Sanokaapas viisaammat mikä kolmesta ehdokkaasta eniten vuotaa; pää-, egr-termari vai lämmönvaihdin? Kyseessä e61 535da pre-lci.
Lämmöt nousee todella hitaasti normi maantienopeudessa jopa 85C, mutta jos vedättää kierroksia lähemmäs punarajaa, lämpö tippuu jopa 20C ja nousee taas hitaasti ylös normaalisti ajettaessa.
Tyhjäkäynnillä lämpimänä luokkaa 78C.
Termareilla ajettu reipas 50tkm, lämmönvaihdinta ei tietääkseni vaihdettu. Pitää testata tuo lämmönvaihdin lyttäämällä letku kasaan, kunhan sais pihdit haettua hallilta. Tilasin kyllä termarit jo varalta.
Lämmöt nousee todella hitaasti normi maantienopeudessa jopa 85C, mutta jos vedättää kierroksia lähemmäs punarajaa, lämpö tippuu jopa 20C ja nousee taas hitaasti ylös normaalisti ajettaessa.
Tyhjäkäynnillä lämpimänä luokkaa 78C.
Termareilla ajettu reipas 50tkm, lämmönvaihdinta ei tietääkseni vaihdettu. Pitää testata tuo lämmönvaihdin lyttäämällä letku kasaan, kunhan sais pihdit haettua hallilta. Tilasin kyllä termarit jo varalta.
Comment