Löytyisikö keneltäkään s62 moottoriin momentteja?
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
tota tarvii varmaan kokeilla.. mielestäni painoin liittimen pohjaan asti mutta :thinkOriginally posted by kaikkone View Postmul oli ongelmana kun sain tuon pirssin joskus muinoin että nopeasti kun kurkkas ni näytti et anturin liitin oli pohjassa mutta eipäs ollukkaan.
Putsailun jälkeen sai pohjaan asti ja taas wörkki. eli valon sai sammutettua.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Muutamaan kertaan tämä jo tullut laitettua, mutta kerrataan. Kulumisvaroittimet toimivat maadoittamalla yhden nastan mittaristolla, kun anturit ovat ehjät.Originally posted by peto2 View PostJarrupalojen kulumisvaroitin :think
Mittaristo - etuanturi - taka-anturi - maapiste
Eli testiksi voi etuanturin korinpuoleisen liittimen navat yhdistää (jos ei tiedä järjestystä) ja vetää maihin. Jos ei edelleenkään onnistu, yhteys poikki etuanturin ja mittariston väliltä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Valojen korkeudensäädön anturin (etutukivarressa) liitin päässy talvella irti ja ottanu hittiä. Plugi roikkui yhden langan varassa...
KL ei kuulema ainakaan myy tuota varaosana. Huomenissa pitäis käydä vielä kysymässä marmorilta, koskapa katsastus-blues alkaa olla ajankohtainen 
Tuolta vanhoista kaivelin ja sattui silmään tuollainen kommentti, koskien kyseistä anturin liitintä:
----> tällainen liitinOriginally posted by Clavurion View PostLiitin vaikutti olevan identtinen Webaston 6-pin ohjausliittimen kanssa, joten se löytyi nastoineen MTT-tradingin sivuilta.
jos siis tuota ei saa Laakkoselta huomenna matkaan niin täytynee käydä hakemassa webastokaupasta tuollainen... sit arpoo siihen ne johdot oikeeseen järjestykseen :think
joka on?_____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
onhan siellä vielä jarrunesteen tason anturi jossain välissä :thinkOriginally posted by Clavurion View PostMuutamaan kertaan tämä jo tullut laitettua, mutta kerrataan. Kulumisvaroittimet toimivat maadoittamalla yhden nastan mittaristolla, kun anturit ovat ehjät.
Mittaristo - etuanturi - taka-anturi - maapiste
Eli testiksi voi etuanturin korinpuoleisen liittimen navat yhdistää (jos ei tiedä järjestystä) ja vetää maihin. Jos ei edelleenkään onnistu, yhteys poikki etuanturin ja mittariston väliltä.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Kertokaas kokemuksianne.
Elikkäs autoni on 528i manuaali -96 ajettu ~270tkm. Ja jotenkin tuntuu että kone alkaa vetämään vasta josssai neljäntuhannen kierroksen kohdilla kunnolla? Että pienemmillä kierroksilla ei oikeen tapahdu mitään. Onko nämä M52 koneet vaan sellaisia että tarvii kierroksia paljon :think . Kokemuksia ei ole kun eka auto vasta tämä. Sen tiedän varmaksi, että on tuo venttiilikopan lauhduton sökö, mutta uusi on tulossa jo. Onko sillä vaikutusta?
Sitten toinen juttu. Mistä mahtaa tulla vettä varapyöräkoteloon aina sadekelien jälkeen?
Ei mitään reikää ole havaittavissa kyllä missään. :think
Ja sitten semmoinen. Aina kun ottaa ilmastoinnin päältä pois, niin vetää ikkunat huurteeseen?
Miksi?
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
damn.. Laakkosella on hyllyssä yksi repair kit, varaosanr. 61126902566 joka on RealOEM:in mukaan TAAKSE. 61126902569 olisi eteen ja noin puolet halvempi... saas nähdä.Originally posted by mixxis View PostValojen korkeudensäädön anturin (etutukivarressa) liitin päässy talvella irti ja ottanu hittiä. Plugi roikkui yhden langan varassa...
