Onkos normaalia, että kun auton laittaa kylmällä koneella käyntiin, niin joutuu painaa vähän kaasua, että pysyy käynnissä, muutoin kierrokset seilaa vähän aikaa siinä 500rpm pinnassa ja sitten sammuu. Mutta kun painaa vähän kaasua nii moottori käy normaaleilla tyhjäkäyntikierroksilla. Lämpimänä ei mitään ongelmaa ja kylmänäkin toimii ok, kunhan vain painaa ens vähän kaasua. Auto 528iA -97.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by de_lortto View PostOnkos normaalia, että kun auton laittaa kylmällä koneella käyntiin, niin joutuu painaa vähän kaasua, että pysyy käynnissä, muutoin kierrokset seilaa vähän aikaa siinä 500rpm pinnassa ja sitten sammuu. Mutta kun painaa vähän kaasua nii moottori käy normaaleilla tyhjäkäyntikierroksilla. Lämpimänä ei mitään ongelmaa ja kylmänäkin toimii ok, kunhan vain painaa ens vähän kaasua. Auto 528iA -97.E39 523i -96 Aspensilber Metallic
Suzuki GSX 750F
Comment
-
-
Originally posted by mole84 View Postno niin tyhmä kysymys olen xenoneita tilaamassa ja ulkona pakkasta ni en kehtaa käydä kattomassa..oliko lyhvissä valoissa hb3vai4 poltin ja pitkät olis sit kans hb3vai4?? mistä porukka on tilannu noita?? ja onko 6000 hyvä väri lt??
Auton vm on 2000
Malli on?
Veikkaisin polttimon malliksi D2s:sää
Ite tilasin 6000k ja oon ihan tyytyväinen.
Oon tilannu 2 eri paikasta:
Jatek-import kalliimpi, mutta nopea
Euro1supply halvempi, mutta hidasNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by Karvanaamari View PostNo eipä tuo nyt normaalia voi olla. Oma 523i käy ainakin ihan nätisti kylmänäkin käynnistettynä.
No mutta se käy nätisti heti ku on kerran koskenu kaasupolkimeen, sen jälkeen ei mitään ongelmia. Ainut vaan että ku kylmänä käynnistää, niin se vaatii sen kaasun painamisen kerran. Missähän voisi olla vika?
Comment
-
-
Originally posted by de_lortto View PostNo mutta se käy nätisti heti ku on kerran koskenu kaasupolkimeen, sen jälkeen ei mitään ongelmia. Ainut vaan että ku kylmänä käynnistää, niin se vaatii sen kaasun painamisen kerran. Missähän voisi olla vika?E39 523i -96 Aspensilber Metallic
Suzuki GSX 750F
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostKyllä kuuluu. Joka toiseen Inspection II:een. Omassa oli myös alkuperäinen suodatin kun vuosi sitten vaihdoin vaikka on huollettu merkkiliikkeessä.
Mistähän johtuu, että jäähdytysjärjestelmässä on hieman painetta vaikka auto on seissyt vuorokauden paikallaan? Tänään kun tarkastin nesteitä niin pieni suhahdus kuului kun paisuntasäiliön korkin aukaisi. Eikö nuo yleensä päästä paineet ulos kun nesteet ovat jäähtyneet? Toinen mielenkiintoinen havainto oli, että öljyn mittatikku oli ensimmäistä kertaa ylös nostettaessa märkä noin puoleenväliin koko tikun pituudesta. Ennen en ole tätäkään havainnut. Öljyä on muuten oikea määrä eli jostain syystä ajaessa on roiskuttanut öljyä melko korkealle mittatikun putkeen. Autona e39 528 vm.-99
Käytin sen putken irti mihin tikku tökätään. siinä putkessa on semmonen 1-2mm reikä kyljessä mikä päästää "paineen" pois siitä pukesta.
Comment
-
-
Originally posted by de_lortto View PostNo mutta se käy nätisti heti ku on kerran koskenu kaasupolkimeen, sen jälkeen ei mitään ongelmia. Ainut vaan että ku kylmänä käynnistää, niin se vaatii sen kaasun painamisen kerran. Missähän voisi olla vika?
Ja siis nimeenomaan tämä tapahtuu silloin kun käynnistetään seisomisen jälkeen -15 asteen vittumaisemmalla puolella.Last edited by Lancester; 26-01-2010, 20:47.
Comment
-
-
Originally posted by Lancester View PostSama juttu minulla vm. 2001 525i:n kanssa. Tarvitsee pikku hipaisun kaasuun käynnistettäessä, mutta sitten pelaa ihan moitteetta. Eipä tosin ole häirinnyt.
Ja siis nimeenomaan tämä tapahtuu silloin kun käynnistetään seisomisen jälkeen -15 asteen vittumaisemmalla puolella.Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostJa auton merkki on varmaan BMW?
Malli on?
Veikkaisin polttimon malliksi D2s:sää
Ite tilasin 6000k ja oon ihan tyytyväinen.
Oon tilannu 2 eri paikasta:
Jatek-import kalliimpi, mutta nopea
Euro1supply halvempi, mutta hidas
ajattelin ettei tarvii eritellä ku on e39 kysymys palsta... mut kävin kattomassa tuol ulkona ni oma pitkä on hb3 ja lyhvet valot on h7 jossa on joku väli adapteri?? joudunko ostamaan jonkun väli hilkeen noihin lyhviin että saan xenonit toimimaan???
Comment
-
-
Originally posted by teme[[ View PostMulla on tommoset 17" vanteet 8 tuumaa leveät, niin mikä olis oikea rengaskoko kun pitäis kesärengassarja ostaa? Auto on 528i vm.97 steptronic.
Siis leveys/profiili? 225/45/17 onko oikea? 215/50/17 vai mikä ???"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View Post235/45 17", näinhän se sanotaan jo rekisteriotteessa ja omistajan käsikirjassa. Ja onhan vanteiden ET 20 tai lähelle?
Comment
-
-
Originally posted by J-Poika View Posttoi sigun auto alla ja varsinkin pakkasella ajettaessa kuuluu epäsäännöllisesti vaimea vinkaisu jostain sisälle? onko kellään vinkkejä mistämoinen voi johtua..?
Best Regards:
Smart Ass
PS: Ettei nyt täysin ohi menisi, niin kysyisin että miltä suunnalta autoa ääni kuuluu?
Comment
-
-
Originally posted by Damien83 View PostPakkasella eläintenkin (niin koti- kuin villieläinten) lihakset kangistuvat, joten ne liikkuvat alta pois huomattavasti hitaammin.
Best Regards:
Smart Ass
PS: Ettei nyt täysin ohi menisi, niin kysyisin että miltä suunnalta autoa ääni kuuluu?
Comment
-
Comment