E60/E61 Ostamassa lll

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bore^
    replied
    Originally posted by Görandd View Post
    Tuo tulisi juurikin käyttöautoksi vaan erikseen sitte leikkikalut, eli ei siitä tarvitsi sitä kaikkea voimaa ottaa ulos tuossa autossa mikä juurikin mielessä on niin ei ole DPFfää mutta eihän sen kanssa vielä pitäisi olla mitään ongelmia? Mitähän se mahtaa maksaa sitten jos sen kanssa tulee tulevaisuudessa ongelmia?
    Halvimmillaan dpf pönttö ebaysta 4-500 ja asennus jossei itseltä onnistu + polton ohjelmointi takaisin niin kai se siinä tonnissa pyörii. merkkiliikkeessä ei taida 3000 riittää kun kerta toivottavasti polttokin on puukotettu pois. eri juttu jos siinä ei ikinä ole sitä dpf:ää ollutkaan niin sittenhän sitä ei kait sinne tarvii laittaakaan uskoisin. Putken päistä katsottuna se sinne kuuluisi...

    Leave a comment:


  • Görandd
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Itsellä oli E61 530d 90 tkm ajan ja e61 535d 100 tkm ajan ja ääni tuolle tuplaturbolle.
    Molemmat softattuina( 272\600 vs 380\800) ja tuo 30d tuntui softattuna pirteämmelle kuin vakio 35d kun turbo tuli mukaan selvästi,tuplaturbossa ei tuota huomaa silleen kun voimaa on koko alueella ja softattuna on hyvä menemään.
    Ei noita rikki normaali ajolla saa tai ainakaan minulla ei ole mennyt

    Joka tapauksessa kumpikin loistavia autoja ,katsot vaan että laatikko ei humppaa,sähkövarusteet pelaa (ei hälyjä i-drivessä\parkkitutkat toimii)lämmöt nousee ja takaluukun kaikki toiminnot pelaa.
    Tuossa kyseisessä autossa nuo parkkitutkat vissiin välillä toimivat ja välillä ei, eli olisiko sielä joku tutka pimeänä tai jotain häikkää jossain tutkista? Mutta luulisi ettei tuommoisen selvittäminen niin kalliiksi lopulta tulisi?

    Leave a comment:


  • Görandd
    replied
    Originally posted by bore^ View Post
    Tätä nykyä olisin kovinkin kiinnostunut että dpf on paikoillaan ja että sillä olisi jopa käyttöikääkin jäljellä. Toki myös jossei ihan heti halua huoltamaan alkaan niin nouseeko lämmöt normaaliksi. Harvassa liikkeessä tuskin mielellään antaa läppäriä työntää kiinni mutta kannattaa kysyä kumminkin kun vaan luottaa saavansa priimaa. Korissa ongelma voisi olla takalasin alareunassa pelti kuprua sekä kaaret katsoisin läpi. Loput ihan perus juttuja ettei vuoda mistään ja että käynti olisi tasaista. Kolinat alustassa huomaa kyllä jos huomattavaa. Ainahan voi varata ajan autotohtorille joka katsoo auton läpi. Maksaa noin 50 ja tulee monesti halvemmaksi kuin tolkuton huoltaminen pari kuukautta oston jälkeen. Onhan tuo 35d aika messevä ajettava mutta sen tuomat ongelmat eivät omasta mielestäni ole voiman ilo versus 30d. Tälläkin foorumilla kun on muotia ottaa autoata kaikki irti mitä saadaan vaikkei sitä pääse oikeasti edes käyttämään. Rikkoo vaan paikat ja tekee ison loven lompakkoon.
    Tuo tulisi juurikin käyttöautoksi vaan erikseen sitte leikkikalut, eli ei siitä tarvitsi sitä kaikkea voimaa ottaa ulos tuossa autossa mikä juurikin mielessä on niin ei ole DPFfää mutta eihän sen kanssa vielä pitäisi olla mitään ongelmia? Mitähän se mahtaa maksaa sitten jos sen kanssa tulee tulevaisuudessa ongelmia?

    Leave a comment:


  • H3nu
    replied
    Tyylikkään näköinen kyllä tuo 530d Alpinoilla, mutta aika karvalakki tohon hintaan. Puuttuu aika monta olennaista varustetta. Parin tonnin lisäpanostuksella saa toisen turbon ja kaikki varusteet..

    Leave a comment:


  • bore^
    replied
    Originally posted by Lusu View Post
    Myyjän mukaan auto belgiasta, hintaa tiputti tonnin. Ja tosiaan ite en aitoja alpinoja erota replikoista....
    eihän se Belgia nyt mikään Puola ole mutta kyllä noita pyörii oikeastikkin hyviä myynnissä aika ajoin ilman autoliike meikkailuja sellaiset lafkat mitkä kertoo hakevansa auton sinun kriteeriesi mukaisesti ei noutomaan päässä paljon jaksa vaivaa nähdä ja veikkaampa että tämä auto on yksi niistä. niinkuin sanoin näyttää erittäin siistiltä nettiauto kuvissa ja jos nyt ton koeajoon haet ilman heidän henkilökuntaa niin täräytä näytille niin katotataan mitä se on syöny kilsoista osaa sanoa juuta enkä jaata mutta eiköhän ne paikkansa pidä.

