Öljyt (teboil diamond 5w 40) vaihdettu n.3tkm sitten, jolloin nollasin huoltovalon. Nyt sitten on yhtäkkiä jälellä vaan yks vihree laatikko ja joinakin päivinä kaikki vihreet palaa (siis sen hetken kun auton laittaa käyntiin). Mistä tuo sekoilu johtuu?
Pakkasesta, kosteudesta?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mietin tässä tuota patenttirakennelmaa, olikoha se ny E46:sen pyyhkijänvarret & E39:n varret sekotettuna sinisen pikaliiman avulla sais aikaseks sellasen et sais rungottomat kiinni?.
Siis "hyppiikö" sulla sulka lasilla?
Siihen auttaa varren kiertäminen niin että sulka osuu taas oikeassa kulmassa lasiin, eikä "syrjällään".
Auttaa siihen asti, että koitat taas pyyhkiä lasi kun sulat ovat jäätyneet kiinni
Minkälainen homma on laittaa defan sisähaaroitussarja? Onko läpivienti valmiina ja missä kohdassa?
Autona: 523i -98
Vänkärin puolelta, sulakerasian alta (eli ilmanputsari koteloineen veke ensin) pitäisi aika kivuttomasti mennä.
Sisältä toki mattoa reilusti pois edestä, myös hanskalokero saattaa olla edessä.
Tämän lisäksi ilmeni seuraava ihmetys; ääni häviää kokonaan aina jossain vaiheessa, eikä palaa, ellei radiota/autoa sammuta hetkeksi aikaa ja starttaa uudestaan....:think
Tämän lisäksi ilmeni seuraava ihmetys; ääni häviää kokonaan aina jossain vaiheessa, eikä palaa, ellei radiota/autoa sammuta hetkeksi aikaa ja starttaa uudestaan....:think
Siihen auttaa varren kiertäminen niin että sulka osuu taas oikeassa kulmassa lasiin, eikä "syrjällään".
Auttaa siihen asti, että koitat taas pyyhkiä lasi kun sulat ovat jäätyneet kiinni
Eijei, tuo napsunta on sitä kun pyyhkijät käy ylhäällä ääriasennossa ja lähtee takaisinpäin, siinä vaihtokohdassa tulee semmonen ihme napsaus.
Tuota on kuulemma ollut useammallakin ja uudet sulat on auttanut vain jonkin aikaa. Pitäisi varmaan opetella jättämää välillä sulat eri asentoon kun sammuttaa auton.
Eijei, tuo napsunta on sitä kun pyyhkijät käy ylhäällä ääriasennossa ja lähtee takaisinpäin, siinä vaihtokohdassa tulee semmonen ihme napsaus.
Tuota on kuulemma ollut useammallakin ja uudet sulat on auttanut vain jonkin aikaa. Pitäisi varmaan opetella jättämää välillä sulat eri asentoon kun sammuttaa auton.
Mulla muistaakseni tekee samaa... jos tämä selviää niin ilmoitteleppa mullekin
Eijei, tuo napsunta on sitä kun pyyhkijät käy ylhäällä ääriasennossa ja lähtee takaisinpäin, siinä vaihtokohdassa tulee semmonen ihme napsaus.
Tuota on kuulemma ollut useammallakin ja uudet sulat on auttanut vain jonkin aikaa. Pitäisi varmaan opetella jättämää välillä sulat eri asentoon kun sammuttaa auton.
Sulan kiinnityksessä olevien välyksien poisto vähentää tuota selvästi. Tästä(kin) oli täällä jo taannoin juttua. Tuolla viestistä #38 eteenpäin:
Kumminko päin tuo nyt sitten menee noissa LCM yksiköissä, pitääkö valita LWR vai ohne LWR jos on käsisääteiset valot?
Just toisin päin kuin jsr totesi. Manuaalisäätöisessä LCM hoitaa valojen säädön. Xenoneilla automaattista korkeussäätöä varten on oma purkki, eli tuossa "ohne LWR" versiossa LCM:llä ei ole manuaalisen korkeussäädön komponentteja. Niissä manuaalista varten tarkoitetuissa purkeissa voi vielä lukea "mit manuelle LWR".
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment