menee vikatilaan
- tehoboksin kanssa vaihdot karkenivat, luistaa vaihdon jälkeen ja sitten lyö vaihteen "lekalla" sisään (kickdownilla)
- mittarissa 237tkm (huoltokirja), laatikkoöljyjä ei ole vaihdettu, sääli
On nollailtu tuota laatikkoa/autoa pitämällä akusta piuhaa irti ym ym, mutta ei se mitään jeesaa.
Muuten nätissä hiljaisessa ajossa kaikki toimii niinkuin pitääkin, kunhan ei kiihdytä tuonne 85km/h tietämille, HEH.
Oikeastaan vaan naurattaa, kyllähän mä tiesin, että nää on ihan paskoja, mutta että ihan omalle kohdalle
Minne tuo kannattaa tuupata laittoon, kokemusta pk-seudun (+100km säteellä) automaattilaatikkohuolloista? Powermaticille soitin, n. 3500e takuukorjattu lodju + vaihtotyö.. Vanhan laatikon korjaus venähtää helposti kuukauden päähän -> ei kiinnosta
Oili Jalosellahan löytyy pari vaihtolaatikkoa n. 2500€, tiedä vaan miten kauan tollainenkin kestää.
- liikkeellelähdössä
- n. 85km/h (turbiinin lukitsemisnopeus..?) täristää -> menee vikatilaan
- tehoboksin kanssa vaihdot karkenivat, luistaa vaihdon jälkeen ja sitten lyö vaihteen "lekalla" sisään (kickdownilla)
- mittarissa 237tkm (huoltokirja), laatikkoöljyjä ei ole vaihdettu, sääli
On nollailtu tuota laatikkoa/autoa pitämällä akusta piuhaa irti ym ym, mutta ei se mitään jeesaa.
Muuten nätissä hiljaisessa ajossa kaikki toimii niinkuin pitääkin, kunhan ei kiihdytä tuonne 85km/h tietämille, HEH.
Oikeastaan vaan naurattaa, kyllähän mä tiesin, että nää on ihan paskoja, mutta että ihan omalle kohdalle
Minne tuo kannattaa tuupata laittoon, kokemusta pk-seudun (+100km säteellä) automaattilaatikkohuolloista? Powermaticille soitin, n. 3500e takuukorjattu lodju + vaihtotyö.. Vanhan laatikon korjaus venähtää helposti kuukauden päähän -> ei kiinnosta
Oili Jalosellahan löytyy pari vaihtolaatikkoa n. 2500€, tiedä vaan miten kauan tollainenkin kestää.
Comment