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by Timelord View Post
    Meinaatko että on aidot Alpinat?
    En väitä että olisivat välttämättä edes aidot, mutta mielikuvillakin on kokonaisuudessa merkitystä ainakin sellaisten ostajaehdokkaiden kohdalla, joilla ei ole pitkää merkkikohtaista kokemusta. Hieman pitkänä pidän hintapyyntöä itsekin ja jos kerran on jo tonni pudonnut tässä vaiheessa, niin enemmänkin saattaisi tinkivaraa olla.

    Edit. Hockenheim-lippakin näyttää olevan kokonaisuutta täydentämässä.
    Last edited by JaniLap; 24-01-2017, 16:07.

    Leave a comment:


  • Lusu
    replied
    Myyjän mukaan auto belgiasta, hintaa tiputti tonnin. Ja tosiaan ite en aitoja alpinoja erota replikoista....

    Leave a comment:


  • bore^
    replied
    Originally posted by Timelord View Post
    Meinaatko että on aidot Alpinat? Jos on niin hintapyynti ehkä nippanappa linjassa. Jos taasen replicat niin hintapyynti piiitkä... :think
    eiköhän tässä oltu samaa mieltä että vanteet ei tosiaan nosta arvoa tuohon pyyntiin. sitten taas jos miettii sitä 19 tonnia niin tuskin suostuvat vastaan tulemaan vaikka isoa seteliä näyttäisi. jotenki tuntuu hassulta nykyään että liikkeen kun on pidettävä puolen vuoden takuu ostohetkestä niin asiakkaan pitäisi sitten maksaa siitä huvista pari tonttua löysää sillä parilla tonnilla kun korjaa e61:stä aika paljon
    edit: ja tuosta hollannin tuonnista tai ylipäätään muualta kuin saksasta en olisi yhtään niin vakuuttunut. jotkut tuovat autoja virosta, italiasta ja muista ei niin automaista joissa ajo on vähä mitä sattuu vain sen takia että ne on mobile.de halvimpia. yleensä siinä astutaan naulaan ja pahasti. kokemuksena yksi mobile.de halvin jossa viimeviikolla suutin vikaa siten että yksi suutin halusi korja tyhjäkäynnillä yli 5 prosenttia ja loputkin oli huonona.
    Last edited by bore^; 24-01-2017, 15:44.

    Leave a comment:


  • Timelord
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post
    Alpina-vannesetti. Ja spaceritkin näyttäisi olevan.
    Meinaatko että on aidot Alpinat? Jos on niin hintapyynti ehkä nippanappa linjassa. Jos taasen replicat niin hintapyynti piiitkä... :think

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by bore^ View Post
    Ei tuo huonolta autolta vaikuta mutta ainut mitä ihmettelen on hinta.
    Alpina-vannesetti. Ja spaceritkin näyttäisi olevan. Vanteilla mahdollisesti perustellaan hintapyyntöä, vaikka esim. Suomen olosuhteissa hyödyllinen Webasto puuttuukin kokonaisuudesta. Siistinkuntoinen yleisesti kuitenkin näyttää olevan. Hollantilaista alkuperää. Vaihdettujen osien, tehtyjen huoltojen selvittelyn, koeajon ja lopullisen hinnan neuvottelun jälkeen olisi varmasti viisaampi hylkäämään mikäli yksilö olisi muuten kiinnostava.

    Leave a comment:


  • bore^
    replied
    Tuo rattihomma ei tosiaan säikäyttäisi. Mikäli oltais oman auton hakureissulla keretty käydävaihdattamassa saksassa uus ratti niin se olisi tehty. Vaikkei vanhassakaan vikaa ole mutta saksanmaalla uusi ratti vaihdettuna noin 200 niin vähä harmittaa että oli kiire jatkaa matkaa. Ei tuo huonolta autolta vaikuta mutta ainut mitä ihmettelen on hinta. Oma tuli maksamaan kaikkiaan 17kiloa samoilla kilsoilla mutta pre-lci. Laskin hintaan 1500€ vannepaketin. Mielestäni 19000 olisi ihan maksimi tuosta tai mistä tahansa tuon ikäsestä noilla kilometreillä :think

    Leave a comment:


  • Lusu
    replied
    Joo, en sillä etteikö kelpais. Ja pitäis siinä olla aukoton huoltohistoria, mutta edellinen e61 teki mut vaan niin epäluuloseks kaikkea kohtaan....

    Leave a comment:


  • pertsa
    replied
    Kyllä mulle ainakin kelpais ratti tuoreella nahalla

    Leave a comment:


  • Lusu
    replied
    Näin vähän ajattelinkin, taitaa jäädä tämäkin ostamatta....

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by Lusu View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/530/8556353#

    Onko noista m-sport rateista olemassa eri versioita vai onko tuossa vaan jälkikäteen laitettu erilainen nahka päälle...:think

    On tää järkyttävää kun tunne sanoo että osta ja järki sanoo että älä osta. Olis parempi ettei tietäis näistä mitään niin vois ostaa vailla huolen häivää..
    Ratti on jälkikäteen verhoiltu uudelleen.

    Leave a comment:

Working...
X