Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 528iA Tour INPAn livedatan omituiset(?) lukemat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dani
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Millaisia arvoja olet saanut NW edge adaptation outlet:sta tyhjäkäynnillä? Onko näissä isolla lukemalla olevissa sittenkin jotain vikaa? Ihmetyttää vain nuo TJJ:n arvot, kun on huollettu Vanos, mutta silti outlet arvo noin korkealla.
    ..vai niin että mitä matalempi lukema sitä "heikompi" vanos (vuotavampi mäntä).
    Mulla on NW edge adaptation-outlet @ 4.50 ja orkkikset ovat, tosin ei oireile yhtään vielä. Vaihtoon nuo menevät silti.

    Leave a comment:


  • Dani
    replied
    Originally posted by pav View Post
    Tietääkseni tuo punainen ei ole hyvä juttu... eli ovat raja-arvojen ulkopuolella :think
    Mun mielestä ne ovat ihan vihreillä nuo molemmat
    Sit en tiedä onko uudemmissa INPA -versioissa tullut vähän lisää "karkkia" noihin palkkeihin, mulla INPA MS 43.0 v. 1.16

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by Matula View Post
    Tänään sain omalla M54B25 koneella 63.x l/h lukeman juuri ennen rajoitinta
    nyttemmin kun noita lukemia tässä ihmettelee niin joskus btcf dynopäivillä tms pitäis laitaa rullilla tuo kulutus valikko päälle ja katsoa autojen välillä kuinka hyvin tuo korreloi tehojen kanssa.. yllätävän isoa haitaria noissa tuntuu olevan..

    Omalla rotiskolla olen kokeillut tuon miljuuna kertaa ja 54l isompaa lukemaa tuosta ei saa vaikka polkis kinttunsa tulipellistä läpi. Moottorina m52b28tu

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Ja just kun oli juttua että jatkossa kaikki nämä samaan ketjuun.
    No poistutaan takavasemmalle ja tehdään M54 oma ketju

    Ja onko noissa Moottoreissa nyt kovinkaan suurta eroa :think
    pannut miltei samat, m54 vain hyvin pieniä muutoksia, suurin moottorin ohjaus.. tämän vuoksi inpassa nuo samat arvot ovat välillä hiukan eri nimillä ja asteikoilla...

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Originally posted by Cell View Post
    Kummallista :think Itse olen saanut muitakin arvoja kuin luokkaa 6, mutta en ole päässyt tarkistamaan samaa autoa koskaan tiivisteiden vaihdon jälkeen. Ehkäpä se siis tosiaan on perusasennon adaptaatio.
    Millaisia arvoja olet saanut NW edge adaptation outlet:sta tyhjäkäynnillä? Onko näissä isolla lukemalla olevissa sittenkin jotain vikaa? Ihmetyttää vain nuo TJJ:n arvot, kun on huollettu Vanos, mutta silti outlet arvo noin korkealla.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Ja onko noissa Moottoreissa nyt kovinkaan suurta eroa :think
    Ei kai, mutta M54:ssä on kuitenkin eroa esim. imupuolen nokka-akselissa, pakopuolella akseli on sama kuin M52TU:ssa. Eli suoraa vertailua ei oikein voi tehdä, varsinkin kun moottorinohjaus on erilainen ja INPA:ssa eri moduli käytössä.

    Leave a comment:


  • Matula
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    komeat lukemat olet saanut.. tänään statistiikka kasvoi yhdellä m54b25 pannulla tuloksella 57.xl/h

    tekisi kovasti mieli tilata uusi maffi ja katsoa mitä sillä saisi taululle.. onko sulla vanha maffi vielä tallella? Jos kokeilisit sillä millaiset lukemat sillä saisi? Saisi sitten itsekin jonkun "syyn" tilata uuden maffin jos vanhalla maffilla saisit huonommat lukemat...
    Tänään sain omalla M54B25 koneella 63.x l/h lukeman juuri ennen rajoitinta ja ilman ilmastointia, nyt selvittelen mitkä ovat oikeat remmit ja rullat apulaitteille.

