Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 / E61 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7531
    • Jyväshyvä

    Originally posted by Eemeli View Post
    Kannattaako E6x:ää tuoda enää ollenkaan? Voisi kuvitella inflaation iskevän hetkenä minä hyvänsä; etenkin harmaita 535d farkkuja m-sporttina ja mustilla nahoilla tuntuu olevan maassa ns. riittävästi :-)
    No, sehän on siitä kiinni että jos mikä tahansa kelpaa,
    voi Suomestakin sopivan saada.

    Jos taas pitää olla hyvin varusteltu,
    tiettyä väriä sisältä tai päältä,
    ei kotimainen tarjonta ole kovin runsasta.
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • Heksula
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 2285
      • Porvoo

      Onko noissa LCI 530d mallien automaattilaatikoissa jotain eroja? Onko sport -automaatilla oleva joku DKG laatikko kun siinä on samanlainen vaihdekeppi kun E9x malleissa joissa on DKG? Onko Professional hifi sama asia kuin logic 7?
      2020 G20 320i xdrive

      Comment

      • mr81
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2010
        • 300
        • PK-seutu

        Originally posted by Heksula View Post
        Onko Professional hifi sama asia kuin logic 7?
        Lisävaruste: 677 HiFi-Professional kaiutinjärjestelmä LOGIC7
        E65 730d '08 Monaco blue
        Ex: E60 523iA '08

        Comment

        • MajorDrake
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 7531
          • Jyväshyvä

          Originally posted by Heksula View Post
          Onko noissa LCI 530d mallien automaattilaatikoissa jotain eroja? Onko sport -automaatilla oleva joku DKG laatikko kun siinä on samanlainen vaihdekeppi kun E9x malleissa joissa on DKG? Onko Professional hifi sama asia kuin logic 7?

          Sama laatikko, sportti-automaatissa on rattiläpyskät
          ja erillinen sportti-nappi.

          Vaihtaa todella rivakasti manuaali asennossa kun sportti on päällä.
          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

          Comment

          • sonikk
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2010
            • 1664
            • Kerava

            Oon tässä koittanut saada faijaa innostumaan ihan oikeista autoista. Mitäs mieltä raati on esim. tästä http://www.nettiauto.com/bmw/530/5143319 ? Hinta, mitä pitäis ottaa huomioon jne. Kiitos.

            Comment

            • -challenger-
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2009
              • 2150
              • L a h t i

              Originally posted by sonikk View Post
              Oon tässä koittanut saada faijaa innostumaan ihan oikeista autoista. Mitäs mieltä raati on esim. tästä http://www.nettiauto.com/bmw/530/5143319 ? Hinta, mitä pitäis ottaa huomioon jne. Kiitos.

              Navihan tuosta puuttuu kokonaa.. Ei ainakaa ilmotuksessa lukenu, ohan se vähänajettu varmaa ihan kelpo peli kyllä..

              Comment

              • zanta
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 2908
                • Oulu

                Originally posted by sonikk View Post
                Oon tässä koittanut saada faijaa innostumaan ihan oikeista autoista. Mitäs mieltä raati on esim. tästä http://www.nettiauto.com/bmw/530/5143319 ? Hinta, mitä pitäis ottaa huomioon jne. Kiitos.
                Kyllähän tuo tekniikka on ihan jeps, varusteita tuossa ei kyllä hintaan nähden ole juurikaan joten täytyy olla reilusti tinki varaa alaspäin.
                LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

                eksälista:
                E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

                Comment

                • Smistik
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2009
                  • 1130
                  • Kanta-Häme

                  Originally posted by zanta View Post
                  Kyllähän tuo tekniikka on ihan jeps, varusteita tuossa ei kyllä hintaan nähden ole juurikaan joten täytyy olla reilusti tinki varaa alaspäin.
                  Autoliike ei huomioi varusteita vaihtoauton hinnassa. Paitsi jos niitä on myytävässä, niin hintaa on vielä enemmän
                  ex E91 320d käsiaskilla
                  ex E46 330dat
                  japski
                  ranu

                  ex E30 316i 4d

                  Comment

                  • zanta
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2003
                    • 2908
                    • Oulu

                    Originally posted by Smistik View Post
                    Autoliike ei huomioi varusteita vaihtoauton hinnassa. Paitsi jos niitä on myytävässä, niin hintaa on vielä enemmän
                    Kyllä Pörhöllä ainakin huomioitiin mun entisestä E60:stä varusteet hyvityshinnassa.:think ja pyyntihinta siitä sitten oli sama mitä hyvitettiin.
                    Sehän oli muuten tommonen mutta huomattavasti runsaammilla varusteilla ja ajettu 200tkm, hintaa oli 24800€
                    LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

                    eksälista:
                    E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

                    Comment

                    • jaki
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 2979
                      • Uusimaa

                      Ehkä vaikea vastata, ja oikeastaan minun pitäisi itse tietää vastaus. Pohdiskelen kuitenkin:
                      Tilanteet muuttuu ja nyt pitäneekin ostaa vähän huolettomampi yksilö. Joo, mutta rahaa ei silti ole paljoa laittaa enempää = joutunee tinkimään varusteista.
                      Eli: minkänlaisilla kilometreillä E60 olisi vielä sellainen, että pääsisi esim 20 - 30 tkm suht pienillä korjauksilla (en oleta tietenkään viatonta)?
                      Entäpä E61.
                      Kokemusta on E60:sta 50 - 170 tkm, ja tuolla välillä mentiin pienillä korjauksilla. En ainakaan muista yhtään isompaa korjausta.
                      Sitten kysymykseen entäpä väli 170 - 220 tkm?

