Originally posted by -JMV-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Morjes.
Kävin tässä tänään hakemassa ensimmäisen bmw:ni e39 530da touring vm 2000. Tuntuu muuten pirun hyvältä autolta!
Pari kysymystä heräsi nyt tässä esiin kun ajelin sillä ostopaikalta kotiin.
-Miten vaihtaa kieli saksasta englanniksi? tarviiko ajaa joku uus softa ajaa sinne vai onko se jo valmiiksi asennettu ja se tarviis vaan kaivaa jotenkin esiin sieltä?
-radio, mikä mättää? kun painoin mode nappia niin en enää pystynyt säätämään äänenvoimakkuutta ja se jäi ärsyttävän kovalle soimaan. tosin toimi normaalisti auton sammutettua ja uudelleen käynnistettyä.
-takalasin pyyhin toimi aluksi hyvin, mutta sammutettua ja käynnistettyä se ei enää toiminut? vai enkö vaan osannut oikeen käyttää sitä..
-ja autossa on xenonit valmiina niin voiko siihen laittaa halogeeni angel eyesit ja modata sit vakio umpioista xenonit niihin vai pitääkö hommata xenoneille tarkotetut enkelit?
nämä tuli nyt aluksi mieleen. ja varmaan hakemallakin ois löytynyt, mut en oikeen osannu käyttää sitä vielä, lol.
kiitoksia vastauksista.F11 520d
E39 530da
Comment
-
-
Purin keskikonsolin pois ja kasaus vaiheessa jäi yksi johto yli, mielestäni johto oli kiinni purkuvaiheessa, täytyy varmaan varata aika optikolle
Molemmissa johdoissa on samanlainen liitin (naaras) ja toinen menee tuhkakupin valolle, mutta kertokaa mihin tuo toinen ympyröity johto kuuluu?
F82 harraste
Comment
-
-
Originally posted by NikitaT View PostOisko tuo varoitus valojen/vilkkujen liitin?
Originally posted by Kentsu View PostTai aut.vaihdekulissin valojen liitin, tai tupakkisytkän valon liitin. Oiskohan muita vaihtoehtoja edes..?
Johto ylettää suunnilleen tuhkakupin etäisyydelle, mutta mitään paikkaa en löytänyt. Lätkäsin konsolin paikalleen ja kaikki johdot kiinni, paitsi tuota yhtä ja en ole huomannut mitään poikkeavaa, kaikki tuntuisi toimivan. Hämää vaan että mistä tuo voisi olla ja milestäni se oli jossain kyllä kiinni purkaessa.F82 harraste
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostJeps, kun hain 34mm pultit uusiin vanteisiin missä on 7mm spacerit niin näytti että jää hirmuisesti kierrettä upotettavaksi napaanE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostTää setä on sitä mieltä että renkaat ei saa irrotaPysyy se varmasti niillä orkkispulteillakin, mutta laitan nyt pidemmät kun ei niistä ainakaan haittaa ole
Ilman muuta pidemmät kannattaa laittaaE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Joo menee, kun tökkäsin pultin vanteen ja spacerin läpi niin varmaan n.1cm jäi kierrettä näkyviin. Pitäs vaan käyä alle kokeilemassa ettei ole liian pitkät nuo pultit:think Vai voiko ne edes ottaakkaan kiinni mihinkään
Edit: Ja "taas" tuli 2000 postia täyteen, viimeks vissiin viikko sittenM550d
Comment
-
-
Bensaluukun solenoidi pitäisi vaihtaa e39 sedaniin. Onko kenelläkään kokemusta/näkemystä miten uuden vaijerin pään saisi ujutettua luukun aukossa olevasta pikku reiästä läpi?e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Pitäs vissiin alkaa poistaa imusarjasta läppiä? Auto tullut linjalta ulos 07/00 eli kaiken jären mukaan läpät pitäis löytyä?
Tosin en ole varma onko edelliset omistajat poistaneet niitä, joten saako sen tarkistettua mitenkään ilman suurempaa purkamista?
Ja jos läpät löytyy niin poistolla rupee olemaan varmaan melko kiire koska autolla ajettu 196000km
edit: pikaisen peilin kanssa tutkinnan jälkeen tulin tulokseen, että läpät on paikallaan eli ei muutakun poistamaan ku lämpimään vaan pääsis.. Mites se (ohjain?)tanko mikä siin kääntelöö niitä läppiä niin jätättekö sen paikalleen vain nyvitte pois?Last edited by MacBaren; 11-02-2010, 12:55.F11 520d
E39 530da
Comment
-
Comment