En jaksa lukea koko ketjua läpi,
mutta kertokaas onko E39 530dTA 2000:ssa
webasto vakiona jos myyty Saksaan uutena,
ja näkyykö se varustelistassa?
Yleensä konepellin vasemmalla puolella on lisälämmittimen leima jos siell on. Webasto tai eber!! Kyllähän niissä mun mielestä on vakiona, korjatkaa virheeni!
En jaksa lukea koko ketjua läpi,
mutta kertokaas onko E39 530dTA 2000:ssa
webasto vakiona jos myyty Saksaan uutena,
ja näkyykö se varustelistassa?
Jokainen E39 530D on tehtaalta rullannut webastollisena. Nestekierrossa on tosin eroja.
Webasto näkyy varusteluettelossa jos siihen on asiakas tilannut esilämmityksen.
Mikäli haluat esilämmityksen tuohon, ota yhteyttä. Katsotaan mitä sille voidaan tehdä.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Lasi haljennut, ja halkeaa kokoajan enemmän. 450e tunnistimella olevasta lasista, yläreunan tummennuksella. Osuuko oikeaan?
Itse soittelin ~5 puljua läpi ja otin tietysti halvimman tarjouksen joka oli muistaakseni 390e asennettuna ilman tunnistinta sekä ilman tummennusta, peruslasi siis. Tummennus ei olisi vissiin montaa kymppiä ollu lisää, jälkeenpäin ajateltuna sen olisi voinut ottaa, tunnistimesta en tiedä, oon käsittänny et ne on jo sit huomattavasti arvokkaampia? Kannattaa kysellä tarjouksia eri paikoista, hinnoissa voi olla isojakin eroja
Kannattaa kysellä tarjouksia eri paikoista, hinnoissa voi olla isojakin eroja
Tai hankkii ajoissa lasivakuutuksen,niin ei tarvi niitä tarjouksia kysellä.Ajaa auton haluamaansa paikkaan lasin vaihtoon ja ostaa sen "parhaan" version kaikilla herkuilla ja uusilla listoilla.
Esim. Kouvolan Autosalpa veloitti tummennetusta sadetunnistin lasista asennuksineen 850€.Vakuutusyhtiö tietysti kustansi.Muutenhan se olisi ollut järjetön hinta maksaa.
Sellanen kysymys että onko -99 vuotisessa aina tilttiratti?
Voiko sitä tiltiksi sanoa mutta en ainakaan ite ole nähyt yhtään kolmiysia ilman säätyvää rattia, muutaman todella karvalakin nähny mutta niissäkin kyllä ollu säätö.
Ajattelin vaihtaa venttiilikopan tiivisteet tuohon 540:iin ja samalla nuo tiivisteet niille sylinterikannen kiinnike pulteille.
nyt vain ei löydy (tai en osaa etsiä) että montako kappaletta noita pultteja oikein on? näitä tiivisteitä tarkoitan.
ja mikä olisi hyvä tiivisteliima kaveriksi tuohon tiivisteiden asennukseen? :think
Ajattelin vaihtaa venttiilikopan tiivisteet tuohon 540:iin ja samalla nuo tiivisteet niille sylinterikannen kiinnike pulteille.
nyt vain ei löydy (tai en osaa etsiä) että montako kappaletta noita pultteja oikein on? näitä tiivisteitä tarkoitan.
ja mikä olisi hyvä tiivisteliima kaveriksi tuohon tiivisteiden asennukseen? :think
Moottorisilikoni, niitähän on tuhat erimerkkistä. Jonkun valitsee
Comment