                      E61 oli välillä 220 - 240 tkm, ja kaikki aika ja rahat meni korjaamiseen.
                      Kysymys kuuluu onko esim 190 tkm ajettu E61 jo Wartunstau = saa korjata koko ajan? Paraneeko tilanne oleellisesti, jos ostaa 150 tkm ajetun?
                      Kyttään hinnan takia vuosimalleja 2004 - 2005 ja olisiko esim 2006 yhtään parempi (olettaen, että kilsat on samat)
                      BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                      Comment

                      • sonikk
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2010
                        • 1664
                        • Kerava

                        Käytiin tuota E60 530iA LCI:tä ajamassa ja kyllähän se vakuutti, ainut mitä huomasin niin ei oikein puhaltanut lämmintä jaloille vaikka iDrivestä kuinka rukkasi säätöjä. Mikähän mättää? :think

                        Comment

                        • zanta
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2003
                          • 2908
                          • Oulu

                          Originally posted by jaki View Post
                          Eli: minkänlaisilla kilometreillä E60 olisi vielä sellainen, että pääsisi esim 20 - 30 tkm suht pienillä korjauksilla (en oleta tietenkään viatonta)?
                          Entäpä E61.
                          Kokemusta on E60:sta 50 - 170 tkm, ja tuolla välillä mentiin pienillä korjauksilla. En ainakaan muista yhtään isompaa korjausta.
                          Sitten kysymykseen entäpä väli 170 - 220 tkm?

                          E61 oli välillä 220 - 240 tkm, ja kaikki aika ja rahat meni korjaamiseen.
                          Kysymys kuuluu onko esim 190 tkm ajettu E61 jo Wartunstau = saa korjata koko ajan? Paraneeko tilanne oleellisesti, jos ostaa 150 tkm ajetun?
                          Kyttään hinnan takia vuosimalleja 2004 - 2005 ja olisiko esim 2006 yhtään parempi (olettaen, että kilsat on samat)
                          Mie ostin sen oman 2007 E60 530i LCI:n vuonna 2010 182000 ajettuna, ajoin sillä 18000km ja eipä sinä aikana tainnut olla öljynvaihtojen+jarrunesteen vaihdon lisäksi muuta..
                          Nyt olen ajanut tuolla nykyisellä E61 530i LCI:llä kohta 10000 ja siinäkään ei ole vielä mitään korjattavaa ollut. tosin kilsojakin on vähemmän ja uudempi auto..
                          Nämähän tosin on manuaali bensavapareita joten ei tarvitse miettiä turbo tai laatikkoremontteja..
                          LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

                          eksälista:
                          E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

                          Comment

                          • zanta
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2003
                            • 2908
                            • Oulu

                            Originally posted by sonikk View Post
                            Käytiin tuota E60 530iA LCI:tä ajamassa ja kyllähän se vakuutti, ainut mitä huomasin niin ei oikein puhaltanut lämmintä jaloille vaikka iDrivestä kuinka rukkasi säätöjä. Mikähän mättää? :think
                            Paljonko pakkasta?
                            Ei mullakaan nyt -20°C kelillä kovin lämmintä pukkaa jaloille, ihan normaalia.
                            LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

                            eksälista:
                            E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

                            Comment

                            • veku
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 6326
                              • P-Pohjanmaa

                              Originally posted by jaki View Post
                              Ehkä vaikea vastata, ja oikeastaan minun pitäisi itse tietää vastaus. Pohdiskelen kuitenkin:
                              Tilanteet muuttuu ja nyt pitäneekin ostaa vähän huolettomampi yksilö. Joo, mutta rahaa ei silti ole paljoa laittaa enempää = joutunee tinkimään varusteista.
                              Eli: minkänlaisilla kilometreillä E60 olisi vielä sellainen, että pääsisi esim 20 - 30 tkm suht pienillä korjauksilla (en oleta tietenkään viatonta)?
                              Entäpä E61.
                              Kokemusta on E60:sta 50 - 170 tkm, ja tuolla välillä mentiin pienillä korjauksilla. En ainakaan muista yhtään isompaa korjausta.
                              Sitten kysymykseen entäpä väli 170 - 220 tkm?

                              E61 oli välillä 220 - 240 tkm, ja kaikki aika ja rahat meni korjaamiseen.
                              Kysymys kuuluu onko esim 190 tkm ajettu E61 jo Wartunstau = saa korjata koko ajan? Paraneeko tilanne oleellisesti, jos ostaa 150 tkm ajetun?
                              Kyttään hinnan takia vuosimalleja 2004 - 2005 ja olisiko esim 2006 yhtään parempi (olettaen, että kilsat on samat)

                              Täällä on toinen E61 menossa..seuraava on tieten pakko olla joku muu malli

                              Eka oli 530da jolla ajoin 155-240 ja nykyinen 155-ja nyt 220 pyörähti lasiin,
                              todella pienillä kuluilla ollaan menty..jopa osa tyyppiviosta on jäänyt kokematta tällä nykyisellä
                              F11 M550D
                              E39 M5
                              F26 3.0 Da M-Sport
                              E61 535D M-Sport

                              Comment

                              • sonikk
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2010
                                • 1664
                                • Kerava

                                Ei täällä dirtysouthissa ole kuin -5C. Kojelaudan suuttimista pukkasi ihan kuumaa mutta jaloille haaleanvilpoista.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