Originally posted by Ytrew
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by E-rotu View PostOnko joku ottanut sen siis pois?
Originally posted by Haju69 View PostTouringiin (prefacelift) vetokoukun retrofittaaminen miten haastava homma?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ytrew View PostIskareiden vaihto tuli eteen e39 530dA touringin kanssa ja semmonen ongelma olisi, että apukuskin puoleisen iskarin alapää ei mene kokonaan sinne koloonsa vaikka mitä yrittää. Yläpäästä on jo kiinni ja tukivarresta koitin tunkata, jos olisi mennyt, mutta eipä auttanut.
Kellään tuohon mitään niksiä?
Leave a comment:
-
-
Touringiin (prefacelift) vetokoukun retrofittaaminen miten haastava homma?
Leave a comment:
-
-
Iskareiden vaihto tuli eteen e39 530dA touringin kanssa ja semmonen ongelma olisi, että apukuskin puoleisen iskarin alapää ei mene kokonaan sinne koloonsa vaikka mitä yrittää. Yläpäästä on jo kiinni ja tukivarresta koitin tunkata, jos olisi mennyt, mutta eipä auttanut.
Kellään tuohon mitään niksiä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by E-rotu View PostMiten tuo visko-kytkin toimii? Onko joku ottanut sen siis pois? Sähköflektikin tuosta löytyy.
Mulla ei meinaa lämmöt millään nousta 90 asteeseen (puoliväliin mittaria). Termari rikki?
Leave a comment:
-
-
Kaverilla semmonen ongelma omassaan vm2001 530td:ssa että ensiksi vetää helkkarin hyvin kolmen ja neljän tonnin väliin ja sen jälkeen syttyy hehkun valo ja vedot häviää. Auton sammutuksen jälkeen hehkun merkkivalo häviää ja auto pelaa taas normaalisti. Missähän voisi vika olla?Last edited by `samuli; 27-03-2014, 16:41.
Leave a comment:
-
-
Miten tuo visko-kytkin toimii? Onko joku ottanut sen siis pois? Sähköflektikin tuosta löytyy.
Mulla ei meinaa lämmöt millään nousta 90 asteeseen (puoliväliin mittaria). Termari rikki?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by eiskalt View PostSähköflekti olisi kyllä mukava laitos. Ei ne termostaattikytkimetkään mitään maksa, toki se työ sitten vaan...
Mutta mitähän mahdollisia vuotokohteita on moottorin ja lootan välimaastossa, ylhäällä? Ei oikeen näe yltä eikä alta ja lisäksi öljy sen verran levähtänyt, että hankala sanoa tarkkaa kohtaa ennen pesua. Tulee siis jostain moottorin ja vaihteiston liityntäkohdan tietämiltä, ylhäältä. Sen verran sitä tulee, että korjauskehotuksen jo tienasi.
Toki pesuun pitää saada, mutta muilla ollut samaa ongelmaa? M51d25 manuaaliaskilla.
(ja, mikäli mielessä paikka, missä saisi pestyä/pesetettyä kunnolla myös auton alta, niin saa vinkata)
Leave a comment:
-
-
Sähköflekti olisi kyllä mukava laitos. Ei ne termostaattikytkimetkään mitään maksa, toki se työ sitten vaan...
Mutta mitähän mahdollisia vuotokohteita on moottorin ja lootan välimaastossa, ylhäällä? Ei oikeen näe yltä eikä alta ja lisäksi öljy sen verran levähtänyt, että hankala sanoa tarkkaa kohtaa ennen pesua. Tulee siis jostain moottorin ja vaihteiston liityntäkohdan tietämiltä, ylhäältä. Sen verran sitä tulee, että korjauskehotuksen jo tienasi.
Toki pesuun pitää saada, mutta muilla ollut samaa ongelmaa? M51d25 manuaaliaskilla.
(ja, mikäli mielessä paikka, missä saisi pestyä/pesetettyä kunnolla myös auton alta, niin saa vinkata)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by anza(kla) View PostOnkos esim. M52,M62,jne... viskoissa jotain eroja.?
Vai käykö kaikki keskenään toisiinsa nähden.?
Ois tarkoitus saada tuosta vaimokkeen e39 touring (M52) tuo volvomainen vollotus pois,joten visko vaihtoon.
Ebaysta kahtellu viskoja,siellä kun puhutaan että m20,m5x,m6x olisi keskenään samanlaisia,mutta ota ja tiedä.
Vai onkos tuossa m52:ssa jossain lämpötila anturia,mistä pystyis ottaan tiedon sähköiselle puhaltimelle. (josko nakkais tuon viskon mäkeen ja panis siihen sähkö-flektin)
Jos pitää alkaa jotain antureita värkkäileen johonkin,niin sitten vaan uusi visko,mutta jos tuolle sähkö-flektille saapi nätisti tiedon milloin startata niin sitten voisipi laittaa sähkösen puhaltimen.
Ebaystä saa vesipumpun metallisiivillä, viskon ja ropellin kaikki alle satasella yhteensä kotiin, en lähtisi patentoimaan vaikka sähköflekteistä enemmän tykkäänkin
Leave a comment:
-
-
Onkos esim. M52,M62,jne... viskoissa jotain eroja.?
Vai käykö kaikki keskenään toisiinsa nähden.?
Ois tarkoitus saada tuosta vaimokkeen e39 touring (M52) tuo volvomainen vollotus pois,joten visko vaihtoon.
Ebaysta kahtellu viskoja,siellä kun puhutaan että m20,m5x,m6x olisi keskenään samanlaisia,mutta ota ja tiedä.
Vai onkos tuossa m52:ssa jossain lämpötila anturia,mistä pystyis ottaan tiedon sähköiselle puhaltimelle. (josko nakkais tuon viskon mäkeen ja panis siihen sähkö-flektin)
Jos pitää alkaa jotain antureita värkkäileen johonkin,niin sitten vaan uusi visko,mutta jos tuolle sähkö-flektille saapi nätisti tiedon milloin startata niin sitten voisipi laittaa sähkösen puhaltimen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: