Mikähän mahtaa radioo vaivata ku ei löydä välillä kanavia ollenkaan? Esim. Ajat helsingistä turkuun sammutat auton ja seuraaval kerral ku lähet liikenteeseen niin kanavat hukassa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Muurahainen View Post600 ja nousee kun laittaa päälle ilmastoinnin.
Näissähän oli alkujaan ongelmaa liian matalasta tyhjäkäynnistä ilman ilmastointia.Ex
F11 530d m-sport
E46 325i cabriolet m-sport
E39 540iA m-sport
E39 523iA
E46 316i
Comment
-
-
Mulla saksantuonnissa muutamia ongelmia. Auto on 520i, -01 ja 201tkm.
Suurin vika on on moottorin vikavalon palaminen. Ei vaikuta auton käytökseen millään tavalla, mutta välillä syttyy ASC-valo jolloin vakkari ei toimi, auto muuttuu tehottomaksi ja auto katkaisee bensan syötön heti kun nostaa jalan polkimelta -> nykivää ajoa. Kulutus normaali ja muuten käy hyvin.
E: ajotietokoneeseen tulee ASC-merkkivalon lisäksi "MOTOR FAILSAFE PROGRAM"
Toinen vika on, että auto sammuu todella helposti kun lähdetään liikkeelle, koska kaasupoljin toimii todella oudosti. Liikkeelle lähdettäessä kaasupoljinta täytyy painaa n. 1cm, että pääsee liikkeelle. Silloin kierrokset helposti karkaavat. Paikallaan ollessa kierrokset kyllä nousevat kun poljinta painaa. Tyhjäkäynti on normaali n. 750rpm, mutta rullattaessa kierrokset n. 1250rpm ja kierrokset laskevat kun auto pysähtyy.
Kolmantena parkkitutkat, takana yksi pimeänä, mutta kaikki muut toimivat, myös edessä. Mutta ei varoita edessä olevasta esteestä, pakille laittaessa päästää äänen kaijuttimista ja PDC:n nappula vilkuttaa valoa.
Autolle ei vielä ole tehty mitään, mutta seuraavana kaasuläppäkotelon ja ilmamassamäärämittarin puhdistus. Ja uuden parkkisensorin hankinta.
Muita ehdotuksia?Last edited by Juhqi; 25-02-2013, 08:02.
Comment
-
-
Käykö E39 sedanin vetokoukku asennusarjoineen ja johtosarjoineen tourinkiin? Vai miten paljon tuo itse koukun kiinnitys eroaa?Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Rise View PostPaljonko on porukalla tyhjäkäynnin kierrokset 540:ssä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Tapahtui pari päivää sitten. Ajoin autolla (520i -98) n. reilun 80km matkan. Auto seisoi sen jälkeen n. 10-15min, jonka jälkeen ajoin kaupunkiajoa n. 10 minuuttia. Takaisin kotiinpäin mennessä moottorin lämpötila mittari nousi aina punaiselle saakka, oli kuitenkin niin lyhyt matka, eikä savua näkynyt keulalla, ajoin aina kotipihaan asti. Pihassa avasin konepellin, ei savua, eikä jäähdytysneste tai moottori vaikuttanut erityisen kuumalta. Myös moottorin tuuletin pyöri normaalisti. Annoin auton seistä n. tunnin, jonka jälkeen kävin ajelemassa kaupungilla ja moottoritiellä. Moottorin lämpötilan mittari ei noussut normaalia ylemmäs. Liekkö vain, joku tilapäinen häiriö moottorin lämpötila-anturissa :thinkE39 520i -98
Ex E36 316CiA -94
Ex E30 316i -89
Comment
-
-
Originally posted by hannnu View PostTapahtui pari päivää sitten. Ajoin autolla (520i -98) n. reilun 80km matkan. Auto seisoi sen jälkeen n. 10-15min, jonka jälkeen ajoin kaupunkiajoa n. 10 minuuttia. Takaisin kotiinpäin mennessä moottorin lämpötila mittari nousi aina punaiselle saakka, oli kuitenkin niin lyhyt matka, eikä savua näkynyt keulalla, ajoin aina kotipihaan asti. Pihassa avasin konepellin, ei savua, eikä jäähdytysneste tai moottori vaikuttanut erityisen kuumalta. Myös moottorin tuuletin pyöri normaalisti. Annoin auton seistä n. tunnin, jonka jälkeen kävin ajelemassa kaupungilla ja moottoritiellä. Moottorin lämpötilan mittari ei noussut normaalia ylemmäs. Liekkö vain, joku tilapäinen häiriö moottorin lämpötila-anturissa :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by hannnu View PostNestettä on riittävästi.
Ja sen jälkeen on tullut ajeltua, eikä ole ollut ongelmia.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View Post500 on normaali tyhjäkäynti M62tu:lle. DME voi korottaa tyhjäkäyntiä esim. tyhjän akun tai heikosti lataavan laturin takia. Tyhjäkäyntiä pystyy myös ohjelmallisesti muuttamaan +-100. Eli jos sulla käy nätisti niin turha vaivata päätään. Jos tuo kuitenkin vaivaa niin Testo-ohjelmalla pystyy katsomaan pyydetyn ja toteutuneen tyhjäkäynnin.Ex
F11 530d m-sport
E46 325i cabriolet m-sport
E39 540iA m-sport
E39 523iA
E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by Juhqi View PostToinen vika on, että auto sammuu todella helposti kun lähdetään liikkeelle, koska kaasupoljin toimii todella oudosti. Liikkeelle lähdettäessä kaasupoljinta täytyy painaa n. 1cm, että pääsee liikkeelle. Silloin kierrokset helposti karkaavat. Paikallaan ollessa kierrokset kyllä nousevat kun poljinta painaa. Tyhjäkäynti on normaali n. 750rpm, mutta rullattaessa kierrokset n. 1250rpm ja kierrokset laskevat kun auto pysähtyy.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
Comment