Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peltsii
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 7061
    • Turenki

Originally posted by Bmw Master View Post
    Se mitä olen kuullut TA-technixx sarjoista niin täyttä paskaa.

Satasella tai kahdella ei toimivia iskareita saa.

Kiitos vastauksesta, taidan siis tilata moiset

Onko M ja tavallisen alustan ylälaakerit samanlaiset ?
    DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• ämsport
      Bimmer Rookie
      • Jun 2011
      • 118
      • Pori

Originally posted by Peltsii View Post
      Kiitos vastauksesta, taidan siis tilata moiset

Onko M ja tavallisen alustan ylälaakerit samanlaiset ?

on.Mutta usko nyt masteriakin nää vehkeet on aika moisia iskarin syöjiä ainaskin etupää Sachs/Boge,Bilstein..ainoita kunnon pelejä jätä ne kiina kybit sun muut romut ihan rauhaan.Paitsi jos haluat tolppia muljata ja pyörän kulmia säädellä puolen vuoden välein niin anna palaa

Comment

• ämsport
        Bimmer Rookie
        • Jun 2011
        • 118
        • Pori

Ja Bilstein Sprinttii löytyy ehkä ainakin suomesta halvimmalla DrW:eestä.

Comment

• Peltsii
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 7061
          • Turenki

Originally posted by ämsport View Post
          on.Mutta usko nyt masteriakin nää vehkeet on aika moisia iskarin syöjiä ainaskin etupää Sachs/Boge,Bilstein..ainoita kunnon pelejä jätä ne kiina kybit sun muut romut ihan rauhaan.Paitsi jos haluat tolppia muljata ja pyörän kulmia säädellä puolen vuoden välein niin anna palaa

Jos nää kiinanpojan iskarit kestää 20tkm, ne kestää silloin mulla 4 vuotta.. maksanee rahansa takaisin..
          DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• ämsport
            Bimmer Rookie
            • Jun 2011
            • 118
            • Pori

Jos nää kiinanpojan iskarit kestää 20tkm, ne kestää silloin mulla 4 vuotta.. maksanee rahansa takaisin..

Ok

Comment

• ämsport
              Bimmer Rookie
              • Jun 2011
              • 118
              • Pori

Originally posted by Bomb5 View Post
              Taaksehan ne vaihtaa nopeasti. Ainakin I6-koneissa edessä apumiehen puolella joutuu purkamaan vähän enemmän, tai muuten kikkailemaan. Se taaempi pultti/mutteri on vähän kinkkisessä paikassa.

Eihän siellä ole kuin sitä pohjamuovia hiukan tiellä muistaakseni juurikin tuolla apparin puolel,tai siis ainakin prefaces.

Comment

• Bomb5
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2011
                • 726
                • Kivijärvi

Eihän siellä ole kuin sitä pohjamuovia hiukan tiellä muistaakseni juurikin tuolla apparin puolel,tai siis ainakin prefaces.
                Faceliftissä on lämpösuoja edessä apparin puolella. Ilmeisesti sinne saa yläkautta pujoteltua jollain nivelellä räikän. Mulla lämpösuoja jouduttiin muuta toimenpidettä varten ottamaan pois, niin meni helpommin siinä samalla.
                E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

Comment

• ämsport
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2011
                  • 118
                  • Pori

Originally posted by Bomb5 View Post
                  Faceliftissä on lämpösuoja edessä apparin puolella. Ilmeisesti sinne saa yläkautta pujoteltua jollain nivelellä räikän. Mulla lämpösuoja jouduttiin muuta toimenpidettä varten ottamaan pois, niin meni helpommin siinä samalla.

Ai,sorry.Se on sitten hieman uudistettu tosta meikäläisen pulkasta tai sitten on vaan osat putoillu ajan saatossa

Comment

• janke
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2010
                    • 3667
                    • seinäjoki

Hommasin silloin tuohon romuuni halvimmat mitä suomesta löysin ja ne olivat noi Jom merkkiset. Toinen etutolppa on uusittu ja yksi jousi mennyt poikki. Ovat olleet 3vuotta. Eli halvalla ei saa hyvää, mutta kyllähän tuon tiesinki kun noi hommasin. En tiedä onko nuo sitten huonot ajaa, kun en ole testannut ikinä e39 missä olisi joku kallis satsi.
                    Bmw 316 E30 -88

Comment

• Peltsii
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2007
                      • 7061
                      • Turenki

Originally posted by janke View Post
                      Hommasin silloin tuohon romuuni halvimmat mitä suomesta löysin ja ne olivat noi Jom merkkiset. Toinen etutolppa on uusittu ja yksi jousi mennyt poikki. Ovat olleet 3vuotta. Eli halvalla ei saa hyvää, mutta kyllähän tuon tiesinki kun noi hommasin. En tiedä onko nuo sitten huonot ajaa, kun en ole testannut ikinä e39 missä olisi joku kallis satsi.

