Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Cell View PostMiksi? Enemmän ahtimesta tulee öljyä, tulee vain patentti jossa parhaassakin tapauksessa on tyhjennyksen vaiva vailla mitään hyötyjä. Sitten jos sattuukin vuotoja niin se sotkee tai haisee. Voi tulla myös jäätymisherkkä. Jätä kauppaan
Täytynee pohtia mitä tuon kanssa keksii.. Paljon noita ainakin bensaturboihin laitetaan, kävi mielessä että miksei kiisseliinkin. Tuollainen keruusäiliö kun on kierinyt hyllyillä jo pidemmän aikaa..Last edited by DriveFast; 14-03-2013, 17:36.BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
Originally posted by DriveFast View PostLähinnä nyt siksi ettei sotkisi noita ahtoputkia/välijäähyä.. Ahtimen imuputki muuten ihan siisti paitsi siitä eteenpäin missä huohotinletku liittyy putkeen.. Et sinäänsä tuo sotkeminen/haiseminen kuuluu asiaan jo tämänhetkisessä kokoonpanossa.
Täytynee pohtia mitä tuon kanssa keksii.. Paljon noita ainakin bensaturboihin laitetaan, kävi mielessä että miksei kiisseliinkin. Tuollainen keruusäiliö kun on kierinyt hyllyillä jo pidemmän aikaa..E39 535i -96
E34 518i -96
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOnko sedanissa takaiskareiden yläpään laakereissa eroja M-alustan ja vakion välillä? Tai jos laitan vaikka Konin keltaiset taakse, niin mikä yläpään laakeri siihen menee, jos eroa M ja vakion välillä?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Comment
-
-
Sigun käyttis bayeri m52b28 koneella, ja kytkin kyseessä.
Onko kytkin kuiva vai märkä mallia?
(tieto tarpeellista kun vaihtelen jarrunesteet/vaihdelaatikko-/peräöljyjä) kun toiset nesteet käyvät uivaan märkä kytkimeen ja toiset kuivaan... (on kyllä "korjaus"kirja olemassa, muttei siitä satu silmään oikiaa vastausta, niin tahi netin syövereistä).
Niin ja mikäli joku osaa myös kertoa mitä öljyjä EI kannata laittaa (manuaali)laatikkoon/(lukoton?)perään?
Muistelisin että näissä oli jotain ropleemia tiettyjen öljyjen kanssa, voi tosin olla että muistan väärin..?!
Comment
-
-
Eikös se laatikko öljy määräydy sen mukaan että minkä värinen tarra siellä laatikon kyljes on ja mitä siinä lukee...?
Mä kävin ainaki hakemas marmorilta lukottomaan perään lukollisen öljyt oli jonku ~25€/litra oli pari euroa halvempi litrahintaki ku lukottoman perän öljys ja siinä on se joku lisäaine mukana.
Originally posted by opTA View PostSigun käyttis bayeri m52b28 koneella, ja kytkin kyseessä.
Onko kytkin kuiva vai märkä mallia?
(tieto tarpeellista kun vaihtelen jarrunesteet/vaihdelaatikko-/peräöljyjä) kun toiset nesteet käyvät uivaan märkä kytkimeen ja toiset kuivaan... (on kyllä "korjaus"kirja olemassa, muttei siitä satu silmään oikiaa vastausta, niin tahi netin syövereistä).
Niin ja mikäli joku osaa myös kertoa mitä öljyjä EI kannata laittaa (manuaali)laatikkoon/(lukoton?)perään?
Muistelisin että näissä oli jotain ropleemia tiettyjen öljyjen kanssa, voi tosin olla että muistan väärin..?!Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOlet täysin oikeassa,vaikka tätä laakeri nimitystä virheellisesti yleisesti käytetäänkin.
Mutta onko eroa vakion ja M:n välillä ja mikä yläosa käy noiden Konien kanssa?EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Comment