Moniurahihnaremonttia tuollaiseen 530d:hen
Kuukausi sitten pamahti hihna poikki, ja uusin pelkän hihnan, kun rullat vaikuttivat olevan kunnossa.
Nyt kuitenkin pomppasi hihna taas pois ja ajattelin kertaheitolla tehdä koko remontin rullineen.
Mitenkäs se hihnankiristimen/kiristin patruuna oikein vaihdetaan?
Jossain sielä kopan takanahan se on, mutta onko paha homma vaihtaa?
Tai oikeastaan, onko turha vaihtaa jos kiristin viimekerralla tuntui olevan vielä ihan iskussaan?
Edittinä vielä, TISsin löysin tyosta hommasta, mutta onko tuossa kiristimessä jotain esijännitystä tai muuta huomioitavaa vaihdettaessa?
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by toNmbbA View PostJatketaas tyhmien kyselyä:
Nollasin koodit, taas syttyi häiriövalo, tällä kertaa tälläistä:
Meneeko vieläkin nokan anturin piikkiin vai katti paskana?
Katit uusittu pari vuotta sitten, nokan anturit myös uusittu samoihin aikoihin.
Ja siis koneenahan tuo m62b35.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by toNmbbA View PostNeuvoja kanssaharrastajilta kaivattaisiin.
Lambdasta vai nokan anturista johtuvaa? Voisiko jopa johtua huonoista tulpista? Nollauksella häviää molemmat koodit, saattaa pysyä poissa parikin viikkoa. Joka kerta kun tankin tankannut täyteenn, kyseiset viat tulleet, outoa yhteensattumaa?
Toiv. kuva näkyy.
Niin ja kumpi puoli on bank 1 ja kumpi bank 2 ?
Nollasin koodit, taas syttyi häiriövalo, tällä kertaa tälläistä:
Meneeko vieläkin nokan anturin piikkiin vai katti paskana?
Katit uusittu pari vuotta sitten, nokan anturit myös uusittu samoihin aikoihin.
Ja siis koneenahan tuo m62b35.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemmi523 View PostOlen tossa miettinyt, että jos laittasinkin vaan eteen nuo ta technixin tolpat jotka ostin ja jättäsin taakse vakiot, kun ei tarvi kyllä olla yhtään matalampi varsinkin kun takapenkillä on aika usein porukkaa kyydissä. Eli mites toi alusta muutoskatsastus, voinko laittaa pelkät etu tolpat kiinni vai pitäskö kaikki vaihtaa?
Leave a comment:
-
-
Olen tossa miettinyt, että jos laittasinkin vaan eteen nuo ta technixin tolpat jotka ostin ja jättäsin taakse vakiot, kun ei tarvi kyllä olla yhtään matalampi varsinkin kun takapenkillä on aika usein porukkaa kyydissä. Eli mites toi alusta muutoskatsastus, voinko laittaa pelkät etu tolpat kiinni vai pitäskö kaikki vaihtaa?
Leave a comment:
-
-
kiitoksia paljon. näillä siis mennään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gismo2 View PostEN tiiä onko tää oikeessa paikassa mutta toimisko tämmöinen e39 inpa ja dis käytössä kun ilmoituksessa lukee että (*please note this is not and ADS adapter) http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-USB-OB...item417c42cec9
JA kiitos kaikille jotka vastaa asiallisesti
Tosin et tarvitse noin arvokasta johtoa E39:n kanssa vaan esim. tämäkin toimii.
Löytyy varmaan vielä halvempiakin mutta oli tuon antamasi sivun alalaidan linkissä.
Leave a comment:
-
-
Inpaa e39
EN tiiä onko tää oikeessa paikassa mutta toimisko tämmöinen e39 inpa ja dis käytössä kun ilmoituksessa lukee että (*please note this is not and ADS adapter) http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-USB-OB...item417c42cec9
JA kiitos kaikille jotka vastaa asiallisesti
Leave a comment:
-
-
Takapenkit, hattuhylly ja takakajarit irti. Sitten näkyy iskarin yläpää. Ei se paha homma ole, jos on joskus bemarin takapenkin irrottanu.
Sisälokarit pitää ottaa pois, että itse tolpat lähtee asiallisesti autosta irti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bastarda View Postkokemuksia ja vinkkejä E39n sedanin takajousien vaihdosta! onko niin paska homma mitä kaikki väittää, takapenkit ja hattuhylly pois?
Leave a comment:
-
-
kokemuksia ja vinkkejä E39n sedanin takajousien vaihdosta! onko niin paska homma mitä kaikki väittää, takapenkit ja hattuhylly pois?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aripaa View PostBank 1 oikealla kuskinpaikalta katsoen.
Bank 2 vasemmalla -----"------.
Viittaa nokan asentotunnistimeen bank 1
Kiitän!
Mistähän tuon saisi halvemmalla kuin marmorilta? Siis alkuperäistä osaa etsin, schmiedmann ei myy kuin tarviketta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: