Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F01 740D -10
EXät:
E70 x35d -09 / E65 730D -05 / #e65 735 -02 / e34 520i -89 / #e28 520i -86 /#e32 730 -92 Pussikyykky / #e36 325 cabriolet -93 / e39 540ia Touring -99 / e36 316coupe -94/ #e39 523i -96/ #e46 330D Touring -04/ #e34 520i -95 / #e32 730iA -91 bmvip / #e38 740iA -00 / #e39 525 tds NATOuring -97 / #e36 328i Touring -95 # e34 525i Touring -92
-
-
530dA 1999.
Oire sellainen että satunnaisesti mutta päivittäin virtojen kytkemisen jälkeen tai juuri startatessa virrat katkeavat, kuin akku olisi aivan tyhjä.
Oire poisttu kun auto edes vähän heilahtaa, olen vasta yhdesti kerennyt virtakatkon aikana akulle asti, silloin akkuun koskeminen poisti oireen. Yleensä jo oven avaaminen poistaa oireen.
Akun kaapelien kiinnitys ja puhtaus on varmistettu monta kerta, lisäsin kenkien ponnevoimaakain ja puhdistin maakaapelin korin liitoksen.
Oire väheni, mutta ei poistunut, nyt vähimmillään webaston kello resetoituu ja pahimmillan mutta harvemmin virrat häviävät.
Pitää nyt koittaa heilutellessa mittailla onko akun luona kaapeleissa joku häverikki, mutta onko muita veikkauksia vai puranko + kaapelin paukun näkyvvin seuraavaksi?
Kaikki virrat ovat kateissa oireen tullessa, mittarivalot kiiluvat himmeästi ja sisävalot pysyvät sammuneina, eli virtalukonpohja lienee pois laskuista.
Myöskään muita virtalukonpohjan oireita kuten mittariston ja viihdelaitteiden sekoilua ei esiinny, vai pitääkö esiintyäkään kun auto on karvalakkimalli, pikkumittarilla ja ilman MIDiä?
Miten pitkä "muisti" on radiolla ja mittaristolla? Oireen tuleminen ei hävitä radion asetuksia, kelloa tai OBC:n tietoja, mutta Webaston jälkiasenteinen kello hävittää ajan.
Webaston kellon virransyöttö on vähän typerästi ryöstetty Webaston päävirrasta.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View Post530dA 1999.
Oire sellainen että satunnaisesti mutta päivittäin virtojen kytkemisen jälkeen tai juuri startatessa virrat katkeavat, kuin akku olisi aivan tyhjä.
Oire poisttu kun auto edes vähän heilahtaa, olen vasta yhdesti kerennyt virtakatkon aikana akulle asti, silloin akkuun koskeminen poisti oireen. Yleensä jo oven avaaminen poistaa oireen.
Akun kaapelien kiinnitys ja puhtaus on varmistettu monta kerta, lisäsin kenkien ponnevoimaakain ja puhdistin maakaapelin korin liitoksen.
Oire väheni, mutta ei poistunut, nyt vähimmillään webaston kello resetoituu ja pahimmillan mutta harvemmin virrat häviävät.
Pitää nyt koittaa heilutellessa mittailla onko akun luona kaapeleissa joku häverikki, mutta onko muita veikkauksia vai puranko + kaapelin paukun näkyvvin seuraavaksi?
Kaikki virrat ovat kateissa oireen tullessa, mittarivalot kiiluvat himmeästi ja sisävalot pysyvät sammuneina, eli virtalukonpohja lienee pois laskuista.
Myöskään muita virtalukonpohjan oireita kuten mittariston ja viihdelaitteiden sekoilua ei esiinny, vai pitääkö esiintyäkään kun auto on karvalakkimalli, pikkumittarilla ja ilman MIDiä?
Miten pitkä "muisti" on radiolla ja mittaristolla? Oireen tuleminen ei hävitä radion asetuksia, kelloa tai OBC:n tietoja, mutta Webaston jälkiasenteinen kello hävittää ajan.
