Pikkuinen pulttikone ja irroitusöljy on kova sana noiden hehkujen irroituksen kans.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Mikäs nyt iski kun yhtäkkiä ABS:t alkoivat hakkaamaan ihan kevyestäkin jarrutuksesta vaikka tie on sula?
ABS-anturi?
Laakeri?
"Kehällä" paskaa kun iski loskakeliä?
Auto 528i vm 2000. Typerä kysymys mutta: ei ole nyt mahdollisuutta ihan hetkeen viedä autoa huoltoon... voiko autolla ajaa noin vai voiko rikkoa paikkoja?
Mikäs nyt iski kun yhtäkkiä ABS:t alkoivat hakkaamaan ihan kevyestäkin jarrutuksesta vaikka tie on sula?
ABS-anturi?
Laakeri?
"Kehällä" paskaa kun iski loskakeliä?
Auto 528i vm 2000. Typerä kysymys mutta: ei ole nyt mahdollisuutta ihan hetkeen viedä autoa huoltoon... voiko autolla ajaa noin vai voiko rikkoa paikkoja?
Anturi tai boksi. Kehät on umpinaiset e39:ssä, niin paska tuskin vaikuttaa. Vikakoodeista nyt jotain selviää, mutta melkeen vain kokeilemalla saa varman tiedon onko kummassa vika.
Voihan sillä ajaa, mutta melko turvatonta se on, kun ei välttämättä jarrutakkaan kunnolla.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Mikäs nyt iski kun yhtäkkiä ABS:t alkoivat hakkaamaan ihan kevyestäkin jarrutuksesta vaikka tie on sula?
ABS-anturi?
Laakeri?
"Kehällä" paskaa kun iski loskakeliä?
Auto 528i vm 2000. Typerä kysymys mutta: ei ole nyt mahdollisuutta ihan hetkeen viedä autoa huoltoon... voiko autolla ajaa noin vai voiko rikkoa paikkoja?
Live-datan tutkimisella on hyvä aloittaa vian selvittäminen. Eli jollekkin harrastajalle, ei millekkään ad-korjaamolle. Itsessään tuo ei riko mitään, mutta tuolleen toimivat jarrut lisäävät huomattavasti jarrutusmatkaa -> riski törmätä muihin tielläliikkujiin kasvaa. Hoitaisin siis pikaisesti kuntoon, kun tuolla liikenteessä ei voi koskaa tietää mitä ne muut tekee.. Saanut jo useampia paniikkijarrutuksia tehdä kamikaze pyöräilijöitten takia tänä talvena..
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Jooh pitääpä vältellä tuota motaria sitten Jännä kun pihasta lähtiessä ei aamulla ollut mitään mutta sitten motarin rampista kun tulin ylös niin alkoi paukkua.
Jos vika on boksissa, niin korjaileeko noita joku Oulun suunnalla vai kannattaako suoraan tilailla uutta?
PS: Taulussa ei pala mikään valo.... Sulakkeen kyllä otan ihan ensin irti Gemmin ehdotuksen mukaan että uskaltaa ajaa.
Mikäs nyt iski kun yhtäkkiä ABS:t alkoivat hakkaamaan ihan kevyestäkin jarrutuksesta vaikka tie on sula?
ABS-anturi?
Laakeri?
"Kehällä" paskaa kun iski loskakeliä?
Auto 528i vm 2000. Typerä kysymys mutta: ei ole nyt mahdollisuutta ihan hetkeen viedä autoa huoltoon... voiko autolla ajaa noin vai voiko rikkoa paikkoja?
Sulakepois tai anturista johto irti, nii ei ryskytä enään. likaa luultavasti jossain. Anturit kannattaa kans mitata.
Jooh pitääpä vältellä tuota motaria sitten Jännä kun pihasta lähtiessä ei aamulla ollut mitään mutta sitten motarin rampista kun tulin ylös niin alkoi paukkua.
Jos vika on boksissa, niin korjaileeko noita joku Oulun suunnalla vai kannattaako suoraan tilailla uutta?
PS: Taulussa ei pala mikään valo.... Sulakkeen kyllä otan ihan ensin irti Gemmin ehdotuksen mukaan että uskaltaa ajaa.
Kemistä taitaa löytyä lähin korjaaja; http://www.sercap.fi/, antaa jopa takuun korjaukselle. Epäilen kyllä vähän, että vika ei olisi boksissa. Ainakin useimmilla boksivikaisilla on tullut merkkivalot tauluun.
Kemistä taitaa löytyä lähin korjaaja; http://www.sercap.fi/, antaa jopa takuun korjaukselle. Epäilen kyllä vähän, että vika ei olisi boksissa. Ainakin useimmilla boksivikaisilla on tullut merkkivalot tauluun.
Kävin nyt koettelemassa niin auto toimii taas normaalisti... Oiskohan jotain kosketushäikkää anturissa. Pitää noi koodit lukasta mutta hyvä että nyt ainakin katosi hetkellisesti.
Kävin nyt koettelemassa niin auto toimii taas normaalisti... Oiskohan jotain kosketushäikkää anturissa. Pitää noi koodit lukasta mutta hyvä että nyt ainakin katosi hetkellisesti.
Saattaa hyvinkin olla vain anturissa vikaa.. Tai enemmän epäilen sitä liitintä, ainakin itsellä ollut siellä hiekan ja kaiken paskan seassa aina se liitin.. :think
Comment