Originally posted by Heguli 31
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ei munkaan mielestä pitäs vanosta ollaBmw E39 535IA vm - 96
Ex:
Bmw E39 540ia-96
Bmw E36 320i - 92
Bmw E34 535i - 88
Bmw e21 315 - 85
Bmw e21 316 - 86
http://www.fightclubfinland.fi/
-
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Hommaa sitten jos joku alkaa valittamaan. Älä suotta muuten.Originally posted by janke View PostNiinpä!
Entinen omistaja ilmeisesti poistanut ne kilvet ja en ole oikeestaan koskaan ajatellut/hoksannut, että ne pitäisi olla paikallaan:think Pitäiskö ne kilvet nyt sitten hankkia varmuudenvuoksi?
Mun mielestä aina ollu että joko kilvet pitää olla ehjät, eli ei mädät, (no näissähän on alumiinia tms?) tai sitten poistaa kokonaan? Mut ei tuollaista, että jos ne on ollu, niin ne pitäisi sitte olla kanssa... :thinkBMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Veikkaisin imusarjan takapäädyssä olevaa "kantta" ("OSV"). Ei tuo maksa kun reilu 50€, niin kannattaahan tuo vaihtaa vaikka ei kalvo edes rikki olisikaan. Itellä myös polttoaineen kulutus hiljalleen lisääntynyt, mitään vikakoodeja tai näkyviä/huomattavissa olevia imuvuotoja ei ole. Tilasin uuden "coverin" ja samalla vaihtuu kun venakopan tiivisteet, yms.Originally posted by bigblock View PostPotilas 535 steppilaatikolla -97.
Ihmetyttää kova kulutus n.12l/100km maantiellä ja 20l paikallis ajossa.
Auto toimii ihan OK ei nyi,vetää hyvin,käynnistyy kuumana/kylmänä hienosti.
Inpalla ei löytyny vikakoodeja,arvot olivat ok mitä nyt äkki vilkasulla kateltiin.
Pienellä läppäkulmalla tuntuu hieman haluttomalta heräämään n.2000rpm eteenpäin elomuuttuu virkeämmäksi.
Osaisko joku tietäjä heittää mitä kannattais tarkastaa.Last edited by bemmeri; 03-04-2013, 14:59.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Tarkoitatko aisapainoa vaiko suurimman sallitun peräkärryn painoa?Originally posted by Doni View PostSearch ei taas osunut.
Paljon E39 Sedanin 528i -99 koukun päähän saa laittaa painoa?
Ymmärtääkseni suositeltu aisapaino automallista riippumatta on n. 50kg. Nostetta ei saisi ainakaan olla yhtään."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
Mieli tekisi itelläkin nakella helevettiin koko jarrukilvet kun jonkunverran vetää sitä nyrkinkokosta murkulaa levyn ja kilven väliin.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
Tarkoitatko vetomassaa vai aisakuormaa? Touringilla saa vetää 2tonnia, aisapaino lain mukaan max 4% ja valmistajan mukaan muistaakseni 90kg. Onko sedanissa sama, dunno?Originally posted by Doni View PostSearch ei taas osunut.
Paljon E39 Sedanin 528i -99 koukun päähän saa laittaa painoa?
Comment
-
Joka vitun päivä joku kivi siellä pyörii.Originally posted by Fastpiksu View PostMieli tekisi itelläkin nakella helevettiin koko jarrukilvet kun jonkunverran vetää sitä nyrkinkokosta murkulaa levyn ja kilven väliin.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
Mulle tuo e39 v8 uusi tuttavuus,ihmetelly vaan tota kulutusta kun väittävät näiden kulkevan maantiellä 8-9l seutuun ja pakkohan sen on mennä kun menee 3,6 m5 tuolla kivikautisella mutta niin hienolla moottorilla.Originally posted by bemmeri View PostVeikkaisin imusarjan takapäädyssä olevaa "kantta" ("OSV"). Ei tuo maksa kun reilu 50€, niin kannattaahan tuo vaihtaa vaikka ei kalvo edes rikki olisikaan. Itellä myös polttoaineen kulutus hiljalleen lisääntynyt, mitään vikakoodeja tai näkyviä/huomattavissa olevia imuvuotoja ei ole. Tilasin uuden "coverin" ja samalla vaihtuu kun venakopan tiivisteet, yms.
Comment
-
Tarkoitin vetomassaa.Originally posted by Havis View PostTarkoitatko aisapainoa vaiko suurimman sallitun peräkärryn painoa?
Ymmärtääkseni suositeltu aisapaino automallista riippumatta on n. 50kg. Nostetta ei saisi ainakaan olla yhtään.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
No enpä osaa varmaksi sanoa, mutta usein tuo päätyosassa oleva kalvo tuntuu olevan revenny. Näkeepähän sitten kun omaani vaihdan, oliko mitä vaikutusta ja missä kunnossa entinen kalvo oli. En oo omissa autoissa yleensä kulutusta niin tarkaan seurannu, mutta syksyllä tuntui että tämä oma vei vähemmän, nyt on maanteilläkin kulutusmittarin viisari yli kympin tienoilla normaalinopeuksissa. Ennen se pysy selvästi alle. :thinkOriginally posted by bigblock View PostMulle tuo e39 v8 uusi tuttavuus,ihmetelly vaan tota kulutusta kun väittävät näiden kulkevan maantiellä 8-9l seutuun ja pakkohan sen on mennä kun menee 3,6 m5 tuolla kivikautisella mutta niin hienolla moottorilla.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
sama täällä, nyt kun alkaa hiekoitussora tulla esiin niin kokoajan joku kivi jää jarrulevyn ja kilven väliin kihnuttamaan ja jopa joskus kirskuu niin että hävettää ajaa, viimeisin ei lähteny muuten kun rengas pois ja meisselillä välistä pois. vituttava ongelma!Originally posted by kmn View PostJoka vitun päivä joku kivi siellä pyörii.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
Comment