memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eiskalt
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    No hei, pyyhi kyyneleet. Mulla on sulle priimat Sachs super touringit. 2v vanhat ja täysin toimivat, saat mäyräkoiralla Olvia
    Onko ihan neljään kulmaan sedanille? :P Voisi tuota harkita, jäis joku lantti säästöönki, minkä voi sitten hassata johonkin muuhun turhaan asuntosäästämisen sijaan. Eikös noi oo aika mukavuuspainotteiset?

    Leave a comment:


  • Jube
    replied
    Miten irtoaa e39 touring takapenkin selkänojan takapuolella oleva verhous? :think
    Pitäisi keskimmäinen turvavyö vaihtaa...

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by eiskalt View Post
    Ostin juu. On vaan jok'ikinen iskari paskana ja yhestä ihan tosissaan mehut pihalla. Kivasti kolisee ja auto komeesti kenossa. Ja orkkisiskarit on melkosen kalliita, joten ajattelin päivittää samalla säädettävään.
    No hei, pyyhi kyyneleet. Mulla on sulle priimat Sachs super touringit. 2v vanhat ja täysin toimivat, saat mäyräkoiralla Olvia

    Leave a comment:


  • addee
    replied
    Auton vaihtoa tässä pohdiskellu ja tuli bongattu suht siisti 535iA. Mitäs näissä kannattaa tarkistaa erityisesti, kun käy kattomassa?

    Millanen kulku/kulutus on verratuna esim. e34 530iA M60?
    Ja onkos tossa moottorissa, jotain tyyppivikoja? Kyseessä olevalla autolla jo reilut 300tkm rullattu.

    Leave a comment:


  • Mikkomies84
    replied
    Nyt tuli vihdoin e39 haettua, risahan se vähän on joka puolelta.

    Polttoainemittari näyttää kokoajan 30l, olevinaan täyteen tankkasin, tai ainakin naksutteli kovasti pistooli. Anturi jumissa? Auttaako koputtelu, voiko mitata?

    Cruise temppuilee, jotenkin kiihdyttelee-hidastelee jatkuvaan. En tosin ole varma miten toimii koko vehje. Tinaukset? Vaijeri?

    Tärisee helvetisti 80-90 nopeudella. Ratti vispaa selkeästi, jarruttaessa ei mielestäni tärise eikä auto seilaa muutenkaan levottomasti. Kesärenkaiden vaihdossa selviää tietysti että onko renkaista kiinni.

    Leave a comment:


  • eiskalt
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Mikä sun nykyisissä vikana, etkö ostanut etujouset minulta?
    Ostin juu. On vaan jok'ikinen iskari paskana ja yhestä ihan tosissaan mehut pihalla. Kivasti kolisee ja auto komeesti kenossa. Ja orkkisiskarit on melkosen kalliita, joten ajattelin päivittää samalla säädettävään.
    Vähän vaan ikävä, kun nuo d2 ja BC racing ei ole hyväksyttyjä ja muut sarjat sitten menevät jo melko tiukalle budjetin suhteen tai ovat just jotain tasoa 300€ kiinanihme. Sillä noita Vmaxxejakin mietin, eivät ole ihan halvinta kuraa ja ajettavuuden osalta saaneet kehuakin. Samaa hintaluokkaa Schmiedmannin myymän Lowtec:n kanssa. (josta en myöskään ole kuullut juuri mitään.)

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Originally posted by eiskalt View Post
    Aika heikosti näkyy olevan myytävänä, mitä nyt googlettelin. Linkkien takaa paljastuu lähinnä JOM ja TA-Technixin alustoja. Ja liekkö minkälaisia, ei mitään hajua. :think

    Tota Vmaxxia on kovasti kehuttu, mutta arveluttaa vaan se kestävyys, ei noita nyt ihan jatkuvasti huvittaisi vaihella. Tai sitten hakee vaan leimalta vikalistan ja sen kuukauden aikana säästelee vähän rahaa ja on pari kuukautta nälkäsenä, niin saa H&R:ää.
    Jom ja ta-technix about samanlaisia keskenään, jos jompikumpi pitäis valita niin ta-technixistä en oo kuullu pahaa niin paljoa kuin jomista. Molemmat tosi kovia alustoja, mukulatiellä tippuu paikat suusta

    Leave a comment:


  • Hebbu ///M3
    replied
    Raceland minulla kestäny 4,5v ja n.40tkm, kesät talvet. Muuten sitten juu semmosta, seuraavaks D2 tai semmonen missä on sääjettävä alaholkki, jos ees on e39 enää, tiijä vaikka nuilla coileilla miljoonan ajaa.

    pikkukakkosessa näky pimmeri parkissa.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by eiskalt View Post
    Aika heikosti näkyy olevan myytävänä, mitä nyt googlettelin. Linkkien takaa paljastuu lähinnä JOM ja TA-Technixin alustoja. Ja liekkö minkälaisia, ei mitään hajua. :think

    Tota Vmaxxia on kovasti kehuttu, mutta arveluttaa vaan se kestävyys, ei noita nyt ihan jatkuvasti huvittaisi vaihella. Tai sitten hakee vaan leimalta vikalistan ja sen kuukauden aikana säästelee vähän rahaa ja on pari kuukautta nälkäsenä, niin saa H&R:ää.
    Mikä sun nykyisissä vikana, etkö ostanut etujouset minulta?

    Leave a comment:


  • eiskalt
    replied
    Originally posted by Hebbu ///M3 View Post
    Miten ois raceland alusta jos kestävä pitää saaha, tai siis vuojen kestävä pitää saaha, ajomääristäsi en tiijä? Vai tehhäänkö semmosia enää?
    Aika heikosti näkyy olevan myytävänä, mitä nyt googlettelin. Linkkien takaa paljastuu lähinnä JOM ja TA-Technixin alustoja. Ja liekkö minkälaisia, ei mitään hajua. :think

    Tota Vmaxxia on kovasti kehuttu, mutta arveluttaa vaan se kestävyys, ei noita nyt ihan jatkuvasti huvittaisi vaihella. Tai sitten hakee vaan leimalta vikalistan ja sen kuukauden aikana säästelee vähän rahaa ja on pari kuukautta nälkäsenä, niin saa H&R:ää.

    Leave a comment:


  • Hebbu ///M3
    replied
    Miten ois raceland alusta jos kestävä pitää saaha, tai siis vuojen kestävä pitää saaha, ajomääristäsi en tiijä? Vai tehhäänkö semmosia enää?

    Leave a comment:


  • eiskalt
    replied
    Kokemuksia Vmaxxin coilisarjoista e39:n alla, lähinnä kestävyyden osalta? Hyväksi on tälläkin foorumilla muuten kehuttu, muttei sanaakaan kestävyydestä, voiko niillä vielä parin vuoden jälkeenkin ajaa?
    Oliko se nyt JOM, kun ei tahdo huhujen mukaan e39:ssä kestää vuotta pitempään, mutta mites tämä Vmaxx?

    Kiitokset avusta, tälläiset olisi harkinnassa, mikäli en kallista sarjaa saa millään hommattua.

    Leave a comment:


  • Tome
    replied
    Arvelin tuossa autoteilemannilta jotain osia tilata ja absi-anturin tartteis kans niin kumpi parempi, Hella vai Bosch? VDO:ta ei näköjään enää saa. Vai eikö kumpaakaan.

    Leave a comment:


  • BMW323
    replied
    Originally posted by janim110 View Post
    Pystyykö m57:aa käyttämään ilman imusarjaa?

    Pitäis päästä vähän tarkemmin tutkimaan mikä mättää, kun auto sammui ajosta moottoritielle, eikä enään starttaa. Siirtopaineet ok, mutta rail-paine ei nouse.
    pystyy.
    ite ainakin käytin ku yritin saada jumittunutta hehkua irti

    Leave a comment:


  • janim110
    replied
    Pystyykö m57:aa käyttämään ilman imusarjaa?

    Pitäis päästä vähän tarkemmin tutkimaan mikä mättää, kun auto sammui ajosta moottoritielle, eikä enään starttaa. Siirtopaineet ok, mutta rail-paine ei nouse.

    Leave a comment:

Working...
X