Meinasinkin tuosta avauksesta ilman sähköä. Kahvan nostelut taitaa riippua vähän korimallistakin.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostMissä tilassa auto pitää olla jotta tuo toimii? Mistä lämmityksen huomaa? En löydä WDS:stä mitään tuohon liittyvää, joten asia ihmetyttää.
Muistaakseni käyttöohjekirjasta löytyy tuosta lämmityksestä juttua...pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostMuistaakseni käyttöohjekirjasta löytyy tuosta lämmityksestä juttua.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostTodennäköisesti ovet lukossa ja virrat pois
Muistaakseni käyttöohjekirjasta löytyy tuosta lämmityksestä juttua.
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostLisää lukko-asiaa... Miten avaimella saa kytkettyä alkuperäisen hälyttimen pois päältä ja taas päälle. Kauko-ohjaimella tulee yleensä avattua, mutta joskus oon vaan hätääntyny kun on suoraan avaimella roplannu autoon ja hälytin soi
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostEi minulla soi vaikka avaan avaimella.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostBimmerforums.com syövereistä muistan lukeneeni:think
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostEi E39:n ohjekirjassa lue mitään kahvan nostosta. Joten onkohan sillä mitään merkitystä tässä asiassa? Ohjekirjassa sanotaan vain, että kiertämällä avainta ääriasentoihin voidaan ovi avata tai lukita. Tosin eikös joissain malleissa mennyt lukkopesän lämmitys päälle kun kahvaa nosti? Ilmeisesti E39:ssä ei tuota ole.
No luki tai ei niin toi on kyllä tänään aamulla aika tarkkaan testailtu
Ei auennut ovi vaikka miten käänteli avainta ja nostelin myös kahvaakin mutta randomisti, ovi aukes vasta sitten kun teki nimen omaan noin miten mulle neuvottiin eli avaimesta vastapäivään ekaan kohtaan, kahva ylös ja avaimesta toinen samallainen kääntö lisää niin johan alkoi aukeamaan.
Comment
-
-
Originally posted by NikoTD View PostNo luki tai ei niin toi on kyllä tänään aamulla aika tarkkaan testailtu
Ei auennut ovi vaikka miten käänteli avainta ja nostelin myös kahvaakin mutta randomisti, ovi aukes vasta sitten kun teki nimen omaan noin miten mulle neuvottiin eli avaimesta vastapäivään ekaan kohtaan, kahva ylös ja avaimesta toinen samallainen kääntö lisää niin johan alkoi aukeamaan.
Although the passenger door lock is no more...the doors, trunks (sedan), and hatch (on Tourings) can all be opened manually when there is a power failure. And from the 2000 model year-up...the doors can be opened from the inside EVEN if the car is double-locked with the master key. Just press t
There is no need to LIFT & HOLD the door handle any longer (like in the e34)...you just insert the key and turn it counter-clockwise PAST the position that normally actuates the power unlock (this is where many screw-up when trying the manual unlock...they stop where they normally turn the key).
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostTuo kahvan nostokin on näköjään E34:stä peräisin oleva ohje:
Although the passenger door lock is no more...the doors, trunks (sedan), and hatch (on Tourings) can all be opened manually when there is a power failure. And from the 2000 model year-up...the doors can be opened from the inside EVEN if the car is double-locked with the master key. Just press t
There is no need to LIFT & HOLD the door handle any longer (like in the e34)...you just insert the key and turn it counter-clockwise PAST the position that normally actuates the power unlock (this is where many screw-up when trying the manual unlock...they stop where they normally turn the key).
Comment
-
Comment