Webaston kellon virransyöttö on vähän typerästi ryöstetty Webaston päävirrasta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View Post530dA 1999.
Oire sellainen että satunnaisesti mutta päivittäin virtojen kytkemisen jälkeen tai juuri startatessa virrat katkeavat, kuin akku olisi aivan tyhjä.
Oire poisttu kun auto edes vähän heilahtaa, olen vasta yhdesti kerennyt virtakatkon aikana akulle asti, silloin akkuun koskeminen poisti oireen. Yleensä jo oven avaaminen poistaa oireen.
Akun kaapelien kiinnitys ja puhtaus on varmistettu monta kerta, lisäsin kenkien ponnevoimaakain ja puhdistin maakaapelin korin liitoksen.
Oire väheni, mutta ei poistunut, nyt vähimmillään webaston kello resetoituu ja pahimmillan mutta harvemmin virrat häviävät.
Pitää nyt koittaa heilutellessa mittailla onko akun luona kaapeleissa joku häverikki, mutta onko muita veikkauksia vai puranko + kaapelin paukun näkyvvin seuraavaksi?
Kaikki virrat ovat kateissa oireen tullessa, mittarivalot kiiluvat himmeästi ja sisävalot pysyvät sammuneina, eli virtalukonpohja lienee pois laskuista.
Myöskään muita virtalukonpohjan oireita kuten mittariston ja viihdelaitteiden sekoilua ei esiinny, vai pitääkö esiintyäkään kun auto on karvalakkimalli, pikkumittarilla ja ilman MIDiä?
Miten pitkä "muisti" on radiolla ja mittaristolla? Oireen tuleminen ei hävitä radion asetuksia, kelloa tai OBC:n tietoja, mutta Webaston jälkiasenteinen kello hävittää ajan.
Webaston kellon virransyöttö on vähän typerästi ryöstetty Webaston päävirrasta.
Comment
-
-
moi
Olen lukenu tästä aiheesta täällä vaikka kuinka, mut en saa mielenrauhaa ennenku kysyn
Eli sigun kaara kysees ja nakuttaa lämpimänä tyhjäkäynnil, mikä vois tehdä tota? Autolla ajettu 285tkm. Koneessa 5-40 castrol magnatecit ja sitä on tarpeeksi. Tulppien kireys tarkistettu. Muute kyl toimii eikä syö paljoa bensaa..
Oon miettiny forte pesua koneeseen mut en tiedä uskallanko. :s mitä kannattais tarkistaa?:think ei kai jakopää oo lahomas?
Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostOlen lukenu tästä aiheesta täällä vaikka kuinka, mut en saa mielenrauhaa ennenku kysyn
Eli sigun kaara kysees ja nakuttaa lämpimänä tyhjäkäynnil, mikä vois tehdä tota? Autolla ajettu 285tkm. Koneessa 5-40 castrol magnatecit ja sitä on tarpeeksi. Tulppien kireys tarkistettu. Muute kyl toimii eikä syö paljoa bensaa..
Oon miettiny forte pesua koneeseen mut en tiedä uskallanko. :s mitä kannattais tarkistaa?:think ei kai jakopää oo lahomas?
Originally posted by pexodus View PostMites sigun toukasta saa apukuskin takapenkin pois polttoainepumpun vaihtoa varten, penkeissä isofix kiinnikkeet.
Mulla on siinä penkin etureunassa se paikka tavaratilan verholle, siitä muovit pois ja niitten alla pari kuusiokoloo...BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Miten tohon ajotietokoneeseen vaihdetaan polttimot?
Edit: Vai millainen valaistus tossa on, kun limitin kohdalta on vähän pimeenä?Last edited by asis; 22-02-2013, 13:51.E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
-
Originally posted by jumppakuutio View PostPrkl vieläkin varashälytin huutaa itsestään välillä parkissa vaikka otin sen piuhan irti siitä konepellin anturista.. Mitäs sitte?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment