No niin, toivottavasti selvisi tuo takapään rauhaton käytös!!! Eli, kävin katsastamassa tuon buimurin ja sanoin katsarille että tutki kunnolla alustan ripustukset... no ei löytynyt mitään ihmeellistä. Sitten kun katsastus oli ohi, ja vuodeksi leima kirjoitettu, niin katsari kysyi, että haluatko vielä että tutkitaan alustaa tarkemmin tuolla toisella montulla missä on parempi tärypöytä? ja ilman muuta suostuin. Tutkittiin takapäätä montusta käsin kun se kaukosäädintä käyttämällä heilutteli autoa joka suuntiin niin paljastui sitten apurungon puslat joista kaksi teki yli 1cm liikettä:think En vain nähnyt noita välyksiä itse taannoin kangella vääntämällä:think
Nyt on uudet puslat tilauksessa ja saa nähdä kuinka auton käytös muuttuu... muuttuuko miksikään?
Suosittelen kyllä tuota alustan tutkimista tuollasella tärypöydällä joka löytyy ainakin katsastus asemilta jos ei itse ole varma, kun tutkii kotona noita alustan osia.
Nyt on uudet puslat tilauksessa ja saa nähdä kuinka auton käytös muuttuu... muuttuuko miksikään?
Suosittelen kyllä tuota alustan tutkimista tuollasella tärypöydällä joka löytyy ainakin katsastus asemilta jos ei itse ole varma, kun tutkii kotona noita alustan osia.
Comment