Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mlatvala View Post
Alkuperäinen on aina alkuperäinen, kittaa ihmeessä se ennemmin kuin ostat tarvikkeen. Tai jos ostat tarvikkeen niin myy minulle halvalla se orkkis530d E61 Saphirschwarz
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostOriginally posted by samppa.re View PostEn tiedä tuosta M5 Replicasta mutta kahden tuolta tilatun M-Sport Replican perusteella aika rajuja laatuvaihteluita on. Ensimmäinen istui lähes orkkiksen veroisesti mutta toinen irvisti vähän joka puolelta ja valun laatu oli melkoisen epätasainen, vaikka sama tuote piti olla..
Alkuperäinen on aina alkuperäinen, kittaa ihmeessä se ennemmin kuin ostat tarvikkeen. Tai jos ostat tarvikkeen niin myy minulle halvalla se orkkis
Mutta kuten sanottu, orkkis aina orkkis
E91 320d -07 M-Sport
211hv / 430nm
Ex:
E60 525dA -06 "M-Sport"
M57TU2D25, GA6HP26
238hv / 510nm
M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC
Comment
-
-
Originally posted by Hapex View PostMoro! Sellasta tässä kyselisin kun nyt oon tilaamassa perushuoltotarvikkeitä m54 mosaan eli ventiilinkopan tiivistettä ja öljyjalantiivistettä, että kannattaisko samalla vaihtaa tuo huohotin järjestelmä kaikkineen hilppeineen ja lähinnä että onko mitä eroa jos laittaa siihen tuon kylmänalueen separaattorin letkuineen verraten alkuperäseen?ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Originally posted by Petsku333 View PostMites tämä? https://www.autodoc.fi/hella/7617394 :thinkCurrent: F10 528iA '11
EXs:
E38 740iA '95
Subaru Impreza 2.0R '06
E61 520dA '07
Comment
-
-
Originally posted by Paha Arkkitehti View PostTsä... tsä-tsä... tsä... tsä... tsä-tsä... Tommonen ääni ärsyttää jonka ole aika tarkasti pakopuolelle tai matkustajan puolelle konetta paikantanut. Mistä voisi olla kysymys?Originally posted by Clavurion View PostOnko pakosarja vielä alkuperäinen? Kurkkaa peilin kanssa miltä näyttää etenkin turbon laipan lähettyviltä.
Comment
-
-
En ole automaatti-ilmastointisessa ollut, mutta ei tuo manuaali nyt mikään dealbreaker mun mielestä ole. Eihän siinä automaagisessa tule oikeestaan
lisää muutakun dualzone, automaatti sisäilmankierto, rest toiminto ja jotain puhallusnopeuksien säätöjä idrivessa :think .Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
BMW:n automaatti-ilmastointi ei nyt mitenkään häävi ole. Itse ottaisin ennemmin manuaalisen. Mersussa se toimi hyvin mutta tässä bemarissa saa olla koko ajan säätämässä lämpötilaa. Mersussa laittoi 20 astetta ja eipä siihen sit enää tarvinnut koskea. Bemarissa laitat 20, niin se on auringosta riippuen liian vähän tai liian paljon.
Comment
-
-
Hydraulisen talakuukun sylinterin alapää ei kestä kiinni korissa.. Kuuluuko tuohon joku "sokka" tuohon korin puoleiseen sylinterin kiinnikkeeseen?
Eli hydraulisylinterin alapää irtoaa siitä kuulasta joka on korissa kiinni.. Vai onko kuula kulunut vaan väljäksi?...E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
-
Originally posted by levis69 View PostHydraulisen talakuukun sylinterin alapää ei kestä kiinni korissa.. Kuuluuko tuohon joku "sokka" tuohon korin puoleiseen sylinterin kiinnikkeeseen?
Eli hydraulisylinterin alapää irtoaa siitä kuulasta joka on korissa kiinni.. Vai onko kuula kulunut vaan väljäksi?...E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by jhelen View PostBMW:n automaatti-ilmastointi ei nyt mitenkään häävi ole. Itse ottaisin ennemmin manuaalisen. Mersussa se toimi hyvin mutta tässä bemarissa saa olla koko ajan säätämässä lämpötilaa. Mersussa laittoi 20 astetta ja eipä siihen sit enää tarvinnut koskea. Bemarissa laitat 20, niin se on auringosta riippuen liian vähän tai liian paljon.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by levis69 View PostHydraulisen talakuukun sylinterin alapää ei kestä kiinni korissa.. Kuuluuko tuohon joku "sokka" tuohon korin puoleiseen sylinterin kiinnikkeeseen?
Eli hydraulisylinterin alapää irtoaa siitä kuulasta joka on korissa kiinni.. Vai onko kuula kulunut vaan väljäksi?...
Täällä sama homma, todella ärsyttävää laittaa paikoilleen joka toinen avaus mitähän tuolle vois tehdä :think
Comment
-
-
Originally posted by jhelen View PostBMW:n automaatti-ilmastointi ei nyt mitenkään häävi ole. Itse ottaisin ennemmin manuaalisen. Mersussa se toimi hyvin mutta tässä bemarissa saa olla koko ajan säätämässä lämpötilaa. Mersussa laittoi 20 astetta ja eipä siihen sit enää tarvinnut koskea. Bemarissa laitat 20, niin se on auringosta riippuen liian vähän tai liian paljon.
Comment
-
Comment