Etsitoiminto en löytänyt vastausta, joten osaakos joku varmaksi sanoa että kuinka sivupeilit saadaan irti? Puhun siis pelkistä peillilasista. Joku prkleen törppö meni varastamaan lasit katuparkista ja on suhteellisen rajun hintaiset. Tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta saada vartioitua parkkia niin jos ottaisi ainakin viikonlopuiksi irti. Näytti nopeasti katsottuna ihan klipseiltä mutta ei oikein viitsi mennä kokeilemaan uusilla peileillä ja en ymmärtänyt kysyä liikkeeltä kun asentelivat.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikä pitää ääntä kojetaulussa, jossain navin ja ratin välimaastossa, ääni on kuin kaksi muovista laatikkoa/koteloa kopisisivat toisiinsa? Kuuluuko se rattiakselista sitten vai mistä. Kuuluu kun ajaapi sopivan terävästä kolosta.
Comment
-
Klipseillä ovat. YouTube näyttää mallia.Originally posted by Pyjo View PostEtsitoiminto en löytänyt vastausta, joten osaakos joku varmaksi sanoa että kuinka sivupeilit saadaan irti? Puhun siis pelkistä peillilasista. Joku prkleen törppö meni varastamaan lasit katuparkista ja on suhteellisen rajun hintaiset. Tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta saada vartioitua parkkia niin jos ottaisi ainakin viikonlopuiksi irti. Näytti nopeasti katsottuna ihan klipseiltä mutta ei oikein viitsi mennä kokeilemaan uusilla peileillä ja en ymmärtänyt kysyä liikkeeltä kun asentelivat.
F10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
Comment
-
Uusi e61 omistaja kyselee viisaita. Kuinkas näissä oikein on toteutettu etuvalojen ilmanvaihto. Umpiot kerää kosteutta, oikeanpuolen siinä "viiksiparkissa" enemmänkin kun ihan pientä vesipisaraa täynnä ja kuskin puolella vaan vähän huurua vesikelillä. Umpiot näyttää ehjille kaikinpuolin.
Comment
-
Varsinaiselle ajovalolle ja vilkulle on umpiossa 4 huohotinreikää, muistaakseni molemmissa päissä ja kaksi alhaalla(pre lci:ssä). Tyyppivika, lasia ei ole tarkotettu vaihdettavaksi eli vaatii vähän enemmän työtä jos tiivisteen välistä päästää kosteuden ja sen ehjää.Originally posted by Wangel436 View PostUusi e61 omistaja kyselee viisaita. Kuinkas näissä oikein on toteutettu etuvalojen ilmanvaihto. Umpiot kerää kosteutta, oikeanpuolen siinä "viiksiparkissa" enemmänkin kun ihan pientä vesipisaraa täynnä ja kuskin puolella vaan vähän huurua vesikelillä. Umpiot näyttää ehjille kaikinpuolin.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Sehäm näyttää ihan näppärälle eli viitsiikin irrotella useamminOriginally posted by Weuli View PostKlipseillä ovat. YouTube näyttää mallia.
http://youtu.be/4tvoUI1mm9o
Puolalainen marmoritiski laittoi uudet peilit aikaan 1.5h. Taisi tulla aika raikas valohoito samaan syssyyn.
Comment
-
Paljonko Puolan Laakkosella on tuntiveloitus?Originally posted by Pyjo View PostSehäm näyttää ihan näppärälle eli viitsiikin irrotella useammin
Puolalainen marmoritiski laittoi uudet peilit aikaan 1.5h. Taisi tulla aika raikas valohoito samaan syssyyn.
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Kosteuden pois saaminen viiksiparkeista on aika hankalaa. Vaatii käytännössä reikien porausta ennenkuin kosteus poistuu. Yksi mahdollinen vuotopaikka on sähköliittimen tiiviste jos ei tiivistä kunnolla.Originally posted by Wangel436 View PostUusi e61 omistaja kyselee viisaita. Kuinkas näissä oikein on toteutettu etuvalojen ilmanvaihto. Umpiot kerää kosteutta, oikeanpuolen siinä "viiksiparkissa" enemmänkin kun ihan pientä vesipisaraa täynnä ja kuskin puolella vaan vähän huurua vesikelillä. Umpiot näyttää ehjille kaikinpuolin.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
näin minäkin sitä pähkäilin,kun umpinaiselta rakenteelta näyttää,täytyy katsoa tuo tiiviste ja sitten jollain yrittää taikoa tuo kosteus tuolta pois,ennenkuin on umpio pilalla.Originally posted by markok View PostKosteuden pois saaminen viiksiparkeista on aika hankalaa. Vaatii käytännössä reikien porausta ennenkuin kosteus poistuu. Yksi mahdollinen vuotopaikka on sähköliittimen tiiviste jos ei tiivistä kunnolla.
Comment
-
Voit kokeilla ottaa sähköliittimen irti ja lämmittää valon yläosaa tai jättää auto auringon paisteeseen. Kestää varmasti vähintäänkin päiviä ennenkuin kosteus poistuu, mutta hyvällä tuurilla saattaisi toimia. Liittimen runko ei ole tiivis vaan tiivistyy vasta kun pistokkeen painaa kiinni.Originally posted by Wangel436 View Postnäin minäkin sitä pähkäilin,kun umpinaiselta rakenteelta näyttää,täytyy katsoa tuo tiiviste ja sitten jollain yrittää taikoa tuo kosteus tuolta pois,ennenkuin on umpio pilalla.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Umpiot on kuitenki melko helppo irrottaa kun oppii tekniikan. Itsellä toimi kosteuden poisto hyvin kun aukaisi umpion takakopat ja otti irti ilmanvaihtoaukkojen kumiletkut+sisältä ne superloonipalat ja antoi saunassa olla yön yli
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Täytyy alkaa tutkimaan,kuinka nuo lähtee ehjänä tuolta pois,käsittääkseni helppojuttu,kun vaan tekniikan oppii... Kuumailmapuhaltimella olen ainakin joskus kuivaillut noita kosteuksia pois laseista,mutta tuo että tuo viiksiparkki on suljetturakenne niin se tuo varmaan oman haasteensa asiaan :think
Comment
-
Juuri näin. Alaosat on helppo kuivata kun aukaisee kannet takaa ja antaa tuulettua, mutta viiksiparkin rakenne on suunniteltu suljetuksi. YouTubesta löytyy hyviä videoita valon irrotuksesta joista voi katsoa mallia.Originally posted by Wangel436 View Postmutta tuo että tuo viiksiparkki on suljetturakenne niin se tuo varmaan oman haasteensa asiaan :thinkBMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment
-
mistäköhän alkais vikaa etsimään 535d ku käytin penkissä niin tekee sellasen notkon 3500rpm kohdalla? :think aj techillä käytin lauantaina ja ekassa vedossa tuli 354hp ja 724nm ja nyt jostain syystä turbojen yhteistyö ei oikee pelaa ja ei saatu enempää irti kun 364 ja 770nm
niin ja kaikki letkut on vaihdettu myös imusarjan alleF01 730D
E30 4d M60 turbo
Comment
Comment