Itse myös pohdin pitkään noiden kahden stagen välillä (onneksi otin superlisenssin) ja itse asiassa kaiken tämän hypen perusteella oletin enemmän tältä softalta. Onhan tämä parempi nyt kuin vakio, mutta ehkä odotin liikoja.
Itse en huomannut Stage 2 ja 3 välillä normaalissa ajossa eroa, joten jätin sen kolmosen sisään. Yhtä pehmeästi vaihtoi molemmat ja vedättää hieman pidemmälle kuin vakiosofta. M/S-puolella sitten alkaakin meno olemaan aika kulmikasta nopeiden vaihtojen takia.
Nyt kylmemmillä keleillä laatikko lämpenee nopeammin, mutta siihen on syynsäkkin. Tuo luistattaa "lämmitystilassa" huomattavasti enemmän kuin vakiona, joka välillä suorastaan vituttaa. Kierrokset huitelee 2.5k tuossa lähimäessä ja se riittää 2.-vaihteella 30km/h nopeuteen. Sama efekti on kiihdytyksissä. Kone huutaa, mutta vauhti ei kovinkaan nopeasti nouse ellei oikein kunnolla pojle.
Edit. Hieman päivitetty oikeuttelevaa muistia. Eli vauhtia mäessä noin 30km/h ja kierrokset noin 2.5k. Ei 25km/h ja kierrokset 3k kuten aiemmin kirjoitin. Mäki on aika jyrkkä.
Itse en huomannut Stage 2 ja 3 välillä normaalissa ajossa eroa, joten jätin sen kolmosen sisään. Yhtä pehmeästi vaihtoi molemmat ja vedättää hieman pidemmälle kuin vakiosofta. M/S-puolella sitten alkaakin meno olemaan aika kulmikasta nopeiden vaihtojen takia.
Nyt kylmemmillä keleillä laatikko lämpenee nopeammin, mutta siihen on syynsäkkin. Tuo luistattaa "lämmitystilassa" huomattavasti enemmän kuin vakiona, joka välillä suorastaan vituttaa. Kierrokset huitelee 2.5k tuossa lähimäessä ja se riittää 2.-vaihteella 30km/h nopeuteen. Sama efekti on kiihdytyksissä. Kone huutaa, mutta vauhti ei kovinkaan nopeasti nouse ellei oikein kunnolla pojle.
Edit. Hieman päivitetty oikeuttelevaa muistia. Eli vauhtia mäessä noin 30km/h ja kierrokset noin 2.5k. Ei 25km/h ja kierrokset 3k kuten aiemmin kirjoitin. Mäki on aika jyrkkä.
Comment