E39 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikron
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 2174
    • Himas

    #2806
    Originally posted by Kems View Post
    Tarkemmin tutkittuani ainakin lakkapinta on reikiintynyt/liuskottunut näiden läikkien kohdalta. Ihan kuin olisi jotain syövyttävää ainetta roiskunut katolle.
    Mistään mitään tiedä, mutta linnun kakkahan on kait aika syövyttävää jos jää pitkäksi aikaa maalipintaan kiinni. Valkuaisaineet kait syövyttää?
    F11 530dA xDrive M-sport -13
    Ex:E39 525i Touring M-sport -03
    Ex: E38 740iA -98
    Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
    Ex: E39 523i -96
    Ex: E34 520i -89

    Comment

    • skv73
      Bimmer Rookie
      • Feb 2012
      • 33
      • Nurmo

      #2807
      Originally posted by Bmw Master View Post
      Ainahan on lakka.
      Ei muutes ole.
      Nykyisiä ja Exiä iso kasa

      Comment

      • Hiddenemarc
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2011
        • 426
        • Rovaniemi

        #2808
        Mistähän kannattaa alkaa kattelemaan 530d:n webaston vesipumppua? Toihan on alkuperänen tehtaan asennus ja marmorilta tuumas niin hirveen hinnan ettei siinä oo mitään järkisyytä maksaa semmosia rahoja mokomasta pumpun tekeleestä..
        S4 B5
        Urs4 4.2
        A8 D3 4.2 Lang

        ex. M5 e39 -99
        ex. 330 xDA e46 -03
        ex. 523 e39 -96

        Comment

        • Clavurion
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2005
          • 9159
          • Oulu

          #2809
          Originally posted by Hiddenemarc View Post
          Mistähän kannattaa alkaa kattelemaan 530d:n webaston vesipumppua? Toihan on alkuperänen tehtaan asennus ja marmorilta tuumas niin hirveen hinnan ettei siinä oo mitään järkisyytä maksaa semmosia rahoja mokomasta pumpun tekeleestä..
          Tuolta orkkis järkihintaan. KLIK
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

          Comment

          • Kems
            Bimmer Rookie
            • May 2012
            • 151
            • Pirkanmaa

            #2810
            Mistäs tuollainen viskokytkin kannattaa tilata? Saako Suomesta alkuperäistä järkihintaan? Vai tilaanko esim. ebaysta?
            Toki pitää selvittää ensin, että onko se varmasti jumissa. Tosiaan tuo flektihän ei huuda ihan kylmänä, vaan tallistakin poistuessa kestää jonkun aikaa, että alkaa humisemaan. Välillä hitaammassakin ajossa tuntuu, että ei niin nopeasti pyörisi. On se vähintään 6000 kilometriä noin ollut. Voisiko joku termostaatti tai vastaava aiheuttaa tuota?

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              #2811
              Originally posted by skv73 View Post
              Ei muutes ole.
              Luulisin, että kaikki on maalattu 2kerrosvärillä, eli massa+2komponetti lakka. Kerro toki jos näin ei ole.

              Comment

              • tecro
                BTCF Member
                • Dec 2009
                • 185
                • Suomi

                #2812
                http://picsit.fi/k/2013/04/06/IMG1879.jpg ja http://picsit.fi/k/2013/04/06/IMG1881.jpg

                Onko kellään käyny vastaavaa? kiva ylläri näin illalle.. Meinas jäädä viimeinen rengas vaihtamatta..
                Gelbe Blinker, H7-Licht und 17" Reifen YEAH!

                Comment

                • Kems
                  Bimmer Rookie
                  • May 2012
                  • 151
                  • Pirkanmaa

                  #2813
                  Kannattaako öljyjä vaihtaessa ajaa pukille nokka vai perä edellä? Kummalla tavalla valuu paremmin vanhat ulos?

