Kuinka tyypillisesti 530d:ssä vuotaa polttoaineletku? Veli toi autoansa näytille tuossa hetki sitten ja yritin siinä äkkiseltään taskulampun valossa etsiä vuotokohtaa kun diisseli kärysi varsin voimakkaasti. Mitä pystyin siitä äkkiseltään näkemään, niin vuoto oli siinä kohtaa, missä se kirkas polttoaineletku muuttuu kumiletkuksi ja menee kiinni vissiin itse pumppuun. Saako kyseistä kumiosaa vaihdettua erikseen, vai pitääkö uusia se koko kirkas letku aina suodattimelle asti?
Kone on M57.
Mulla vuosi se letku myös, oli sillon kiire saada auto kuntoon eikä uutta putkea löytyny niin katkasin sen kirkkaan putken ja kun sytkärillä lämmitti niin siihen sai erittäin tiukasti 7,5mm polttoaineletkun päälle. Sitten vaan klemmarit molempiin päihin..
Moitteetta on kohta 2 vuotta toiminut.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Saapi aika seppä olla että saa dieselin palamaan sytkärillä.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
mistä johtuu 535:ssa moottorissa melko kova alipaine?:think esim jos öljykorkin aukaisee tai öljytikun nostaa niin oikein imasee kiinni... vaihdettu juuri eilen huohotin systeemikin uusi..
mistä johtuu 535:ssa moottorissa melko kova alipaine?:think esim jos öljykorkin aukaisee tai öljytikun nostaa niin oikein imasee kiinni... vaihdettu juuri eilen huohotin systeemikin uusi..
separaattorin kalvo rikki.. Sijaitsee imusarjan takaosassa, ruuvit kohti tulipelliä..
täytynee varmaan huomenna purkaa letkut irti vielä... paljon oli ainakin kermavaahto pa*kaa itse separattorissa ja sen rauta putken sisällä mikä menee imusarjan alta koneen etuosaan mitä sormella sitä sörkin.. auton käyttäytyminen kyllä muuten muuttui separaattorin vaihdon myötä ihan ihmeenkin paljon kun oli vieläpä sen kalvon kotelokin halki näköjään..
Onko kellään kokemusta e39:ssä FK high tec 40/20mm alustasta? Vai onko jollain tuohon hintaluokkaan suositella muuta vaihtoehtoa. Tällä hetkellä on autossa on halppis coilover sarja joista on iskarit jo parhaat päivät nähneet.
Ei taaskaan vittuilematta kulje kuukautta. Eipä löytyny aivan vastaavaa ongelmaa haulla niin pitänee täällä kysyä että mikäs nyt kun yhtäkkiä valojen autom korkeudensäätö päättikin että vasen puoli vedetään aivan ylös ja oikea aivan alas. Valot siis päin vittua. Miten tuo on mahdollista, menikö muka yhtaikaa kaksi anturia vai? säätymällä menee siis vituilleen, jos ottaa umpiosta liittimen irti niin pysyy kyllä nollatasossa.
Elämä potkii.
_______________________________
-E39 528iA '97
-E34 518i '91
Kuinka tyypillisesti 530d:ssä vuotaa polttoaineletku? Veli toi autoansa näytille tuossa hetki sitten ja yritin siinä äkkiseltään taskulampun valossa etsiä vuotokohtaa kun diisseli kärysi varsin voimakkaasti. Mitä pystyin siitä äkkiseltään näkemään, niin vuoto oli siinä kohtaa, missä se kirkas polttoaineletku muuttuu kumiletkuksi ja menee kiinni vissiin itse pumppuun. Saako kyseistä kumiosaa vaihdettua erikseen, vai pitääkö uusia se koko kirkas letku aina suodattimelle asti?
Kone on M57.
itsellä tulee kans kohtuuton käry sisälle jos auto seisoo paikallaan. ei ajossa eikä jos huudattaa webaa. Tiiä stten... Ei oikein jaksaisi enään tota romua :(
Comment