Onko kukaan tehnyt ohjelmointia bensa koneiseen autoon? Vähän alkanut kiinnostamaan kun tuki näyttäisi nyt löytyvän omallekin autolle, mutta xhp:n sivuilta löytyvän kuvauksen perusteella muutokset eivät ole niin isoja kuin diesel autoihin. Eniten kaipaisin sitä, että D:llä ei rauhallisessa ajossa mentäisi ihan niin pienillä kierroksilla kuin vakio softalla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ZF6HP automaatin uudelleenohjelmointi
Collapse
X
-
Originally posted by aku1979 View PostEi se ainakaan vaikeaa ole asentaa. Tietysti varmuuden maksimoiseksi kannattaisi pitää ohjelmoinnin aikana autoa virtalähteessä(näitä ei varmaan monelta löydy omasta takaa)..vähintään laturissa. Itse hankin lisenssin kaikkiin kolmeen stageen niin voi vaihdella flashejä oman maun mukaan.2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by jhelen View PostEikös näihin tullut se 20€ lisäsijoitusmahdollisuus, jolloin saa itse valita vaihteiden vaihtokohdat?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
On aika yksinkertainen
Tuossa pari mun ottamaa sc tuosta valikosta eli siinä saa vain säädettyä WOT vaihtokierrokset kickdownilla ja ilman. Mutta on ihan kätevä jos tietää oman ajokin vääntö ja hevosvoiman huippupisteet ja haluaa laittaa vaihteenvaihdot niille kohdille
Itse en ole vielä kokeillut muokata noita vaihto pisteitä vaikka ominaisuus löytyykin, pitäisi melkein tutkia vähän tarkemmin ja säätää juuri oikeille kohdille niin kiihtyvyys olisi aika maksimiLast edited by Juhnukka; 06-02-2020, 13:47.Vikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
Comment
-
-
Originally posted by Juhnukka View PostTuossa pari mun ottamaa sc tuosta valikosta eli siinä saa vain säädettyä WOT vaihtokierrokset kickdownilla ja ilman. Mutta on ihan kätevä jos tietää oman ajokin vääntö ja hevosvoiman huippupisteet ja haluaa laittaa vaihteenvaihdot niille kohdille
Itse en ole vielä kokeillut muokata noita vaihto pisteitä vaikka ominaisuus löytyykin, pitäisi melkein tutkia vähän tarkemmin ja säätää juuri oikeille kohdille niin kiihtyvyys olisi aika maksimiBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Juu
Ainakin tuossa laatikkotyypissä ei pääse vielä säätämään kuin WOT=kaasu pohjassa olevia vaihtoja. En usko että saa ainakaan vielä säädettyä muissakaan laatikoissa.
Mielestäni tuolla xhpllä pystyy myös flashaamaan omat kartat jotka voi sitten muokata tunerprolla, mutta siinä pitää jo tietää mitä tekee eikä ole ihan noin suoraviivainen prosessi sen jos taitaa niin voi muokata koko laatikon toiminnan ihan omalla tyylillä
Periaatteessa tuossahan on tuo True manual mode joka oikeasti toimii todella vikkelästi ja hienosti jos haluaa ajella isommilla kierroksilla ja myös s-mode päällä pitää korkeampia kierroksia ja jopa mielestäni vähän liiankin korkeita ainakin dieselissä.Vikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
Comment
-
-
Onko jollain muulla ollut maksun onnistumisen kanssa vaikeuksia?
Eilen kokeilin ladata superlisenssiä mutta maksu hylättiin kerta toisensa jälkeen.
Yritin pankkikortilla, luottokortilla ja paypalilla eikä mikään onnistunut. Ebaystä onnistuu kyllä tilata edellä mainituilla metodeilla että mikään pankin esto ei ole päällä tässä tapauksessa.
Hetken haeskelin googlella ja tämä on aika yleinen murhe maksettaessa play-kaupassa yli 100€ ostoksia. Google siis blokkaa vähänkään isommat maksut turvallisuussyistä.
Model S
Comment
-
-
Originally posted by jardahl View PostOnko jollain muulla ollut maksun onnistumisen kanssa vaikeuksia?
Eilen kokeilin ladata superlisenssiä mutta maksu hylättiin kerta toisensa jälkeen.
Yritin pankkikortilla, luottokortilla ja paypalilla eikä mikään onnistunut. Ebaystä onnistuu kyllä tilata edellä mainituilla metodeilla että mikään pankin esto ei ole päällä tässä tapauksessa.
Hetken haeskelin googlella ja tämä on aika yleinen murhe maksettaessa play-kaupassa yli 100€ ostoksia. Google siis blokkaa vähänkään isommat maksut turvallisuussyistä.
https://www.facebook.com/xhpflashtoo...879246694762:0G31 540d xDrive -18
Comment
-
-
Hyvä kysymys, pitänee laittaa viestiä sinne.
Ongelmana on siis että vakkarilla ajettaessa 80-90kmh ylämäkeen, laatikko pudottaa 6->5, mutta ei sitten enää takaisin kutoselle. Pitää aina vakkaria käyttää pois päältä, jolloin vaihtaa takaisin kutoselle. Muutenkin turhan herkästi pudottaa pienempää.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
Comment