Ei sotke sisäpeilin toimintaa eikä tarvitse ohjelmoida (eikä ole mitään minkä edes voisi ohjelmoida). Ota sitten huomioon, että peilien laseja on kahta mallia. Himmenevissä ja tavallisissa on erimuotoinen/kokoinen lasi.
OK ohjelmointiin. Tarkoitatko erimuotoisella/erikokoisella sitä, että himmenevässä on paksumpi se musta kehys siinä peilin ympärillä? Eikö kuitenkin itse peilin (ei se muovinen ulkokuori) ulkomitat ole samat? Jos siis hommaa pelin, jossa on se taustamuovi mukana, niin homman pitäisi pelittää? Esim. tämä: http://www.ebay.co.uk/itm/280910135013
OK ohjelmointiin. Tarkoitatko erimuotoisella/erikokoisella sitä, että himmenevässä on paksumpi se musta kehys siinä peilin ympärillä? Eikö kuitenkin itse peilin (ei se muovinen ulkokuori) ulkomitat ole samat? Jos siis hommaa pelin, jossa on se taustamuovi mukana, niin homman pitäisi pelittää? Esim. tämä: http://www.ebay.co.uk/itm/280910135013
Aivan, onhan noissa vähän eroa. Luulin, että ero johtuu pelkästään folding/non-folding peileihin. Eipä nuo kyllä ole pahan hintaiset. Pitää vielä selata, että missä olis vähän halvemmat toimituskulut.
pitääkö aina kun suuttimen irrottaa kupariprikan vaihdossa niin koneistaa suuttimen peti? ja kuinka vittumainen on vaihtaa 01 530d automaatin stefa lootan kyljestä, olisiko vaihteen valitsijan tapin stefa?. vihreen tarran loota kyseessä?
Tarina menee näin:
523i 1996 ajettu 300000km
Auto on toiminut 2 vuotta täysin moitteettomasti, mutta viikko sitten ajon aikana nykäisi aivan kuin olisi meinannut sammua. hetken päästä sitten sammuikin, mutta lähti vielä käyntiin (tehot aivan hukassa) ja pakko oli ajaa vielä 50km kotiin. Irroitin pakoputken avasin katalysaattorin ja näky oli karmea! Puolet pelkkää jauhoa ja puolet yhteensulaneena kappaleena. revin romut pois ja hitsasin kannen kiinni. Nätisti lähti käyntiin ja komeasti kävi, mutta sitten sammui eikä käynnisty. vaihdoin tulpat ja oli sen verran ollut painetta tukkeutuneen katin vuoksi tullut, että tulppien tiivisteiden välistä oli pursunnut öljyä ja tulpat aivan karmeassa kunnossa. Tulppien vaihto ei auttanut.Bensapumppu toimii. piuhan päässä en ole vielä käyttänyt koska juuri tallista tulin ja tähän aikaan en sitä ehdi tehdä.
Olisiko kampiakselin asentotunnistin voinut ottaa itteensä siinä temmellyksessä?
Kertokaapas hiukan ideoita mitä tässä vielä kannattais kokeilla.
olisko teuvan lähellä ketää jolla olis lukuvehkeet läppärillä niin vois kattoa ne vikakoodit?
Onko porukka vaihtanu noita lasinpesurin suuttimia sellasiin sumuttaviin versioihin mitkä levittää vähän laajemmalle alueelle? Ja mistä hommattu, käykö sinne yleismalliset?
Onko porukka vaihtanu noita lasinpesurin suuttimia sellasiin sumuttaviin versioihin mitkä levittää vähän laajemmalle alueelle? Ja mistä hommattu, käykö sinne yleismalliset?
tuota oon itekkin miettiny..
passaisko e60:stä
ompas tuota itelläkin yks ongelma kysymys..
tuli vasta vaihdettua siirtopumppu ku auto nyki ja jos oli 15l tai alle tiisseliä tankissa niin ei pystyny vedättään yli 4000rpm ku autosta loppu veto ja sammu..
no nyt ei nyvi samanlailla mut pikkusen vielä kumminkin.. oisko ne sitten suuttimet vaihtokunnossa?
kylmänä kyllä pikkusen rynkyttää autoa (ei lämpimänä) ja ja antaa vikakoodia kyllä hehkutus moduulista vai mikä se olikaan.
tuli kyllä hommattua varmuuden vuoksi jo toiset suuttimet vaihdan ne joka tapauksessa ku on vähän käytetyt noin 150tkm
pitää vielä kattoa töissä nuo korjaus arvot suuttimista ja voin laittaa tänne ne ku oon saanu katottua..
tuli vasta vaihdettua siirtopumppu ku auto nyki ja jos oli 15l tai alle tiisseliä tankissa niin ei pystyny vedättään yli 4000rpm ku autosta loppu veto ja sammu..
no nyt ei nyvi samanlailla mut pikkusen vielä kumminkin.. oisko ne sitten suuttimet vaihtokunnossa?
kylmänä kyllä pikkusen rynkyttää autoa (ei lämpimänä) ja ja antaa vikakoodia kyllä hehkutus moduulista vai mikä se olikaan.
tuli kyllä hommattua varmuuden vuoksi jo toiset suuttimet vaihdan ne joka tapauksessa ku on vähän käytetyt noin 150tkm
pitää vielä kattoa töissä nuo korjaus arvot suuttimista ja voin laittaa tänne ne ku oon saanu katottua..
Siis jos oireilee edelleen kun tankissa on alle 15l niin se tankin pumppu vaihtoon..
Mikähän v.... Tota radioo vaivaa. 2kk ollut mykkä ja tänään pakkas aamulla pelasi hyvin hetken. Sitten vaan äänet hävis ja kauijuttimet kohisi. Kohina koventui ja hiljentyi volumesta. Ja hetken päästä hävisi näytöltä kaikki ja kohinakin loppu. Mitää ideoit missä vois vika olla?
Mikähän v.... Tota radioo vaivaa. 2kk ollut mykkä ja tänään pakkas aamulla pelasi hyvin hetken. Sitten vaan äänet hävis ja kauijuttimet kohisi. Kohina koventui ja hiljentyi volumesta. Ja hetken päästä hävisi näytöltä kaikki ja kohinakin loppu. Mitää ideoit missä vois vika olla?
Comment