                  Comment

                  • Hiddenemarc
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2011
                    • 426
                    • Rovaniemi

                    #2814
                    Originally posted by tecro View Post
                    http://picsit.fi/k/2013/04/06/IMG1879.jpg ja http://picsit.fi/k/2013/04/06/IMG1881.jpg

                    Onko kellään käyny vastaavaa? kiva ylläri näin illalle.. Meinas jäädä viimeinen rengas vaihtamatta..
                    Toi on melko yleinen paikka mistä se ensimmäisenä mätäneepi.
                    S4 B5
                    Urs4 4.2
                    A8 D3 4.2 Lang

                    ex. M5 e39 -99
                    ex. 330 xDA e46 -03
                    ex. 523 e39 -96

                    Comment

                    • Ramzez
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2009
                      • 6104
                      • Jyväskylä

                      #2815
                      Originally posted by tecro View Post
                      http://picsit.fi/k/2013/04/06/IMG1879.jpg ja http://picsit.fi/k/2013/04/06/IMG1881.jpg

                      Onko kellään käyny vastaavaa? kiva ylläri näin illalle.. Meinas jäädä viimeinen rengas vaihtamatta..
                      Ihan mielenkiinnosta, paljonko autolla on kilometrejä takanaan?

                      Joillakin ulkomaisilla foorumeilla porukka on tuossa vaiheessa luovuttanut auton suhteen, kun ruoste on päässyt noin mittavaksi. Mutta kun Suomessa asutaan, missä ruoste ei ole uusi asia, niin kai noitakin on joku korjannut.

                      Comment

                      • janke
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2010
                        • 3665
                        • seinäjoki

                        #2816
                        Originally posted by Kems View Post
                        Kannattaako öljyjä vaihtaessa ajaa pukille nokka vai perä edellä? Kummalla tavalla valuu paremmin vanhat ulos?
                        Pukilla kannattaa ensi edestä ja sitten vasta perään

                        Jos ei pysty vaihtaan vaakatasossa, niin sitten ehkä nokka edellä.
                        Bmw 316 E30 -88

                        Comment

                        • bimmer528iA
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2013
                          • 62
                          • salo

                          #2817
                          meillä ainaski jää vaaleat tahrat vahasta helposti esim. kiven iskemiin yms pikku koloihin

                          Comment

                          • marcus_108
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2012
                            • 578
                            • Hyllykallio

                            #2818
                            Originally posted by janke View Post
                            Pukilla kannattaa ensi edestä ja sitten vasta perään
                            Joo siinä joutuu helposti lääke kuurille jos menee vääräs järjestykses!
                            Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
                            Ford Mondeo 1.8 Stw -01

                            Ex:
                            E39 523i touring -99
                            Opel kadett E 1.6 -89
                            Seat Toledo 1.8 -92
                            Toyota corolla Lb 1.6 -87
                            Vw passat farkku 1.8 -99

                            Comment

                            • kmn
                              Moderator
                              • May 2009
                              • 6023
                              • Sipoo

                              #2819
                              Originally posted by marcus_108 View Post
                              Joo siinä joutuu helposti lääke kuurille jos menee vääräs järjestykses!

                              Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
                              Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
                              --
                              Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

                              Comment

                              • jumbo
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 6603
                                • Lappeenranta

                                #2820
                                Originally posted by tecro View Post
                                http://picsit.fi/k/2013/04/06/IMG1879.jpg ja http://picsit.fi/k/2013/04/06/IMG1881.jpg

                                Onko kellään käyny vastaavaa? kiva ylläri näin illalle.. Meinas jäädä viimeinen rengas vaihtamatta..
                                Omassa m5:ssa oli 200tkm tienoilla aika valmiit nuo tunkkauspaikat, toki niistä vielä kesti nostaa mutta helman takaosa oli aivan mätä sisältäpäin. Jos autoa meinaa kauemmin itsellä pitää niin kannattaa alkaa jo jotain tekemään asialle, muuten ruostevaurio pääsee leviämään laajemmin. täällä kuvia aiheesta
                                M550d

                                Comment

                                Working...
                                X