Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 Akku asiaa.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by HTK12 View PostTähän käyttöön on olemassa pihtimittareita, jonka laitat siihen kaapelin ympärille, jonka haluat mitata. Nämä ei nyt ole tarkkuus instrumentteja, mutta kyllä niillä näkee ihan riittävällä tarkkuudella jääkö auto syömään reilusti virtaa vai ei. Auto menee lepotilaan kun esim. automaatissa sammuu se vaihdekepin valo.
Oma on manuaali laatikolla, eli onko tälle ohjetta? Pihtimittaria ei myöskään löydy, joten pitää hommata tai miettiä muita vaihtoehtoja mittaukselle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by juovi View PostMiten tämä kannattaisi mitata? Ista/Impa vai virtamittarilla? Tuo auton lepotiilaan meno myös kiinnostaa, eli mistä tämän voi varmistaa?
Leave a comment:
-
-
Irrotapa se akku autosta ja mittaa sitten. Veikkaan että tulee aivan hyvät luvut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vanquish View PostTässä ei jää täyden tasolle, vaan 12 pinnassa 5min sammutuksen jälkeen ja jää sille tasolle. Varaus lähtee ennen kuin ehtii nukkumaan. Tyhjensi täyden, uuden akun minuuteissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostOnko katsottu että auto nukahtaa ja jääkö joku laite päälle :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostHeti sammutuksen jälkeen jännite tipahtaa tietenkin kun siellä on vähän vaikka mitä päällä. 12.7v on täyden akun lepojännite ilman kuormaa. Seuraavaksi mittaamaan paljonko sitä virtaa menee ja kuinka kauan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vanquish View PostVaikka olisi 0,1 heittoa ei muuta tilannetta. Obd ja mittari näyttää samaa. Ongelma on jännitteen hyvin nopea lasku ajon jälkeen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostJos on jarrutusenergian talteenotto (CO2 package), niin akku latautuu vain 80% varaustasoon, jotta regeneroinnille jäisi tilaa. Suomen olosuhteissa ei tietysti toimi huonostikaan akun elinikää ajatellen. Koodaamalla saa tuon toki muutettua.
Leave a comment:
-
Leave a comment: