
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tänään taas totesin seuraavan..Välillä kun kohtuu reilulla kaasulla kiihdyttää (ei kickdown), niin konehuoneesta vasemmalta puolen kuuluu aika kova sellanen puhallusääni, mistäköhän moinen??
Leave a comment:
-
Originally posted by Pexi_87 View PostOhjaussimpukan päällä on siis nivel, mistä ymmärtääkseni lähtee rattiakseli, ja tämä nivel on märkä, muuten ohjaussimpukka kuiva. Venttiilikansien tiivisteet vaihtuu nyt muutenkin rempan yhteydessä, katsotaan onko märkä enää tämän jälkeen.
Tiivisteet vaihtoon ja paikat pesuun.
Leave a comment:
-
Originally posted by Pexi_87 View PostToinen kysymys, ohjaustehostimen nestesäiliöstä lähtevät letkut näyttävät hikoilevan öljyä läpi, kannattaako mennä hydrauliikkaliikkeeseen teettämään uudet vai merkkiliikkeen tiskille ostamaan uudet?
Leave a comment:
-
Originally posted by _nixu_ View PostKuullostaa sille että venttilikopan tiivisteet vuotaa öljyä ja tiputtaa sinne :think
Näin ainakin oli omassa ex autossa. Jos ymmärsin oikein mitä kohtaa tarkoitit.
Toinen kysymys, ohjaustehostimen nestesäiliöstä lähtevät letkut näyttävät hikoilevan öljyä läpi, kannattaako mennä hydrauliikkaliikkeeseen teettämään uudet vai merkkiliikkeen tiskille ostamaan uudet?
Leave a comment:
-
Kuuluuko öljykorkin kastua ajossa? Ihmettelen kun aivan kuiva aina tuo korkki. Käsitykseni mukaan ajossa korkki kastuu autossa. e39 523 -96
Leave a comment:
-
Originally posted by Pexi_87 View Post-00 540 autossa rattiakselin mennessä ohjaussimpukkaan viimeinen nivel on öljystä märkä. Onko siellä jonkinlainen O-rengas ja miten sen saisi vaihdettua?
Näin ainakin oli omassa ex autossa. Jos ymmärsin oikein mitä kohtaa tarkoitit.
Leave a comment:
-
-00 540 autossa rattiakselin mennessä ohjaussimpukkaan viimeinen nivel on öljystä märkä. Onko siellä jonkinlainen O-rengas ja miten sen saisi vaihdettua?
Leave a comment:
-
Ok, hyvä tietää kun aina joka puolella kerrotaan, että lataus on 14,5v, alko jo pelottaa
Leave a comment:
-
Originally posted by Supa View PostEi ole vikaa, tuo mittariston kautta saatava tieto on hieman alle mitä yleismittarilta mittaa konehuoneen puolelta. 13,7v on lähempänä oikeeta.
Voi olla enemmänkin laturista riippuen mutta e39:ssä 13,7-14 lienee hyvä.
Ei minullakaan salavalikko näytä kun 13,7v ajonaikana ja ei ole ongelmia virran kanssa ollut.
Leave a comment:
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostOnko normaalia, että 530D ilmoittaa salavalikon kautta akun jännitteeksi ajon aikana tilanteesta riippumatta 13,5v, eikös latauksen pitäis olla 14,5v? Uusi akku, vanhalla näytti ihan samaa.
Onko laturissa jotain vikaa?
Voi olla enemmänkin laturista riippuen mutta e39:ssä 13,7-14 lienee hyvä.
Leave a comment:
-
Onko normaalia, että 530D ilmoittaa salavalikon kautta akun jännitteeksi ajon aikana tilanteesta riippumatta 13,5v, eikös latauksen pitäis olla 14,5v? Uusi akku, vanhalla näytti ihan samaa.
Onko laturissa jotain vikaa?
Leave a comment:
-
Jaa että yhtäaikaa satuloista nipat auki? Vai yksikön ilmauksen jälkeen? Oliko tässä jotain eroa, että onko DSC vai ASC?
Leave a comment:
-
Originally posted by Antsah View PostPitäsköhän tuo abs-yksikön ilmaus sitten varalta jossakin teettää
Ei siihen tarvi kuin DISsin.
Mutta silloin pitää tosiaan ilmata joka nurkka samalla kertaa, eli pelkkä abs-yksikön ilmaus ei taida onnistua :think
Leave a comment:
Leave a comment: