Originally posted by Heguli 31
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 Akku asiaa.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
akku saatiin koodattua paikallisella korjaamolla.
2 viikkoa ajettuni ampu plus kaapeli irti kengästämikä tuon voisi aiheuttaa? miten oletta korjannut. uusi kenkä maksaa 380e
nyt on tilapaisesti kiinteä liitos
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bore^ View PostEikös tuo 80ah olekkin hieman pieni? Muistaakseni pitäisi olla yli 90ah? Fyysiset mitat taitavat tulla vastaan todella isoissa esim. 120ah akuissa mutta osaako joku sanoa kuinka iso amppeerisen akun voi ylipäätään koodata e6x:ään?
KLASSE_BATTERIE
46ah
55ah
70ah
80ah
90ah
110ah
40ah_agm
60ah_agm
70ah_agm
80ah_agm
90ah_agm
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bore^ View PostFyysiset mitat taitavat tulla vastaan todella isoissa esim. 120ah akuissa mutta osaako joku sanoa kuinka iso amppeerisen akun voi ylipäätään koodata e6x:ään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by skt View PostOn mennyt auton akku neljän vuoden välein kahdesti. Jos haluaa isomman akun, miten paharasti on isompi akku koodata varustelistaan? Vaikeuttaaako esim. Comboxin retrofittaus e6X autossa toimenpidettä? Olen tähän asti laittanut aina samanlaisen tilalle AGM 12 v 80 Ah 800A:n. Voisi vissiin olla isompikin?
Leave a comment:
-
-
Akun koon suurentaminen
On mennyt auton akku neljän vuoden välein kahdesti. Jos haluaa isomman akun, miten paharasti on isompi akku koodata varustelistaan? Vaikeuttaaako esim. Comboxin retrofittaus e6X autossa toimenpidettä? Olen tähän asti laittanut aina samanlaisen tilalle AGM 12 v 80 Ah 800A:n. Voisi vissiin olla isompikin?
Leave a comment:
-
-
Suurin osa akkuvalmistajista tarjoaa akunvaihtoyrityksille pientä OBD-porttiin menevää laitetta, jolla ei voi tehdä mitään muuta kuin koodata akun helposti.
Ainakin Seinäjoella saa akun asennettuna ja koodattuna akkuihin erikoistuneista liikkeistä halvemmalla kuin marmorin pelkän akun hinta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by markku55 View PostOn nämä teidän kirjainkoodiviidakkonne aika hurja, tavan eläkeläinen on aivan ulkona, joten pakko nöyrtyä ja siirtyä takavasemmalle.
Jos pelkään takapaksin peitepahvien irrottamista päästäkseni akkuun käsiksi, siis etten riko noita kiinnikenastoja, niin taitaa olla ainoa vaihtoehto mennä asiantuntevaan (lue: kallis) liikkeeseen ja sittenkin siis saatan joutua selittämään, että joo on pakko ohjelmmoida uusi akku?
Turha tässä on eläkelläisen siirtyä minnekkään takavasemmalle. Asioita oppii tekemällä ja lukemalla. Eläkkeellä voisi kuvitella sitä aikaa olevan auton kanssa harrastamiseen. En toki tarkoita, että hankalat rempat pitäisi eläkelläisen pitäisi tehdä pihalla, mutta akunvaihto ym. pikkujutut ei todellakaan ole mitään mahdottomia tehdä itse. Mielstäni akun vaihdot ym pienet hommat on mukavaa tekemistä Jonkun foorumilaisen luona jos käy koodauttamassa, niin tapaa myös kanssa harrastajia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by markku55 View PostOn nämä teidän kirjainkoodiviidakkonne aika hurja, tavan eläkeläinen on aivan ulkona, joten pakko nöyrtyä ja siirtyä takavasemmalle.
Jos pelkään takapaksin peitepahvien irrottamista päästäkseni akkuun käsiksi, siis etten riko noita kiinnikenastoja, niin taitaa olla ainoa vaihtoehto mennä asiantuntevaan (lue: kallis) liikkeeseen ja sittenkin siis saatan joutua selittämään, että joo on pakko ohjelmmoida uusi akku?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by markku55 View PostOn nämä teidän kirjainkoodiviidakkonne aika hurja, tavan eläkeläinen on aivan ulkona, joten pakko nöyrtyä ja siirtyä takavasemmalle.
Jos pelkään takapaksin peitepahvien irrottamista päästäkseni akkuun käsiksi, siis etten riko noita kiinnikenastoja, niin taitaa olla ainoa vaihtoehto mennä asiantuntevaan (lue: kallis) liikkeeseen ja sittenkin siis saatan joutua selittämään, että joo on pakko ohjelmmoida uusi akku?
Leave a comment:
-
-
On nämä teidän kirjainkoodiviidakkonne aika hurja, tavan eläkeläinen on aivan ulkona, joten pakko nöyrtyä ja siirtyä takavasemmalle.
Jos pelkään takapaksin peitepahvien irrottamista päästäkseni akkuun käsiksi, siis etten riko noita kiinnikenastoja, niin taitaa olla ainoa vaihtoehto mennä asiantuntevaan (lue: kallis) liikkeeseen ja sittenkin siis saatan joutua selittämään, että joo on pakko ohjelmmoida uusi akku?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTässä tarkoitettiin in-app, eli sovelluksen sisäisi ostoksia. Carlyssä pitää osta lisäosa monelle toiminnolle. Nämä tulee siis maksettavaksi sen Pro version ostamisen lisäksi.
Ihan näppärä tuo Carly, jos ei löydy läppäriä ja tietenkin kulkee aina mukana kun puhelin ja mokkula on mukana. Mikäli löytyy läppäri, niin sitten ISTA tulee edullisemmaksi ja on toiminnoiltaan monipuolisempi. ISTA:sta löytyy sitten korjausohjeet, sähkökaaviot, testejä eri asioille esim. DPF, IMM, ohjeistus monien ongelmia ratkaisemiseen jne., (näitä ei löydy Carly:stä).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by apche View PostVoiko tuolla ISTA:lla säätää e61:sen ilmajousia? Jos voi, mitä toi maksaa piuhoineen?
Mikäli haluat etänä asennettuna, niin laita yksityisviestiä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: