kyllähän ne yläpäät käy mutta oishan ne fiksua vaihtaa samalla uusiin kun kerta iskarit on irti, vittumaista ruveta taas repimään kaikkea auki että saa ne vaihdettua jos menee paskaks lähitulevaisuudessa eikä ne yläpään laakerit maksa ku joku 25e per nurkka? ite ainakin vaihdan ne samalla uusiin kuhan saan pistettyä kamat tilaukseen saksasta
oli muuten aika härskin näköiset sun takaläskit kävin pyörähtää tänään siinä pajalla ohimennen nii ihmeteltiin autoas hetki siinä..
Joo ohan ne aika lätyt ku ei meinannu kaks rengasta vierekkäin mahtua hissin ovesta sisää ku lähin laitattaa niit alle
Noniin, nyt on sit ne balljointit (narinahelat) mitkälie mutikat vaihettu + yhdyskappaleet + vasemmalta puolelta molemmat ylemmät tukivarret. ja vasemman puolen laakeri.
Tuntui ainakin motarilla ajaessa mukavan vakaalta. Vielä kun teetän nelipyöräsuuntauksen. Kuinka todennäköistä on että menee pultteja & raidetangot uusiks syynä ettei niitä saa ehjänä auki?.
Vieläkin tuntui kun kaartoi oikelle että alkaa kuulua jurinaa, vähentyi kylläkin huomattavasti aikasemmasta. Ja jonkinmoista tutinaa oli havaittavissa 80 vauhissa. Tutkaillaan.
Kumpi sadetunnistin on oikein asennettu? vasen nykyisestäni, oikea napattu netistä. Toimii miten sattuu, yleensä kädellä liikauttamalla ajaessa toimii.
Kumpi sadetunnistin on oikein asennettu? vasen nykyisestäni, oikea napattu netistä. Toimii miten sattuu, yleensä kädellä liikauttamalla ajaessa toimii.
voiko osa nro.4 väljänä aiheuttaa jarruttaessa tärinää? eikä ole mikään pieni tutina enää kyseessä kumipusla toisesta päästä (ei iskarin pääty ) kyseistä tukivartta on halkeillut ja tiensä päässä..
voiko osa nro.4 väljänä aiheuttaa jarruttaessa tärinää? eikä ole mikään pieni tutina enää kyseessä kumipusla toisesta päästä (ei iskarin pääty ) kyseistä tukivartta on halkeillut ja tiensä päässä..
ei vain voi vaan varmasti aiheuttaa, laita molemmille puolille samantein
joo molemmilta puolilta on väljät tais just "säästyä" jarruremontti rahat, tai no, kohde vaan vaihtui jos sitä samalla vaihtais muutkin tukivarret eteen...
Edelleenkin ihmetyttää tuo tärinä, n 80-120km välillä pientä tutinaa havaittavissa, ei ole jarrutellessa. ja jurina kuuluu edelleen, tosin vaimeampana kuin ennen takaata vasemmalta laakerin vaihtoa & yms muita.
eli kaartaessa oikealle jurisee.
Oisko ollu näin paskasäkä että laakeri ois menny myös edestä? vai voiko kulmat aiheuttaa jurinaa?
Itellä tärrää ratti asfaltin yhtymäkohdissa ja terävissä montuissa, mistähän vois johtua? Kaikki muu uutta etupäässä paitsi iskarit, iskarin yläpäät ja raidetangot.
Itellä tärrää ratti asfaltin yhtymäkohdissa ja terävissä montuissa, mistähän vois johtua? Kaikki muu uutta etupäässä paitsi iskarit, iskarin yläpäät ja raidetangot.
Comment