Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miikka_
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 45
    • Tampere

    Originally posted by miikka_ View Post
    En kaipaa reikälevyjä kun ei niille mitään järkevää käyttöä ole, eivätkä kyllä ole mitenkään sporttisen näköisetkään kunhan vähän ruostuvat ja reiät keräävät pölyä ja kakkaa

    Mutta katotaan, tällä viikolla tilailen levyt, saas nähdä mitä sieltä sitten tulee
    Päädyin tilaamaan Suomesta paikallisesta varaosapuljusta.

    Brembon levyt / jotkut X-merkkiset palat+kengät, asennussarja + 2 anturia 180 euroa. Ei paha
    E39 530d '01

    Comment

    • Antsah
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2009
      • 1776
      • Oulu



      Itse tilasin tuolta levyt ja palat eteen sekä taakse. Levyt oli NK brakes ja palat oli Tomexin. 2viikkoa nyt olleet alla ja eikä kyllä ole moitittavaa. Nuo NK levythän kuuluu nykyään SBS groupin tuotteisiin. 3vuoden takuu näkyi lukevan paketeissa.

      125e taisi tehdä postikuluinen koko helahoito.

      Comment

      • mixout
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2011
        • 454
        • Keski-Suomi

        Mitäs tossa aidossa M-sport alustassa on eroa tavalliseen? Onko osien hinnoissa ja saatavuudessa gti-lisä?
        Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

        Comment

        • TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

          Originally posted by mixout View Post
          Mitäs tossa aidossa M-sport alustassa on eroa tavalliseen? Onko osien hinnoissa ja saatavuudessa gti-lisä?
          Jäykemmät iskarit, lyhyemmät jouset, lyhyemmät pohjaanlyöntikumit ja paksummat kallistuksenvakaajat.
          E39 528iA

          Comment

          • Fastpiksu
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2010
            • 1571
            • Kajaani-Paltamo

            Onko muuten M-sportin iskareissa vaihdettava patruuna, vai vaihdetaanko koko tolppa.
            Chevrolet Express van
            Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
            E36 325i group F

            Ex:
            e34 525i
            e34 525tds "superturbo"
            e39 530d M-Sport

            Comment

            • KuPa
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2010
              • 282
              • suomi

              Terve. Takaoven lasi ei nouse ku puoleen väliin. Purin oven pahvit yms. ja näyttäs että se vaijeri on jotenkin viturallaan siinä kelassa. Miten ikkunan saa kokonaan pois ovesta(irrotettu jo kiskosta), pitääkö jotenkin muljauttaa vinossa ulos, vai purkaa listat vai...?? Saisin sit sen koko nostinhärpäkkeen ulos sieltä, nyt se kanittaa siihen ikkunaan.

              Kiitokset jo etukäteen!
              "530da touring -00"

              Comment

              • Antsah
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2009
                • 1776
                • Oulu

                Originally posted by Fastpiksu View Post
                Onko muuten M-sportin iskareissa vaihdettava patruuna, vai vaihdetaanko koko tolppa.
                Koko tolppa

                Comment

                • TJJ
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2003
                  • 7591
                  • Jyväskylä

                  Originally posted by Akide View Post
                  Ohhoh kuulostaapa isolta rojektilta tämmöselle tavalliselle jampalle joka ei oo nuitten kans värkänny. Eli siis ostaa uus mittaristo ja radio ens alkuu? Uuteen mittaristoon voi vissii jotenki laittaa vanhasta kilometrit ?
                  Ajotietokone on vain mittaristossa. Toki sen käyttö vaatii MID:in (se radion 2-rivinen näyttöosa) tai navin. Kokeneemmat koodaajat osaavat säätää tuo niin, että auton alkuperäiset kilometrit näkyy. Merkkiliikkeessä se onnistuu vain käyttämättömään mittaristoon. Kannattaa myös huomioida, että mittaristoissakin on eroja vuosimallin ja auton tyypin mukaan.
                  E39 528iA

                  Comment

                  • mixout
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2011
                    • 454
                    • Keski-Suomi

                    Originally posted by TJJ View Post
                    Jäykemmät iskarit, lyhyemmät jouset, lyhyemmät pohjaanlyöntikumit ja paksummat kallistuksenvakaajat.
                    Onko nämä osat sitten kalliimpia kuin tavallisen alustan? Eli tarviiko raottaa kukkaroa merkittävästi enemmän jos ajattelee auton ylläpitoa alustan osalta?
                    Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

                    Comment

                    • TJJ
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2003
                      • 7591
                      • Jyväskylä

                      Originally posted by mixout View Post
                      Onko nämä osat sitten kalliimpia kuin tavallisen alustan? Eli tarviiko raottaa kukkaroa merkittävästi enemmän jos ajattelee auton ylläpitoa alustan osalta?
                      Ei niissä merkittävää eroa ole.
                      E39 528iA

                      Comment

                      • Samppae39
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2009
                        • 1658
                        • Vähäkyrö

                        Originally posted by Bmw Master View Post
                        Takapuskuri sopii suoraan samoin muut listat paitsi etupuskurin listat, ne vaatii hiukan puukkoa ja liimaa.
                        Kuinka paljon tarkalleen vaatii puukkoa ja liimaa? Saako ne muokattua siististi sopimaan?

                        Comment

                        • Bmw Master
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 13155
                          • Kokomo

                          Originally posted by mixout View Post
                          Onko nämä osat sitten kalliimpia kuin tavallisen alustan? Eli tarviiko raottaa kukkaroa merkittävästi enemmän jos ajattelee auton ylläpitoa alustan osalta?
                          Noin tuplahinta oli kun kysyin omaani iskareita. Sport alusta tasonsäädöllä vs. normaali. Onneksi sportin tilalle voi laittaa normaalit.

                          Originally posted by Samppae39 View Post
                          Kuinka paljon tarkalleen vaatii puukkoa ja liimaa? Saako ne muokattua siististi sopimaan?
                          Ne kiinnikkeet ei sovi, pitää siis katkaista ja jollain saada pysymään kiinni. Omasta askartelu taidosta kiinni tuleeko siisti.
                          Last edited by Bmw Master; 07-06-2012, 19:14.

                          Comment

                          • KuPa
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2010
                            • 282
                            • suomi

                            Originally posted by KuPa View Post
                            Terve. Takaoven lasi ei nouse ku puoleen väliin. Purin oven pahvit yms. ja näyttäs että se vaijeri on jotenkin viturallaan siinä kelassa. Miten ikkunan saa kokonaan pois ovesta(irrotettu jo kiskosta), pitääkö jotenkin muljauttaa vinossa ulos, vai purkaa listat vai...?? Saisin sit sen koko nostinhärpäkkeen ulos sieltä, nyt se kanittaa siihen ikkunaan.

                            Kiitokset jo etukäteen!
                            Oisko joku irrottanu lasia? Voisin tossa vkl kokeilla saada sen toimimaan.
                            "530da touring -00"

                            Comment

                            • mixout
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2011
                              • 454
                              • Keski-Suomi

                              Myyjä kertoo, että startti pyörähtää silloin tällöin tyhjää eikä starttaa. Tätä tapahtuu harvakseltaan. Startti vaihdettu ei auttanut. Pitäisikö unohtaa?
                              Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

                              Comment

                              • Esal
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2009
                                • 1344
                                • Lempäälä

                                Originally posted by mixout View Post
                                Myyjä kertoo, että startti pyörähtää silloin tällöin tyhjää eikä starttaa. Tätä tapahtuu harvakseltaan. Startti vaihdettu ei auttanut. Pitäisikö unohtaa?
                                Jos se jää surisemaan paikoilleen, voi puuttua hammaskehältä pala? Siihen ei auta muu kuin kääntää sitä huonon kohdan yli, jos ei automaatti niin 5-päälle ja tönäsee.
                                *** E53 X5 3.0d 2005 ***

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