KL ei kuulema ainakaan myy tuota varaosana. Huomenissa pitäis käydä vielä kysymässä marmorilta, koskapa katsastus-blues alkaa olla ajankohtainen 
_____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
Oma M52 kone ei kyllä ainakaan tarvihe kierroksia, vääntää helvetin hyvin vrt. M50. Moottorin luonne vähän samaa luokkaa kun M30B34.Originally posted by Korpraali View PostKertokaas kokemuksianne.
Elikkäs autoni on 528i manuaali -96 ajettu ~270tkm. Ja jotenkin tuntuu että kone alkaa vetämään vasta josssai neljäntuhannen kierroksen kohdilla kunnolla? Että pienemmillä kierroksilla ei oikeen tapahdu mitään. Onko nämä M52 koneet vaan sellaisia että tarvii kierroksia paljon :think . Kokemuksia ei ole kun eka auto vasta tämä. Sen tiedän varmaksi, että on tuo venttiilikopan lauhduton sökö, mutta uusi on tulossa jo. Onko sillä vaikutusta?
Mahdollisia syitä tuohon vedottomuuteen alle 4000rpm oli ainakin itsellä:
- Nokka-akselin asentotunnistin oli mallia tarvike (suuttimet alkoi tikittää lämmänä, vedot hävis, nyki yms.)
- Haitariputki yms. muut letkut kuten separaattorille menevä huohotusletkut ja siitä ö-pohjaan lähtevä oli ainakin omassa paskana.
- Separaattori hajalla
Tässä nyt semmoset mitkä päällimmäisenä tuli mieleen. Voihan sieltä olla IMM vaihtokunnossa yms. muutakin pientä jännää
Omassa autossa aiheutti huurtumisen tuo osa nro 10 tuossa raitisilmasuodattimen alla. Toisin sanoen se oli täynnä paskaa ja muuta roskaa jonka takia vesi jäi lillumaan tuohon raitisilmasuodattimen koteloon.Originally posted by Korpraali View PostJa sitten semmoinen. Aina kun ottaa ilmastoinnin päältä pois, niin vetää ikkunat huurteeseen?
Miksi?
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
Löytyipä äsken auton alta pikkasen haljenneena tämä osa:
"Cover for oil plug transmission undercarriage cover"
Mistä kohdasta tämä tarkalleenottaen on irronnut? Kun voisi liimailla ja lykätä takasin, niin ei jaksaisi arpoa kovin kauaa että minne päin ryömiä tunkin varassa
PS. onko elintärkeä osa?
Comment
-
Ei välttämätön osa, osa on pohjamuovissa oleva luukku öljynvaihtoa varten.Originally posted by rizzo View PostLöytyipä äsken auton alta pikkasen haljenneena tämä osa:
"Cover for oil plug transmission undercarriage cover"
Mistä kohdasta tämä tarkalleenottaen on irronnut? Kun voisi liimailla ja lykätä takasin, niin ei jaksaisi arpoa kovin kauaa että minne päin ryömiä tunkin varassa
PS. onko elintärkeä osa?
Comment
-
Hae purkuautosta se liitin! soita vaikka tunturille maanantaina, uskoisin että sieltä saa johtosarjasta napsia tuommosen irti jos vaan on ehjiä, samalla näkee sitten ne johtojen väritkinOriginally posted by mixxis View Postdamn.. Laakkosella on hyllyssä yksi repair kit, varaosanr. 61126902566 joka on RealOEM:in mukaan TAAKSE. 61126902569 olisi eteen ja noin puolet halvempi... saas nähdä.
E61 535d -04
Comment
-
ja avaimen paristo ei ole tyhjä?:thinkOriginally posted by korhone_ View Postkeskikonsolin napista menee kiinni ja aukee mutta avaimen napeista ei tapahdu mitään._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
joo no katotaan. Pitäs nostaa ylös toi romu ja kattoo saako ne vanhat karvat kiinni siihe liittimeen.. sullahan on sama systeemi, siitä kattoo sen johtojen järjestyksen :think jaksais mokoman takia ajella Tunturille astiOriginally posted by AnttiR View PostHae purkuautosta se liitin! soita vaikka tunturille maanantaina, uskoisin että sieltä saa johtosarjasta napsia tuommosen irti jos vaan on ehjiä, samalla näkee sitten ne johtojen väritkin
_____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
Comment