Originally posted by Laku
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nicer Back View Posthttp://www.mekartips.se/?tipsID=11&p...=7&categoryID=
Tossa panelin purkuohje ja tuulettimen voitelu
Mutta hyvä ohje kuitenkin että osasin sen irrottaa, kiitos siitä
Täytyy nyt laittaa talteen jos joskus tuota vaikka rasvailisi."Ehtiikö herneet pehmetä?" -J.A. Sandels-
e90 335i
Ex: e28 518i x2, e28 528i, e34 540ia x2, e39 525i, e38 740ia
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostAkku täysin tsippi?
Comment
-
-
Kertokaas nyt, että miten saan ohjaustehostimesta nesteet pois? Onko siellä pumpun lähellä joku letku/proppu, minkä irroittamalla järjestelmä tyhjenee? Ja sitten kun sen täyttää, niin uudet nesteet sisään "täyttökuppiin" ja välillä kääntelee ohjausta ääriasennosta ääriasentoon?BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by JD View PostLähelle tuota rajaa ehkä menisi, ei kuitenkaan välttämätä sen sisään, vaan kun vastapuoli maksaa niin ei ole lunastuksessa itse sovittuja kriteereitä. Eipä tuo lainkaan haitannut vaikka tuolleen reippaasti uusilla osilla korjasivat :-)
Työn hinta suomessa tuntuu olevan niin kova ainakin näissä isoissa korjaamoissa ettei kannata aikaa uhrata, tehtaalta tilattu uusi on halvempaa.
Oliko tuo 6500e siis korjauskustannukset? Ihme että ei mennyt lunastukseen, 13ke on kova raha kolmeysistä :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
...Palaten vielä tähän valojen vilkkumiseen. Ajovalot ja pitkät valot vilkkuvat liikkeelle lähdettäessä ja vielä tovin ajamisen jälkeenkin. Ainakin, jos takalasin lämmitin ja penkinlämmittimet ovat päällä, tai joku edellämainituista. Valot vilkkuvat selvästi! Jos edellämainitut laitteet sammutetaan vilkkuminen lakkaa tai pienenee lähes huomaamattomaksi. Valot kuitenkin aina vilahtavat kerran tai kahdesti, mikäli abs tai dsc puuttuu peliin. Miksi moinen? Kyse on siis halogeenivaloista. :think
Ja edellisiin viitaten kopsuttelin laturia kevyesti, ja vikakoodeja ei pitäisi olla jemmassa.
Niin ja vielä... auton ollessa käynnissä ilman valoja, ratio ja ilmastointi päällä latausjännite oli n. 14.2 akulta mitattuna.Last edited by Ripattila; 26-01-2011, 02:05.E39 523iA Touring
E39 530iA Touring M-sport (nukkumassa)
Comment
-
-
Originally posted by Rios View Post...ja vikakoodeja ei pitäisi olla jemmassa.
Comment
-
-
Originally posted by Rios View Post...Palaten vielä tähän valojen vilkkumiseen. Ajovalot ja pitkät valot vilkkuvat liikkeelle lähdettäessä ja vielä tovin ajamisen jälkeenkin. Ainakin, jos takalasin lämmitin ja penkinlämmittimet ovat päällä, tai joku edellämainituista. Valot vilkkuvat selvästi! Jos edellämainitut laitteet sammutetaan vilkkuminen lakkaa tai pienenee lähes huomaamattomaksi. Valot kuitenkin aina vilahtavat kerran tai kahdesti, mikäli abs tai dsc puuttuu peliin. Miksi moinen? Kyse on siis halogeenivaloista. :think
Ja edellisiin viitaten kopsuttelin laturia kevyesti, ja vikakoodeja ei pitäisi olla jemmassa.
Niin ja vielä... auton ollessa käynnissä ilman valoja, ratio ja ilmastointi päällä latausjännite oli n. 14.2 akulta mitattuna.
Kannattaa katsoa vielä melkeen oskilloskoopin kanssa rippeli latausjännitteestä yleismittarin lisäksi.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
E 39 kysymyksiä !?
Moron.
Mulla on tollanen 523 vm 96 ja itse en ymmärrä autoista juuri tuon taivaalista. Siksipä lähestynkin teitä enemmän niistä tietäviä tyhmillä kysymyksilläni.
Eli:
1. meneekö katsastuksesta läpi xenon valoilla, jotka tuohon on edellinen omistaja jälkeenpäin asentanut ?
2. siin on angel eyesit, miten katsastuksesta ne ?
3. angelit meni pimeeks (1kpl+parkit) ei toimi, miten vaikee vaihtaa ja paljon menee aikaa?
4. airbag-valo tillottaa, kuka nollais sen mulle Kuopiossa?
KIITOS JO ETUKÄTEEN !
Comment
-
-
Originally posted by Bläkki View PostMoron.
Mulla on tollanen 523 vm 96 ja itse en ymmärrä autoista juuri tuon taivaalista. Siksipä lähestynkin teitä enemmän niistä tietäviä tyhmillä kysymyksilläni.
Eli:
1. meneekö katsastuksesta läpi xenon valoilla, jotka tuohon on edellinen omistaja jälkeenpäin asentanut ?
3. angelit meni pimeeks (1kpl+parkit) ei toimi, miten vaikee vaihtaa ja paljon menee aikaa?
KIITOS JO ETUKÄTEEN !
2. Kunhan on E-hyväksytyt valot niin eipä siinä pitäs olla ongelmaaLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Bläkki View PostMoron.
Eli:
KIITOS JO ETUKÄTEEN !
2. Angel eyes kuuluu bmw:hen, eihän ne niistä ala mitää sanomaa
3. Silmä kätee ja sinne konepellin alle
4. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156056E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
jepu jee
Originally posted by peltone View Post1. Jos on pelkkä xenon sarja ilman automaattista valontasosäätöä ja lampunpesureita, niin ei mene.
2. Angel eyes kuuluu bmw:hen, eihän ne niistä ala mitää sanomaa
3. Silmä kätee ja sinne konepellin alle
4. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156056
Jep, but ei ossoo mitteen ite tehä!
Comment
-
-
Originally posted by peltone View Post1. Jos on pelkkä xenon sarja ilman automaattista valontasosäätöä ja lampunpesureita, niin ei mene.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostNope. Vasta vm 11/98 tarvitsee automaattikorkeussäätösarja. Aikaisemmat pärjää normaali käsi rullasäädöllä kojelaudassa.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment