Tuntuis sit olevan aikamoista tuurikauppaa kun toi on ollu aina yllättävän ronkeli naitettavista puhelimista, varsinkin kun BT standardi on tunkkaantunu käytetyssä puhelimessa. -06 sähköt nyt on muutenkin erilaiset kuin niissä ihan alkupään vehkeissä, en tiedä onko sitten tossa joku eri moduli. Tai sitten se vaan on tehny monta vuotta hidasta kuolemaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
Originally posted by Macke View PostTai sitten se vaan on tehny monta vuotta hidasta kuolemaa...
Noita alkupään BT- yksiköitä alkaa menemään ihan solkenaan nykyään.
jos yksikkö on kunnossa, en ole havainnut mitään onelmaa minkään puhelimen kanssa. En ymmärrä miten joku edes viitsii puhua luuri korvassa, kun tuo BMW:n BT toimii niin hienosti.
Orggis retrofit maksaa n 530 eur kaikkinensa.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostTämä. Uusi Bt- yksikkö tuli vasta LCI- malleihin.
Noita alkupään BT- yksiköitä alkaa menemään ihan solkenaan nykyään.
jos yksikkö on kunnossa, en ole havainnut mitään onelmaa minkään puhelimen kanssa. En ymmärrä miten joku edes viitsii puhua luuri korvassa, kun tuo BMW:n BT toimii niin hienosti.
Orggis retrofit maksaa n 530 eur kaikkinensa.
Aika ehdoton varuste tuo on, vaikka en sitä ennen nykyistä autoa osannut kaivatakaan.F11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
-
Originally posted by Benighted View PostTätä minäkin ihmetelly, eli eikö porukka tosiaan osaa käyttää näitä BT-kilkkeitä vai eikö vaan jaksa vai mikä siinä on
Aika ehdoton varuste tuo on, vaikka en sitä ennen nykyistä autoa osannut kaivatakaan.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Ei siihen puhelimeen pojat tartte siellä autossa puhua ensinnäkään, että jos nyt tähän suuntaan oli tarkoitus asiasta jeesustella niin huti tuli. Jääpi puhumatta jos ja kun se BT on sillä tuulella ettei pelitä.
530 euroa on kyllä sellanen hinta että tärähtää justiinsa toi Jabra Tour tuolta harrastekatiskasta käyttiksen aurinkolippaan...
Comment
-
-
Originally posted by garud View PostKova on autokuume ja kun käytettyä ostamassa ja tätäkin forumia lukenut niin epäilykset on kovat ~200tkm ajettuihin autoihin ja niiden ongelmiin.
Huolella ja asianmukaisesti pidetty 200tkm ajettu LCI-malli on varsin luotettava hankinta kun verrataan moneen muuhun merkkiin. Ei varmasti yhtään huonompi kuin vastaavanikäinen E-mersu, johon moni sitä helposti vertaa. Pienenä vinkkinä mainittakoon, että sigusta löytyy LCI-mallinen E61, josta joku tulee saamaan varmasti huolettoman pelin pitkäksi aikaa. Kulkupuolikaan ei juuri häpeä vakiolle kolmelitraiselle, mutta pari litraa pienemmällä kulutuksella.Last edited by JKK; 01-09-2016, 18:05.
Comment
-
-
Originally posted by Walker View PostMielenkiintoinen yksilö M54 ja 6-vaihteinen manuaali
Mutta ei taida olla aito M-Sport, mutta omiin tarpeisiini riittävän hyvillä varusteilla. Onko jollain kyseisestä liikkeestä kokemuksia?
Hinnassakin varmaan tinkivaraa ainakin jonkun verran. Itse nimittäin hankin Ruotsista samanlaisen auton puolet pidemmällä varustelistalla ja yhteishinnaksi kaikkine kuluineen veroineen ja matkarahoineen n. 13000e. Lisäksi kannattaa nyt vielä miettiä manuaalia, joka toki on makukysymys. Jälleenmyynti voi olla hankalampaa, koska tässä korimallissa manuaalifaneja ei ole kovinkaan paljoa. Siitä on täälläkin käyty paljon keskusteluja. Up to you kuitenkin =)
Jos halajat itse tutustua tarkemmin, niin tuossa pari linkkiä. Toinen Ruotsin liikenneviraston sivu, jossa voi katsella hieman historiaa ja toinen on vin numerolla haettu varustelista ja tekniset tiedot:
1. https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb/ ja tuonne isket UJU 686
2. http://bimmer.work/ ja tuonne laitat: B001304Last edited by Demz; 08-09-2016, 21:09.
