Noissa kannattaa suosia orggista, ei monestikkaan nuo tarvikkeet toimi huonostikkaan mikä lienee sinunki tapauksessa vikana.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jonsered92 View PostSemmosta juustoa olisi taas pemarissa, kun vaihdoin tällä viikolla kampiakselin asentotunnistimen.
Schiedmanilta ostin ja hyvin pelasi auto taas.
Tänään sitte motarilla Iisalmeen menossa rupesi pätkimään ja ajoin parkkiin. Siinä tyhjäkäyntii kuunneltuani auto sammui ja kirosanat karjui..
Käyntiin onneksi lähti samantien, mutta kaasutellessa pätki kuitenki.. Perille oli kuitenki päästävä ja loppu matka sujui pätkimättä, mutta tehoa ei ollut yhtää ja kulutus 100/n.15l. Entisellä anturilla ei pätkiny, mutta starttasi huonosti eikä ollut myöskää tehoa.
Onko muilla ollut ongelmia tuon anturin kanssa ja varsinki schiedmanin osalla?
Kellää tietoa paljonko se maksaa avainvaunussa kun ei noilla tarvikkeilla tee näköjää mtn.. : ( entisenki tyhmä-minä nakkasin poies..
Kaara siis e39 523i 96´Last edited by janke; 18-01-2013, 20:10.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Yritin etsiä realoemista sitä osaa, mutten löytänyt. Toivottavasti ei hirvee kallis ole, ku se on kuitenki pakko ostaa :S jos meinaa ajella D: Aattelin ensi et huohotin tukossa ku söi nii paljon benziinii, mut tuskin huohotin vaikuttaa starttaukseen ja pätkimisiin/sammumiseen. Tehoihin ehkä??Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostPuhdistitko antuin paikan kunnolla, ettei jäänyt yhtään paskaa siihen anturin kiinnitys kohtaan? Ei noilla tarvike antureilla yksinkertaisesti tee mitään.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostYritin etsiä realoemista sitä osaa, mutten löytänyt. Toivottavasti ei hirvee kallis ole, ku se on kuitenki pakko ostaa :S jos meinaa ajella D: Aattelin ensi et huohotin tukossa ku söi nii paljon benziinii, mut tuskin huohotin vaikuttaa starttaukseen ja pätkimisiin/sammumiseen. Tehoihin ehkä??Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostKyllä separaattori voi vaikuttaa noihin kuvailemiisiin ongelmiin, mutta kyl sun kannatta hankkia se orkkis anturi. En muista enää paljonko maksoi, mutta jotain +- 100:think
Separaattori pitäs puhdistaa, ku nii paljo lyhyt ajoja nii tekkee sitä mömmöö letkuihi nähtävästi.. Ja se vaikuttaa varmaan tyhjäkäyntii`?
Käynti on tasaista mutta INPA näytti liia korkeita arvoja. Toivottavasti menee leimasta D:Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Originally posted by Garash View PostMistäkähä johtuu että tämmösillä kovilla (-30) pakkasilla autosta rupee lämmöt kipuamaan tappiin ja nestepinta lähes nollassa? Viime kerran sama homma kun oli liki 30 astetta pakkasta.
Nesteet on kestävyydeltään -40....:think
Jos pakkaskestävyys on oikeasti sen -40, niin sitten vesipumppu vaihtoon.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by Garash View PostMistäkähä johtuu että tämmösillä kovilla (-30) pakkasilla autosta rupee lämmöt kipuamaan tappiin ja nestepinta lähes nollassa? Viime kerran sama homma kun oli liki 30 astetta pakkasta.
Nesteet on kestävyydeltään -40....:think
Comment
-
-
Originally posted by bimmer528iA View Postsaikos ne autokorjaamolla testerillä katottua auton viralliset kilometrit?
mitä laatikko vaihtoehtoja löytyy 528iA -96 2.8? 5hp18 vai joku muu?
Kyllä juuri ZF5HP18.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
kyllä kyllä, eli todellisia kilometrejä ei näe millään?
tuli vaan ostettua 528, ajettu huoltohistorian ja mittarin mukaan 237tkm. johon laatikko vaihdettu 3 jäätyä päälle ja vika oli kuitenkin nokka-akselin anturissa eikä laatikossa (laatikko vaihdettu siis). nyt sillä on vielä laatikko myynnissä ja siinä km-määrä on 260tkm. ja ne kuulemma pitävät paikkansa... eli joko autosta on otettu 30tkm pois mittarista tai hän muistaa väärin laatikon kilometrit....
Comment
-
-
Originally posted by bimmer528iA View Postkyllä kyllä, eli todellisia kilometrejä ei näe millään?
tuli vaan ostettua 528, ajettu huoltohistorian ja mittarin mukaan 237tkm. johon laatikko vaihdettu 3 jäätyä päälle ja vika oli kuitenkin nokka-akselin anturissa eikä laatikossa (laatikko vaihdettu siis). nyt sillä on vielä laatikko myynnissä ja siinä km-määrä on 260tkm. ja ne kuulemma pitävät paikkansa... eli joko autosta on otettu 30tkm pois mittarista tai hän muistaa väärin laatikon kilometrit....
Comment
-
-
Saako tuota suuttimien nakutusta pesulla hiljentymään vai pitääkö hankkia toiset suuttimet? Nokan tunnistin ei ole kovin vanha (VDO) joten siitä ei pitäisi johtua:think
Edit: Tuli mieleen, että kun boxi pyrkii laihentamaan seosta, niin aiheuttaakos tuo kasvavaa naputusta suuttimissa? Täytyy käydä nollaamassa adaptiot ja kuunnella mitä tapahtuu.... Vai menenkö ihan metsään?Last edited by janke; 19-01-2013, 11:55.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Mitkä kaikki syyt voivat aiheuttaa "SELF LEVEL SUSP INACT" -viestin? Pistää ärsyttämään oikein huolella kun vikaa ei tunnu löytyvän. Inpa ei anna mitään vikakoodia, livedata näyttää normaaleja arvoja, inpalla pystyy ohjaamaan jousitusta miten haluaa ja kaikki toimii, rakeet on kuivattu ja kompura on vielä erikseen purettu siten, että pystyin sitä lämmittämään kuumailmapuhaltimella, joten jäässä se ei voi olla, eikä alusta laske itsekseen. Silti pukkaa kyseistä viestiä mittaristoon.
Auto: 530d 04/00 prefacelift sedan
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostSaako tuota suuttimien nakutusta pesulla hiljentymään vai pitääkö hankkia toiset suuttimet? Nokan tunnistin ei ole kovin vanha (VDO) joten siitä ei pitäisi johtua:think
Edit: Tuli mieleen, että kun boxi pyrkii laihentamaan seosta, niin aiheuttaakos tuo kasvavaa naputusta suuttimissa? Täytyy käydä nollaamassa adaptiot ja kuunnella mitä tapahtuu.... Vai menenkö ihan metsään?
Eikös naputus kuitenkin johdu siitä että alkaa suuttimen osissa olemaan välystä?- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Comment