Toisaalta jos ajo on 99% D:llä normaalia ajoa, niin on näköjään aika sama minkä stagen sinne laittaa. Omat kokemukset kolmossarjasta, mutta oletan että ovat vastaavia. D:llä ajaminen on ollut hyvin samankaltaista jokaisella stagella. Itseasiassa jos näillä tiedoilla itse nyt lähtisin ostamaan noita lisenssejä alusta, niin ottaisin varmaankin stage1 ja siihen se parin kympin kustomointi päälle, että saa itse muokattua mm. ylöspäin vaihtokohtia hieman ylemmäksi, ettei pakota ihan niin pieniä kierroksia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ZF6HP automaatin uudelleenohjelmointi
Collapse
X
-
Originally posted by LongJohn View PostTolppa kysymys mutta en oikein ymmärrä mikä pointti on ottaa mitään muuta kuin suoraan Stage 3?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
BMW 535d NJ91 '05 / ~310tkm ja karalan softa.
Laatikko rempattu ~10tkm sitten.
Ohjelmointi meni hyvin, kerran ohjeet luin läpi ja laitoin auton laturiin, kokonaisaika jotain 40-50min. Maksu onnistu suoraan google-tilin kautta, ~220e tulee loppusummaksi yksittäislisenssi+ohjelma. Aika hyvin hörppäs virtaa laturista ohjemoinnin aikana !
Ajotuntuma hyvä, hirveesti ei oo päässy testailee suurilla kierroksilla ja/tai nopeuksilla ku kelit on mitä on ja lunta ja jäätä nyt pääteilläki. Aluksi laitoin tuon v1.1, mut ei näkynyt vaidenumeroa näytössä ja muistelin että joku sano tuolla v1.0 niiden näkyvän, niin vihdoin.
Tosiaan stage3 ja ei kyllä oo mikään race D-vaihteella normiajossa.
Kuminauhamaisuus poissa ja vaiheiden vaihdot sulavempia.
Kesää odotellessa
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostOliko vaikutusta? :think
Turbiinilukkoon on lisätty hieman luistoa tuonne alle 1500rpm alueelle. Syö vähän "manuaalifiilistä", mutta paljon mukavampi ajaa nyt eikä todellakaan ole kuminauha vieläkään.
Kyseessä siis -04 530d ja xHP Stage2.530d E61 Saphirschwarz
Comment
-
-
Originally posted by samppa.re View PostMuutama kymmenen kilometriä nyt kokemusta v1.1 -softasta ja kyllä oli vaikutusta, kaikki jyrinät on tiessään.
Turbiinilukkoon on lisätty hieman luistoa tuonne alle 1500rpm alueelle. Syö vähän "manuaalifiilistä", mutta paljon mukavampi ajaa nyt eikä todellakaan ole kuminauha vieläkään.
Kyseessä siis -04 530d ja xHP Stage2.
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostEi taida saada seiskan laatikkoon tuota, ainakin sivuilla ei tunnista koko mallisarjaa.
Comment
-
-
Originally posted by samppa.re View PostMuutama kymmenen kilometriä nyt kokemusta v1.1 -softasta ja kyllä oli vaikutusta, kaikki jyrinät on tiessään.
Turbiinilukkoon on lisätty hieman luistoa tuonne alle 1500rpm alueelle. Syö vähän "manuaalifiilistä", mutta paljon mukavampi ajaa nyt eikä todellakaan ole kuminauha vieläkään.
Kyseessä siis -04 530d ja xHP Stage2.
Comment
-
-
Hieman on alkanut täälläkin osoitteessa houkuttelemaan tuo vaihteiston flashaus, jotta saisi kuminauhafiilistä pois. Kiinnostaisi kokemukset etenkin D-moodista, millä nyt tulee 99% ajettua. Minulla siis 218hp 530d. Kokemukset ovat pääpiirteissään ilmeisen hyviä, mutta hieman mietityttää se, jos XHP ajattaa pienemmillä kierroksilla. En halua mitään jyrinöitä / väkisin väännättämistä ylämäkeen, enkä toisaalta jatkuvaa vekslaamista vitosen ja kutosen välillä jos ajan mäkisessä maastossa 90 km/h mittarinopeutta vakkarilla. Onko Stage2:ssa ja Stage3:ssa eroa tämän suhteen? Parin Youtube videon perusteella vaikuttaisi että ainakin Stage1 vaihtaisi isompaa aiemmin kuin Stage3 D-moodissa.E61 530dA -05
Comment
-
-
Originally posted by L.L. View PostHieman on alkanut täälläkin osoitteessa houkuttelemaan tuo vaihteiston flashaus, jotta saisi kuminauhafiilistä pois. Kiinnostaisi kokemukset etenkin D-moodista, millä nyt tulee 99% ajettua. Minulla siis 218hp 530d. Kokemukset ovat pääpiirteissään ilmeisen hyviä, mutta hieman mietityttää se, jos XHP ajattaa pienemmillä kierroksilla. En halua mitään jyrinöitä / väkisin väännättämistä ylämäkeen, enkä toisaalta jatkuvaa vekslaamista vitosen ja kutosen välillä jos ajan mäkisessä maastossa 90 km/h mittarinopeutta vakkarilla. Onko Stage2:ssa ja Stage3:ssa eroa tämän suhteen? Parin Youtube videon perusteella vaikuttaisi että ainakin Stage1 vaihtaisi isompaa aiemmin kuin Stage3 D-moodissa.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Vajaat 1000km nyt ajettu n52b25 523i bensakoneella stage3 sisällä ja ei voi kuin kehua laatikon käytöstä joka moodilla d tai m/s. Mitään jyrinöitä ei ole ja kaikki vaihteet menee kuin itsestään silmään ja vetää ihan eri lailla. Se paikaltaan lähdön kuminauhafiilis on pois ja vaihtaa hienosti ja ajallaan aina riippuen miten kiihdyttää. Todella iso parannus ajomukavuuteen kaikin puolin
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostOman kokemuksen mukaan jos nyt lähtisin noita lisenssejä ja stageja ostamaan, niin ehdottomasti kannattaisi ostaa Stage3 ja siihen parilla kympillä se kustomointipala päälle. Saat itse päättää jokaisen vaihteen kierrokset jolla vaihdetaan
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostKatsoin että customization licensellä (2004 E60 530dA) voisi ainoastaan muuttaa WOT eli kaasu pohjassa tapahtuvien vaihtojen kierroslukuja. Mutta varmaan vaihtelee kohdeautosta riippuen.
Aika hitaasti he päivittelevät noita softia, mutta ymmärrän kun on noin paljon eri softia mitä päivitellä ettei kaikki tule heti
Odottelen innolla jos tuohon 218hp 530d tulisi vaihdenäyttö ja rev matchingVikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
Comment
-
Comment