Kun saapi tuon kaapelin vaihdettua ja vanhan kätöseen niin pitääpä käydä näyttämässä marmorilla mitä mieltä ovat?
Onko vika luukun sisäpuolella vai kenties pohjan puolella.
Kerro toki jos saat jonkun marmorin kiinnostumaan... Veikkaan ettei paljon kiinnosta.
+1 .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Täälläki yritti E60 525d m-sport palaa pe-la yönä. Oli todella lähellä ettei ollu syttynyt kunnolla ja polttanu naapureidenki autoja. Aluksi luulin että pakissa syttyny jotain mut ei siellä ollut kuin ainoastaan työkaluja. Peräkontissa olleet golfmailat ja bägi ottivat myös ihteensä. Sisusta noen peitossa kauttaaltaan. Saapa nähdä korjaavatko vai lunastavatko. Huoh, on tämä tympeä homma.
Täälläki yritti E60 525d m-sport palaa pe-la yönä. Oli todella lähellä ettei ollu syttynyt kunnolla ja polttanu naapureidenki autoja. Aluksi luulin että pakissa syttyny jotain mut ei siellä ollut kuin ainoastaan työkaluja. Peräkontissa olleet golfmailat ja bägi ottivat myös ihteensä. Sisusta noen peitossa kauttaaltaan. Saapa nähdä korjaavatko vai lunastavatko. Huoh, on tämä tympeä homma.
Oliko ns. "kampanja" tehty tuohon, eli kontin puolelta korjattu, muttei auton alla olevaa kaapelia vaihdettu?
Jos viet autosi avaimen merkkihuoltoon, he voivat sieltä katsoa onko akun kaapelin läpiviennin "kampanja" tehty autoosi. Sieltä näkyy muutakin hyödyllistä ehkäpä.
Omaan autoon se oli kuulemma tehty 2012, itse ostin autoni 2013, auto on käyttöönotettu 2007.
Jos viet autosi avaimen merkkihuoltoon, he voivat sieltä katsoa onko akun kaapelin läpiviennin "kampanja" tehty autoosi. Sieltä näkyy muutakin hyödyllistä ehkäpä.
Omaan autoon se oli kuulemma tehty 2012, itse ostin autoni 2013, auto on käyttöönotettu 2007.
Eikös tuo ihan perus VIN-koodillakin onnistu? Ite ainakin tiedustelin ihan mailitse vain lähimmästä merkkihuollosta.
Omasta kampanja OK, mutta mitäs se sitten todistaa? Kontin puolella läpivienti oli kuin uusi kun pari viikkoa sitten katsoin, mutta mitäänhän se ei auta jos alapuoli ruvella ja palo alkaa sieltä. Alapuolen tsekkaamiseen ei taidot enää riitä.
Tarvii parkata auto kauas talosta, kun lomareissuun lähtö huomenna
Eikös tuo ihan perus VIN-koodillakin onnistu? Ite ainakin tiedustelin ihan mailitse vain lähimmästä merkkihuollosta.
Omasta kampanja OK, mutta mitäs se sitten todistaa? Kontin puolella läpivienti oli kuin uusi kun pari viikkoa sitten katsoin, mutta mitäänhän se ei auta jos alapuoli ruvella ja palo alkaa sieltä. Alapuolen tsekkaamiseen ei taidot enää riitä.
Tarvii parkata auto kauas talosta, kun lomareissuun lähtö huomenna
Varmaan se tuolla vin kodillakin onnistuu. Just sitä haen, että mienköhän moni on kärähtänyt vaikka tuo kampanja olisikin tehty, eli jos on riittävästi sellaisia niin voisi rakentaa keissiä bmw:lle.
Vahvasti olen sitä mieltä, että ei tuo kampanjan mukainen valohoito turvaa mitenkään näiltä paloilta. Siinä ei edes kurkata alapuolen kaapelin kuntoa.
Nimenomaan. Näitähän on palanut juuri tuosta läpiviennistä myös sellaisia yksilöitä, joissa on toteutettu tehtaan aktio.
Löysin halvimman kaapelin yllättäen Suomesta, 221€.
On se perkele kumma jos BMW ei ala kohta heräilemään, vituttaisi maksaa tuo kaapeli vain ennaltaehkäisevänä tekona koska juuri sellaiset kuuluvat tehtaan maksettavaksi.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Mitähän eroa on diesel ja bensa mallien kaapeleilla? Viimeinen versio näyttäisi olevan kaapelin poikkipinta-alalta samanlaiset molemmissa, mutta silti osanumero on eri.
Mitähän eroa on diesel ja bensa mallien kaapeleilla? Viimeinen versio näyttäisi olevan kaapelin poikkipinta-alalta samanlaiset molemmissa, mutta silti osanumero on eri.
Bensan kaapeli on "koaksiaali" sisältää kolariturvallisuuteen liittyvän toiminnon joka haistelee mahdollista kaapelin rikkoontumista. Ts. Kaapelin molemmista päissä ohuempi johto joka on kytköksissä tuohon koaksiaalin ulkojohtimeen.
Comment