memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • janke
    replied
    Originally posted by kaol View Post

    Osaa varmasti. Haluatko tietää?
    EDIT: Paskat, 2,5"/63mm.
    Ai, että paskat 2,5" Ok. Tattis

    Leave a comment:


  • mikron
    replied
    Nyt on testailtu ja todettu, että auto menee lepotilaan niinkuin kuuluukin. Lepotilan virrankulutus on 0,1-0,5A eli 100-500mA. Eikös tuon pitäisi olla n. 40mA?

    Hanskalokerosta sulakkeen numero 4 irroittamalla (auton ollessa lepotilassa) tippuu kulutus lähes nollaan.

    Oireet jonka takia rupesin lepotilan virran kulutusta mittailemaan: akku purkautuu vähitellen ja sitä joutuu latailemaan aina välillä. Lepojännite akun navoista mitattuna vuorokausi latauksen jälkeen 12,7V ja akku 4,5v vanha bemarin akku. Eli akun pitäisi olla kunnossa.

    Leave a comment:


  • kaol
    replied
    Originally posted by jani] View Post
    Mites tuo nokka-akselin asentotunnistin vaikuttaa päästöihin? Leimasta ei mennyt läpi päästöjen takia ja sen tiedän että nokan asentotunnistin on rikki...
    Moottorinohjaus tiputtaa polttoaineen suihkutuksen pois sekventiaalisesta suihkutuksesta, jos nokka-akselin asentotunnistimen signaali puuttuu tai on virheellistä. Tällöin polttoainetta suihkutetaan noin yleisesti ottaen huomattavasti enemmän ja maalaisjärkikin sanoo, ettei palamisprosessi ole enää niin hyvä, kuin sekventiaalisena.

    Originally posted by janke View Post
    Osaako joku sano mikä on sigun auton pakoputken ulkohalkaisijan mitta?:think
    Osaa varmasti. Haluatko tietää?
    EDIT: Paskat, 2,5"/63mm.
    Last edited by kaol; 03-04-2014, 19:24.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Osaako joku sano mikä on sigun auton pakoputken ulkohalkaisijan mitta?:think

    Leave a comment:


  • jani]
    replied
    Mites tuo nokka-akselin asentotunnistin vaikuttaa päästöihin? Leimasta ei mennyt läpi päästöjen takia ja sen tiedän että nokan asentotunnistin on rikki...

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Eikös tuohon 5L40E:hen ollut olemassa joku LuK:n parempi turbiini? Miksi en löydä niitä mistään? :think
    Tilaa vaikka suoraan J.Siekkiseltä.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Eikös tuohon 5L40E:hen ollut olemassa joku LuK:n parempi turbiini? Miksi en löydä niitä mistään? :think

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Milläs ohjelmalla se onnistuu? Inpa ja ne muut oheisohjelmat on mutta en ole käyttänyt kuin Inpaa. Ei liene kannata ruveta sohlaamaan jos ei ole asiasta mitään käryä?
    Vaikkapa NCS Expert. Ellei ole mitään käryä ei kannata ryhtyä. Esim. NCS Expert ei neuvo käyttäjää, joten pitää tietää mitä on tekemässä.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Milläs ohjelmalla se onnistuu? Inpa ja ne muut oheisohjelmat on mutta en ole käyttänyt kuin Inpaa. Ei liene kannata ruveta sohlaamaan jos ei ole asiasta mitään käryä?
    NCSexpert:llä. Poistetaan varustelistasta (ZCS) kyseinen varuste ja koodausta perään.

    220/227 (SA) 0000000002000000 NIVEAUREG //1-Achs-Niveauregulierung

    Leave a comment:


  • olli90~
    replied
    Hyviä ehdotuksia seuraavaan..

    Kylmällä koneella kun lähtee liikkeelle esim pieneen ylämäkeen, niin kierrokset alkaa heijaamaan.??

    Eli jos vaikka laittaa käkkärin päälle, nostaa kierrokset reiluun tonniin ja nostaa kytkintä sen verran että kierrokset alkaa laskemaan, niin kierrokset alkaa pomppimaan rajusti ja jopa meinaa sammua kokonaan.. pari minsaa lämmettyä ei tee enää mitään outoa. Ja moottorina Alpinan 3.3L :think

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Koodata tasonsäätö pois.
    Milläs ohjelmalla se onnistuu? Inpa ja ne muut oheisohjelmat on mutta en ole käyttänyt kuin Inpaa. Ei liene kannata ruveta sohlaamaan jos ei ole asiasta mitään käryä?

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    E39 preface touring. Tason säädön tilalle taakse laitettu kiinteä setti eli jouset. Ajotietokone herjaa tasonsäädöstä. Mitä tulee tehdä ettei herjaa enää?
    Koodata tasonsäätö pois.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    E39 preface touring. Tason säädön tilalle taakse laitettu kiinteä setti eli jouset. Ajotietokone herjaa tasonsäädöstä. Mitä tulee tehdä ettei herjaa enää?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by rjm View Post
    Etupyöränlaakeri pitäisi tuohon touringiin vaihtaa. Onko väliä hakeeko tuon Motonetistä, KL-varaosista vai marmorilta?
    Eikai sillä väliä, kunhan valkkaa FAG/SKF tuotteita.

    Leave a comment:


  • rjm
    replied
    Etupyöränlaakeri pitäisi tuohon touringiin vaihtaa. Onko väliä hakeeko tuon Motonetistä, KL-varaosista vai marmorilta?

    Leave a comment:

Working...
X