Mittariston saa purettua ilman viisareiden irroittamistakin
Niminerkki: Näin tein sen itsekin.
Kerro lisää..?
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
mulla nuo pikselit näyttää olevan lämpötilasta riippuvaisia.
kun on pakkasta nii tuntuu kaikki tripistä isompaan näyttöön olevan puuroa ja nyt kun on ollut plus 20 kelejä niin kaikki toimii.
onko tuo joku ominaisuus ja olisko nyt aika rempata vaiko sitten kun kokonaan paskana.:think
Käyttis E61 525da -06
ex e39 530 da Touring -01 ex e36 325 -92
ex e39 530 da -99
ex e30 316 ja 325
mulla nuo pikselit näyttää olevan lämpötilasta riippuvaisia.
kun on pakkasta nii tuntuu kaikki tripistä isompaan näyttöön olevan puuroa ja nyt kun on ollut plus 20 kelejä niin kaikki toimii.
onko tuo joku ominaisuus ja olisko nyt aika rempata vaiko sitten kun kokonaan paskana.:think
Ihan yleinen vian ilmenemis muoto. Kosteila keleillä pelaa ja kuivilla ei. Kannattais laittaa kuntoon, ettei pala kokonaan poikki ne johteet siitä itse näytöstä. Sitten se onkin vähän kovempi homma korjata, mutta onnistuu kyllä...
Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Hmm.. Epäilen että vaikeimmat tapaukset olis kyllä jääneet korjautumatta tuolla keinolla... Voi nimittäin olla aika monenlaista vikaa noissakin...
No hitto jenkit löytäneet kikan ennen mua. (EIPÄS ollutkaan, mä purkasin ekan mittariston "poralla" toukokuussa ) Joo melekin samalla periaatteella minä olen hoitanut jo yli 10 mittaristoa kuntoon. Ja mitä se vaatii tullakseen kuntoon niin se myös sinne tehdään, eli mitä se erilainen mittariston purkaaminen sitten sieltä estää tekemästä?? Kyllä sieltä paljastuu jos jonkinmoista kosketusvikaa kunhan sen ensin saa auki, ilman että olisi vaaraa katkoa mittarin akselia
Last edited by Dunky; 16-07-2008, 17:43.
Reason: Jenkit kopioi ;)
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Jos korjaustekniikka(purkkapatentti) on tuo mitä clavurion linkitti niin...:think
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Jos korjaustekniikka(purkkapatentti) on tuo mitä clavurion linkitti niin...:think
Purkkahan tuo on, mutta eikös tuollakin tavalla kalvokaapelin ja piirilevyn liitos saada esille, eikä ulkoisia jälkiä porauksesta jää, jos taustan taivuttaa edestä ennen porausta?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Purkkahan tuo on, mutta eikös tuollakin tavalla kalvokaapelin ja piirilevyn liitos saada esille, eikä ulkoisia jälkiä porauksesta jää, jos taustan taivuttaa edestä ennen porausta?
No kyllähän tuo tietysti mahdollistaa korjauksen samalla tavalla, mutta mehän ei jätetä jälkiä Ja ne neulat irtoaa kyllä ilman moottorien tai akselin hajoamista oikeilla työkaluilla ja varmasti nopeammin, kuin tuo poraus... Samalla saadaan kalibroitua GPS:llä nopeusmittari, jos asiakas on siitä valmis extraa maksamaan... Tosin auton on silloin oltava paikalla..
Comment