Jousethan mulla on viime keväänä alle menneet eibachit, ne ainakin kestää.. Mutta katsellaan nyt ja maistellaan, mitä sitä tuonne alle laittaa, vai laittaako mitään.. iskarithan nyt ei varsinaisesti rikki ole vielä :think
                      DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• janke
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2010
                        • 3667
                        • seinäjoki

Jousethan mulla on viime keväänä alle menneet eibachit, ne ainakin kestää.. Mutta katsellaan nyt ja maistellaan, mitä sitä tuonne alle laittaa, vai laittaako mitään.. iskarithan nyt ei varsinaisesti rikki ole vielä :think
                        Taisin sekoittaa vähän, kun minulla on säädettävät
                        Bmw 316 E30 -88

Comment

• ämsport
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2011
                          • 118
                          • Pori

No jos tuo esim.Jomin koko sarja maksaa saman kun bilsteiniltä yksi iskari,ni jos en ihan täysin ole kehityksen kelkasta pudonnut niin arvelisin niillä olevan jotain eroakin :think tai sitten olen ollut todella tyhmä ja maksanut vain merkistä hirveetä ylihintaa

Comment

• Peltsii
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2007
                            • 7061
                            • Turenki

No jos tuo esim.Jomin koko sarja maksaa saman kun bilsteiniltä yksi iskari,ni jos en ihan täysin ole kehityksen kelkasta pudonnut niin arvelisin niillä olevan jotain eroakin :think tai sitten olen ollut todella tyhmä ja maksanut vain merkistä hirveetä ylihintaa

Onhan niissä eroa, toiminnassa ja kestävyydessä varmastikin valtavasti. Nyt puhutaankin siitä mikä on riittävää. Jos nuo ta-technix iskarit kestää vaikka 20-30tkm ja ajan noin 5tkm vuodessa, ei tuo auto enää edes ole silloin minulla, kun nuo korkkaa. En näe tarpeelliseksi laittaa hemmetin kalliita bilsteineja, jotta siellä on sitten hyvät iskarit, kun amis ajaa pillurallia sillä tai leppäkosken romu laittaa sen paalaimeen.
                            DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• ämsport
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2011
                              • 118
                              • Pori

Onhan niissä eroa, toiminnassa ja kestävyydessä varmastikin valtavasti. Nyt puhutaankin siitä mikä on riittävää. Jos nuo ta-technix iskarit kestää vaikka 20-30tkm ja ajan noin 5tkm vuodessa, ei tuo auto enää edes ole silloin minulla, kun nuo korkkaa. En näe tarpeelliseksi laittaa hemmetin kalliita bilsteineja, jotta siellä on sitten hyvät iskarit, kun amis ajaa pillurallia sillä tai leppäkosken romu laittaa sen paalaimeen.

Kyllä varmasti näin.mutta pointtini on nyt se että en ainakaan itse pidä tuosta iskari jumpasta saatika muuten vain joka päivä myyrätä tuolla auton alla kun ei oikein ole itsellä edes tiloja niin miksi sinne pitää laittaa jotain paskaa joka voi kovalla pakkasella korkata jo ekasta routamontusta ja siitä vastaan tulevien kaistalle ja tappaa jonkun nelihenkisen perheen joka on liikenteessä jollain vitun naapurin enon micralla.

Comment

• kmn
                                Moderator
                                • May 2009
                                • 6022
                                • Sipoo

Kyllä varmasti näin.mutta pointtini on nyt se että en ainakaan itse pidä tuosta iskari jumpasta saatika muuten vain joka päivä myyrätä tuolla auton alla kun ei oikein ole itsellä edes tiloja niin miksi sinne pitää laittaa jotain paskaa joka voi kovalla pakkasella korkata jo ekasta routamontusta ja siitä vastaan tulevien kaistalle ja tappaa jonkun nelihenkisen perheen joka on liikenteessä jollain vitun naapurin enon micralla.
                                Viikon lause!

Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
                                Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
                                --
                                Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