    Laturi-ohjaustehostin-vesipumppu remmi meni poikki ja ilmastoinnin hihna kärsi edellisen iskusta. Remmin katkeaminen olisi ollut vältettävissä, viikonlopulla huomasin konehuoneessa jotain ylimääräisiä langanpätkiä ja tänään "onnettomuuden" jälkeen huomasin konehuoneen olevan täynnä noita langanpätkiä.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Mutta sinulla on erilainen moottori. Pitäisi varmaankin vertailla vain samantyyppisten moottoreiden arvoja.
    Ja just kun oli juttua että jatkossa kaikki nämä samaan ketjuun.
    No poistutaan takavasemmalle ja tehdään M54 oma ketju

    Ja onko noissa Moottoreissa nyt kovinkaan suurta eroa :think
    Last edited by _nixu_; 22-07-2010, 13:33.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    No mulla on tämmöiset arvot:
    Mutta sinulla on erilainen moottori. Pitäisi varmaankin vertailla vain samantyyppisten moottoreiden arvoja.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Minä en ainakaan ole nähnyt yhtään autoa, jossa vanoksen NW edge adaptation outlet olisi lähelläkään nollaa. Kaikissa on ollut luokkaa 6, joten olisiko tuo ihan normaalia? Omassakin tuota ensin ihmettelin, mutta kun juuri huolletuissa tuo oli yhtä iso niin en pidä sitä epänormaalina. Pitäisiköhän autolla ajaa tietyllä kierrosluvulla, että tuo menisi nollan lähelle? Ei ole tullut kokeiltua.
    No mulla on tämmöiset arvot:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • pav
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Onkohan se sittenkään noin, INPA näyttää tuossa erilaiset asteikot kuin M52TU koneissa ja punainen väri taitaa kuulua itse palkin rakenteeseen. Tosin eikös lambda integrator ole korkea eli imuvuotoa taitaa olla.
    Näin tosiaan onkin kun tarkemmin katselee

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by pav View Post
    Tietääkseni tuo punainen ei ole hyvä juttu... eli ovat raja-arvojen ulkopuolella :think
    Onkohan se sittenkään noin, INPA näyttää tuossa erilaiset asteikot kuin M52TU koneissa ja punainen väri taitaa kuulua itse palkin rakenteeseen. Tosin eikös lambda integrator ole korkea eli imuvuotoa taitaa olla.

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Minä en ainakaan ole nähnyt yhtään autoa, jossa vanoksen NW edge adaptation outlet olisi lähelläkään nollaa. Kaikissa on ollut luokkaa 6, joten olisiko tuo ihan normaalia? Omassakin tuota ensin ihmettelin, mutta kun juuri huolletuissa tuo oli yhtä iso niin en pidä sitä epänormaalina. Pitäisiköhän autolla ajaa tietyllä kierrosluvulla, että tuo menisi nollan lähelle? Ei ole tullut kokeiltua.
    Kummallista :think Itse olen saanut muitakin arvoja kuin luokkaa 6, mutta en ole päässyt tarkistamaan samaa autoa koskaan tiivisteiden vaihdon jälkeen. Ehkäpä se siis tosiaan on perusasennon adaptaatio.

    Leave a comment:


  • pav
    replied
    Originally posted by Dani View Post
    Ok, kiitos tiedosta.
    Miltäs nuo arvot näin muuten näyttävät?
    Tietääkseni tuo punainen ei ole hyvä juttu... eli ovat raja-arvojen ulkopuolella :think

    Leave a comment:


  • Dani
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    voi nollata jos haluaa, kunhan ei tee sitä kone käynnissä..

    moottorin ohjaus oppii koneen "puhtaalta pöydältä" ja loppujen lupuksi palaa siihen tilaan missä oli ennen nollausta.. eli jotain osia ole vaihdettu samalla..
    Ok, kiitos tiedosta.
    Miltäs nuo arvot näin muuten näyttävät?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