Nyt on testailtu ja todettu, että auto menee lepotilaan niinkuin kuuluukin. Lepotilan virrankulutus on 0,1-0,5A eli 100-500mA. Eikös tuon pitäisi olla n. 40mA?
Hanskalokerosta sulakkeen numero 4 irroittamalla (auton ollessa lepotilassa) tippuu kulutus lähes nollaan.
Oireet jonka takia rupesin lepotilan virran kulutusta mittailemaan: akku purkautuu vähitellen ja sitä joutuu latailemaan aina välillä. Lepojännite akun navoista mitattuna vuorokausi latauksen jälkeen 12,7V ja akku 4,5v vanha bemarin akku. Eli akun pitäisi olla kunnossa.
Mites tuo nokka-akselin asentotunnistin vaikuttaa päästöihin? Leimasta ei mennyt läpi päästöjen takia ja sen tiedän että nokan asentotunnistin on rikki...
Moottorinohjaus tiputtaa polttoaineen suihkutuksen pois sekventiaalisesta suihkutuksesta, jos nokka-akselin asentotunnistimen signaali puuttuu tai on virheellistä. Tällöin polttoainetta suihkutetaan noin yleisesti ottaen huomattavasti enemmän ja maalaisjärkikin sanoo, ettei palamisprosessi ole enää niin hyvä, kuin sekventiaalisena.
Mites tuo nokka-akselin asentotunnistin vaikuttaa päästöihin? Leimasta ei mennyt läpi päästöjen takia ja sen tiedän että nokan asentotunnistin on rikki...
Milläs ohjelmalla se onnistuu? Inpa ja ne muut oheisohjelmat on mutta en ole käyttänyt kuin Inpaa. Ei liene kannata ruveta sohlaamaan jos ei ole asiasta mitään käryä?
Vaikkapa NCS Expert. Ellei ole mitään käryä ei kannata ryhtyä. Esim. NCS Expert ei neuvo käyttäjää, joten pitää tietää mitä on tekemässä.
Milläs ohjelmalla se onnistuu? Inpa ja ne muut oheisohjelmat on mutta en ole käyttänyt kuin Inpaa. Ei liene kannata ruveta sohlaamaan jos ei ole asiasta mitään käryä?
NCSexpert:llä. Poistetaan varustelistasta (ZCS) kyseinen varuste ja koodausta perään.
Kylmällä koneella kun lähtee liikkeelle esim pieneen ylämäkeen, niin kierrokset alkaa heijaamaan.??
Eli jos vaikka laittaa käkkärin päälle, nostaa kierrokset reiluun tonniin ja nostaa kytkintä sen verran että kierrokset alkaa laskemaan, niin kierrokset alkaa pomppimaan rajusti ja jopa meinaa sammua kokonaan.. pari minsaa lämmettyä ei tee enää mitään outoa. Ja moottorina Alpinan 3.3L :think
Milläs ohjelmalla se onnistuu? Inpa ja ne muut oheisohjelmat on mutta en ole käyttänyt kuin Inpaa. Ei liene kannata ruveta sohlaamaan jos ei ole asiasta mitään käryä?
E39 preface touring. Tason säädön tilalle taakse laitettu kiinteä setti eli jouset. Ajotietokone herjaa tasonsäädöstä. Mitä tulee tehdä ettei herjaa enää?
E39 preface touring. Tason säädön tilalle taakse laitettu kiinteä setti eli jouset. Ajotietokone herjaa tasonsäädöstä. Mitä tulee tehdä ettei herjaa enää?
Leave a comment: