Mites teillä käyttäytyy nuo xhpt?
Omalla 530d 04 vm ajettu nyt noin 10 k xhp softa sisällä ja mietin että käyttäytyykö muillakin samanlailla?
Otetaan esimerkkinä vaikka stage 3 ja D päällä kun vaihde vaihtuu niin kierrokset tippuu sanotaan vaikka 2000 rpm >>> 1500 ja kun painaa kaasua niin turbiini ns lukittuu pehmeästi ja kierrokset tippuu sinne 1200 paikkeille ja välillä kun ajat pienellä kaasulla vaikka ylämäkeen, niin kierrokset on vaikka sen 1500 ja kaasua painamalla tippuu sinne 1200 paikkeille kun vauhti kiihtyy ja siitä lähtee taas kierrokset nousemaan samaa vauhtia vauhdin kanssa. Toimiiko muilla samalla tavalla?
Toinen mitä huomannut että välillä vaikka kun kääntyy vauhdikkaasti risteyksestä pysähtymättä, niin tuntee kun kierrokset nousee ja sitten turbiini lukittuu hieman viiveellä aivan kuin sutaisisi vähän tyhjää
Ja kolmas että D päällä kun jarruttelee kaupungissa niin taitaa laittaa aika isoa tupaan? Kun kierrokset ovat siellä tonnin ylä ja alapuolella eli ei ns moottorijarruta niin tehokkaasti siitä kun painaa kaasua niin menee aivan pieni viive kun laatikko laittaa sopivan vaihteen tupaan
Mites toimiiko muilla näin vai alkaako olemaan laatikko ehtoon puolella toki jo 330 tkm ajettu, mutta vaihdettu 60-100 k välein uudesta asti öljyjä ja ei oo ollut mikään kylän poljetuin ori
Omalla 530d 04 vm ajettu nyt noin 10 k xhp softa sisällä ja mietin että käyttäytyykö muillakin samanlailla?
Otetaan esimerkkinä vaikka stage 3 ja D päällä kun vaihde vaihtuu niin kierrokset tippuu sanotaan vaikka 2000 rpm >>> 1500 ja kun painaa kaasua niin turbiini ns lukittuu pehmeästi ja kierrokset tippuu sinne 1200 paikkeille ja välillä kun ajat pienellä kaasulla vaikka ylämäkeen, niin kierrokset on vaikka sen 1500 ja kaasua painamalla tippuu sinne 1200 paikkeille kun vauhti kiihtyy ja siitä lähtee taas kierrokset nousemaan samaa vauhtia vauhdin kanssa. Toimiiko muilla samalla tavalla?
Toinen mitä huomannut että välillä vaikka kun kääntyy vauhdikkaasti risteyksestä pysähtymättä, niin tuntee kun kierrokset nousee ja sitten turbiini lukittuu hieman viiveellä aivan kuin sutaisisi vähän tyhjää

Ja kolmas että D päällä kun jarruttelee kaupungissa niin taitaa laittaa aika isoa tupaan? Kun kierrokset ovat siellä tonnin ylä ja alapuolella eli ei ns moottorijarruta niin tehokkaasti siitä kun painaa kaasua niin menee aivan pieni viive kun laatikko laittaa sopivan vaihteen tupaan
Mites toimiiko muilla näin vai alkaako olemaan laatikko ehtoon puolella toki jo 330 tkm ajettu, mutta vaihdettu 60-100 k välein uudesta asti öljyjä ja ei oo ollut mikään kylän poljetuin ori

Comment