Originally posted by Shuko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kuuluko konehuoneessa olevissa jäähdytysletkuissa (naaraspuoleiset liitokset) olla tiivisteen lisäksi o-rengas? Noita jäähdytysletkuja kun auoin imusarjan alta, niin o-renkaat siellä oli ja aivan liian isot eli olivat aivan solmussa siellä... :think Sillä aloin tutkimaan kun takaisin paikalleen eivät menneet järkevässä määrin voimaa käyttäen. Kyseessä siis sigun auto M57:lla.BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
454hp/850Nm
100-200kmh@9,98s
0-200kmh@15,35s
1/4 mile 12,82s@185,8kmh
1 mile 259kmh
BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
Project target;
+500hp/+1000Nm
100-200kmh@<9s
0-200kmh@<14s
1/4 mile <12s@19xkmh
1 mile +270kmh
Comment
-
-
Alkoi moottorinvalo palamaan.. vikakoodi P0134, testerin antama selvitys "Happianturin virtapiiri ei toimi kenttä 1 anturi 1".
Vikakoodi nollattu, pääsi noin sata kilsaa ja tuli uudestaan.. tämä toistunut nyt pari kertaa.
Happianturi siis varmaan tiensäpäässä..? :think mikähän tämä kyseinen anturi tarkalleen on? lambda?
Auto e60 520i ja moottori siis M54.
Last edited by olli90~; 04-10-2015, 22:00.
Comment
-
-
Originally posted by olli90~ View PostArvauksia mikä niistä? vai revinkö johtoja irti, tutkin vikakoodeja ja katson millon tulee sama vikakoodi.. :think
Ja
Ja
Ja
Lambdapornoa:
Toi vikakoodi viittais sellaiseen että lambda on rikki, ei sinänsä imuvuotoon kun ei raja-arvot ylity mutta tiedoksi m54-moottorin omistajalle.
Jos kuva vastaa autoa niin veikkaisin osaa nro 1
Last edited by Hakkapeliitta; 04-10-2015, 23:57.
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View PostE61 webaston ohjainkortin korjaajia?
Edit. Tai epäilen että vika siinä kun webastoa ohjataan idriven kautta, kun yrittää laittaa webaston päälle niin "raksi" jää ruutuun vähäksi aikaa ja sitten lähtee pois. Eli sitä ei pysty ns valitsemaan?
Comment
-
-
Täällä olis myös webastoon liittyvä kysymys. Viime talvena vaihdatin sigun e61:seen akun kun vanhalla herjaili jatkuvasti "high rate of discharge"-herjaa.
Nyt kesän aikana olen käyttänyt kerran kuussa webastoa eikä ole herjannut mitään. Tänään töistä lähtiessäni käytin webastoa, lähtiessä ei herjannut mitään, mutta n. 40km ajon jälkeen pysähdyin huoltoasemalle, josta lähtiessäni herjasi "high rate of dischargea". Ajan noin 3tkm kuukaudessa ja pääsääntöisesti matka-ajoa eli akun pitäisi olla kyllä latingissa. Mistähän akun purkautuminen voisi johtua?
Keväällä akun vaihdon jälkeen herjasi muutaman kerran, mutta vain jos käytin webastoa tupla ajan eli tunnin.Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz
ex:
e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
e91 320d -11 Alpinweiss III
e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
e39 520i -97 touring Schwarz II
e34 525i -89 Luxorbeige metallic
e34 520i -89 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by eemi View PostTäällä olis myös webastoon liittyvä kysymys. Viime talvena vaihdatin sigun e61:seen akun kun vanhalla herjaili jatkuvasti "high rate of discharge"-herjaa.
Nyt kesän aikana olen käyttänyt kerran kuussa webastoa eikä ole herjannut mitään. Tänään töistä lähtiessäni käytin webastoa, lähtiessä ei herjannut mitään, mutta n. 40km ajon jälkeen pysähdyin huoltoasemalle, josta lähtiessäni herjasi "high rate of dischargea". Ajan noin 3tkm kuukaudessa ja pääsääntöisesti matka-ajoa eli akun pitäisi olla kyllä latingissa. Mistähän akun purkautuminen voisi johtua?
Keväällä akun vaihdon jälkeen herjasi muutaman kerran, mutta vain jos käytin webastoa tupla ajan eli tunnin.EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
Comment