Comment
-
-
Oi kiitos kattavasta vastauksesta Demz! Olen pohtinut Ruotsista tuontia ja huomannut varustelun ja hintojen olevan paljon enemmän "järkiperäisiä" kuin Suomessa(verot) Ja vaimoke puhuu sujuvasti svenskaa (minä en yllätys) joten se on jo suuri helpotus auton haussa.
E46 (N42B20) omistan automaattina ja jotenkin harmittaa laatikon toiminta, tai ehkä enemmän tuo moottori. Ja 6 vuotta kun on ajanut tomaattia putkeen niin tuntuisi että vaihtelu virkistäisi. Mutta en ole laatikkorasisti, hyvältähän ne ovat tuntuneet vrt. DSG-lootiin. Ensimmäisistä tähän viimisimpään, hirveää nykimistä ja vekslaamista...offtopic
Comment
-
-
Originally posted by Walker View PostOi kiitos kattavasta vastauksesta Demz! Olen pohtinut Ruotsista tuontia ja huomannut varustelun ja hintojen olevan paljon enemmän "järkiperäisiä" kuin Suomessa(verot) Ja vaimoke puhuu sujuvasti svenskaa (minä en yllätys) joten se on jo suuri helpotus auton haussa.
E46 (N42B20) omistan automaattina ja jotenkin harmittaa laatikon toiminta, tai ehkä enemmän tuo moottori. Ja 6 vuotta kun on ajanut tomaattia putkeen niin tuntuisi että vaihtelu virkistäisi. Mutta en ole laatikkorasisti, hyvältähän ne ovat tuntuneet vrt. DSG-lootiin. Ensimmäisistä tähän viimisimpään, hirveää nykimistä ja vekslaamista...offtopic. Mutta joo, pistä ihmeessä yv. jos on jotain kysyttävää Ruotsista hakemisesta. Menee tänne vähän offtopikkina muuten.
Comment
-
-
Päivitetään tilanne, työkuvioiden muuttumisen takia, tuli sitten hommattua E60 530D lci vm 08.
Varusteina comfort penkit, professional navi (ccc mallia), kattoluukku, bt eli kaikki mitä pitikin olla. On se kyllä hyvä auto ajaa, hiljainen ja vakaa.
Seuraavaksi tarvii vaan alkaa tutkimaan ominaisuuksia, miettimään päivityksiä ja ajamaan.
Nämä olis mielessä:
Peilien kääntyminen koria vasten lukittaessa (koodaus?)
Cic + combox
Imusarjan läppien poisto
Navilevyn päivitys (voiko sen ccc:n päivittää softalla?)F15 X5 40e -17
G30 530e -20
Honda CBR XX
EX:
E38 730
E34 525
E36 325
Honda CBR 1000F
206 GTI
E60 lci 530D 08
F20 114i Msport
E30 320i Cabrio 90 old school
F30 330e M-Sport -17
Comment
-
-
Tullut katseltua vähemmän ajettua E60:stä ja slmään osui linkin auto.
Virosta tuotu ja löytyy täydellinen huoltokirja ja takuutodistus huolloista. Virossa ei ole ollenkaan ajettu talvella ja siitä selitys vähiin kilometreihin.
Onko jollain kokemuksia viron tuonneista ? Mites talviseisonta? Olen ainakin kuullut joistain saksantuonnesta, että paikallinen biodiesel tekee hallaa pitkässä seisonnassa polttoainepuolelle ?
Comment
-
-
Originally posted by Gräns View PostTullut katseltua vähemmän ajettua E60:stä ja slmään osui linkin auto.
Virosta tuotu ja löytyy täydellinen huoltokirja ja takuutodistus huolloista. Virossa ei ole ollenkaan ajettu talvella ja siitä selitys vähiin kilometreihin.
Onko jollain kokemuksia viron tuonneista ? Mites talviseisonta? Olen ainakin kuullut joistain saksantuonnesta, että paikallinen biodiesel tekee hallaa pitkässä seisonnassa polttoainepuolelle ?
Hinta veroineen ~16kS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Mohko View PostPäivitetään tilanne, työkuvioiden muuttumisen takia, tuli sitten hommattua E60 530D lci vm 08.
Varusteina comfort penkit, professional navi (ccc mallia), kattoluukku, bt eli kaikki mitä pitikin olla. On se kyllä hyvä auto ajaa, hiljainen ja vakaa.
Seuraavaksi tarvii vaan alkaa tutkimaan ominaisuuksia, miettimään päivityksiä ja ajamaan.
Nämä olis mielessä:
Peilien kääntyminen koria vasten lukittaessa (koodaus?)
Cic + combox
Imusarjan läppien poisto
Navilevyn päivitys (voiko sen ccc:n päivittää softalla?)e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment