Originally posted by kaikkone
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Taas tyhmää kysymystä heitteille... Paikallistin ton mun MKI/II(ei hajuakaan kumpi) E39 navin vian näytön "sammuiluun" siihen, että se valoisuudentunnistinhärveli on liian herkkä. Eli heti kun aurinko laskee niin menee näyttö mustaksi, jos sohasee vaikka kännykän kameran valolla niin heti kirkastuu normaaliksi :think Voiko tuota säätää jostain?
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Postnojuu muttakun ihmettelin sitä että se lämpötilaero on sen verran suuri, jäähyttääkö auto paikalla ollessaan esm niin hyvin niin en usko :P,
pitänee kai joskus kokeilla toisesta autosta sitä lämpötilaeroa.
Ts. termari jumittelee jos ei mielellään rupea alavesiletku lämpeemään.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
E39 touring 99, minkälainen lasinpesuripumppu tuohon? Xenoneille on omansa ja tehopesulle omansa. Mutta onko samassa 6L säiliössä tuulilasille ja takalasille ns. tuplapumppu, vai kaksi erillistä, vai yksi pumppu ja jokin eteen-taakse venttiilisydeemi välissä? Realomista ei saa mitään selvää...
Comment
-
-
Originally posted by Juice View PostE39 touring 99, minkälainen lasinpesuripumppu tuohon? Xenoneille on omansa ja tehopesulle omansa. Mutta onko samassa 6L säiliössä tuulilasille ja takalasille ns. tuplapumppu, vai kaksi erillistä, vai yksi pumppu ja jokin eteen-taakse venttiilisydeemi välissä? Realomista ei saa mitään selvää...
Jos tuuri on yhtä hyvä kuin itsellä, että pumppu on mallia vesitiiviillä liitimellä, niin melekeestää marmori on sitten ainut paikka josta pumppu hakea, ei löydy ainakaan täälläpäin motonetin valikoimista moista, Saksasta tarvikepumppuja tilailtiin myös huvikseen ja olihan nekin erilaisia
Siellä pöntössä on pumput seuraavasti, vasemman reunimmainen ajovaloille, sitten keskimmäinen tuulilasille ja oikean reunimmainen lienee se takalasinpesuri.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostPitäs kyllä ajon jälkeen olla lämpöisiä molempien putkien..Jos lämpömittari nousee normaalisti viivasuoraan. Ei se visko jaksa jäähdyttää niin paljon ettei normi lämmöissä pysyisi.
Ts. termari jumittelee jos ei mielellään rupea alavesiletku lämpeemään.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostJos ajon jälkeen moottorin ollessa jo käyntilämmin, se kuljettajan puoleinen letku on vain lämmin, niin termostaatti ei ole vielä auennut tai ei aukea ollenkaan jolloin seuraa lämpöongelmia. Kyllä sen viskon pitää kyetä jäähdyttämään niin että kone pysyy normi lämmöissä. Vai mikä sen kuuluisi jäähdyttää :think), mutta jos ei nouse lämmöt normaaleihin asti edes, niin ei se visko sitä kyllä aiheuta..
Toki visko _juuri ja juuri_ kesähelteillä pitää koneet "normilämpöisinä". Pitemmässä ruuhkassa seisoessa alkaa sähköiset kyllä pöhisemään mukana.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Kertoisko joku vakioalustan korkeudet kaarista napaan, tietäis paljonko tuota on madallettu kun ei ex-omistajalla ollu varmaa tietoo...xxxxx
"Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry
Exät:
E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas, e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostNiin? Eli termostaatti jumittelee (voi jumia niin kiinni kuin aukikin), mutta jos ei nouse lämmöt normaaleihin asti edes, niin ei se visko sitä kyllä aiheuta..
Toki visko _juuri ja juuri_ kesähelteillä pitää koneet "normilämpöisinä". Pitemmässä ruuhkassa seisoessa alkaa sähköiset kyllä pöhisemään mukana.
Kyllä täällä itäisessä suomessa ainakin se visko riittää erittäin hyvin ruuhkassa seisomisessa vaikka olisi vähän kuumempikin ilma, eihän kaikissa edes ole sitä sähköpuhallinta.
Taitaa kuitenkin olla se sähköpuhallin kaikissa mallaeissa, myös niissä joissa ei ole ilmastointia :thinkLast edited by Jürgen_; 27-05-2010, 20:39.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by Juice View Posthttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=191415
Tuolta löytyy s.634 lähtien sivukaupalla korkeuksia. Osa 2 puuttuuxxxxx
"Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry
Exät:
E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas, e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92
Comment
-
-
Havaitsin tuossa ajellessa kulutusmittarissa mielenkiintoisen ominaisuuden..
Muuten toimii täysin normaalisti, tyhjäkäynnillä näyttää nollaa ja kunnoa polkaistessa menee toiseen päätyyn.. Maantieajossa näyttää 4-6litraa jne.. MUTTA kun hidastaa esim. liikennevaloihin kytkin pohjassa, niin tuossa 30km/h nopeudessa kulutusmittari alkaa pikkuhiljaa nousta ja nousee siihen n. 8litraan asti, kunnes pysähdytään ja mittari palaa nollaan..
Mikäköhän tuollaisen aiheuttaa? Vaikuttaa aika jännältä ominaisuudelta taas
Eipä tuo ajoa mitenkään haittaa, mutta mietityttää vaan..BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
Originally posted by DriveFast View PostHavaitsin tuossa ajellessa kulutusmittarissa mielenkiintoisen ominaisuuden..
Muuten toimii täysin normaalisti, tyhjäkäynnillä näyttää nollaa ja kunnoa polkaistessa menee toiseen päätyyn.. Maantieajossa näyttää 4-6litraa jne.. MUTTA kun hidastaa esim. liikennevaloihin kytkin pohjassa, niin tuossa 30km/h nopeudessa kulutusmittari alkaa pikkuhiljaa nousta ja nousee siihen n. 8litraan asti, kunnes pysähdytään ja mittari palaa nollaan..
Mikäköhän tuollaisen aiheuttaa? Vaikuttaa aika jännältä ominaisuudelta taas
Eipä tuo ajoa mitenkään haittaa, mutta mietityttää vaan..
...ainakin mun mielestäEi riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
Comment