Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 / E61 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by claude View PostTuli siirryttyä takasin bemu leiriin pienen vw seikkailun jälkeen.. Toivottavasti tuo tuleva pirssi pelaa yhtä hyvin kun toi edellinen bemu..
Autohan on -04 530 da ajettu 183 tkm.
F31 320d lci
ex bemut.
e92 325i -07
e91 325d -08
e60 530da "m-sport" -04
e39 525iat -01
Comment
-
-
2004 530d ostopäätös?
En oikein löytänyt oikeaa palstaa mun kysymykselle mutta millainen auto on 2004 530d manuaalivaihteilla?Millaisia tyyppivikoja löytyy ja onko järkevä ostos?
Kestääkö pidempään vai tarviiko juosta korjaamoilta korjaamoille?
Olen katsellut maksimissaan 155 tkm ajettua 530d.Onko se jo liikaa tälle autolle vai uskaltaako ostaa?
Comment
-
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
omakohtaista kokemusta yhdestä suomi 530da:sta nyt 9kk/40tkm
jos pääsisin ajassa taaksepäin niin pitäisin e46 ja kävisin ulkomailla kerran kuussa, säästetyillä rahoilla tuo onnistuisi! En ostaisi, enkä tule enää koskaan ostamaan! Hieno auto ajaa ja silloin kun sattuu toimimaan! ihan liikaa sähkövikoja minun makuun! Pelonsekavin tuntein pakkasia odotellessaBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
141tkm oli ajettu kun itse e60:n siirryin. Nyt 30tkm menty jotakuinkin huoletta. Vaihtoon on mennyt ainoastaan xenonpolttimot. Edes ovitiivisteet eivät narise, ja sähkölaitteet ovat pelanneet moitteetta. Pari kertaa apukuskin lasi ei ole suostunut menemään ylös kuin vasta toisella yrittämällä. Kuumana kesäpäivänä anti-trap function. Osta aivan huoletta!
Joku tuossa kehui E46:sta, E46 330:sta jysähti vaihdelaatikko jo lähes samoilla kilometreillä, automaatti kylläkin. Tuki melkolailla päätöstä pysyä manuaaleissa jatkossakin!Eikä automaatti muutenkaan mikään kuskin auto ole, siis ainakaan omasta mielestäni.
MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
155 tkm ei nyt ole mitään.
Nämä autot kyllä kestään sen 400-500 tkm jos niitä huolletaan hyvin ja pidetään tyyppiviat kurissa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Omat kokemukset 2004 530d:stä 130 - 150tkm on vielä positiiviset. Ei merkittäviä vikoja (termarit, ilmastoinnin täyttö, pari hehkua). Pientä kolinaa etuakselistossa kylmillä ilmoilla, pitää odotella välyksien kasvamista että vikapaikka löytyisi. Varmista auton huoltohistoria ja jos mahdollista päättele näistä tiedoista todellinen ajomäärän paikkansapitävyys. Omasta kärrystä löytyi täydellinen historia bemarilta, ehkä siksi auto on toiminut koska se on huollettu säännöllisesti (yllätys). Jos huoltohistoria on puutteellinen tai ei löydy huollon koneelta tutki auto tarkemmin. Ota vaikka kaveri mukaan kuka inpalla lukee vikakoodihistoriat, se auttaa hahmottamaan kilsoja jos logeista löytyy uskottavia kilometrilukemia / samalla näkee onko mitä vikoja "päällä", itse idrive ei kerro juuri mitään.
Comment
-
-
e60 530d 03 218tkm=>305tkm, normaalien huoltojen lisäksi varsinaisia vikoja: pakosarja oli jo ostettaessa halki ja maffi väsähtänyt. Niin ja yhden abs anturin olen vaihtanut ja apukuskin penkin airbag tunnistimen. Senverran hyvin on pelannut että saa olla vielä ainakin toiset samanverran minulla...F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Täälläkin on tullut kova autokuume. Vaimolle ostin jo yöpuvun joululahjaksi, joten E60/61 olisi itselle hyvä.
Nykyisestä on pyydetty vaihtotarjoukset parista paikasta.
Aika hyvin on vm08 malleja tarjolla.
Näitä on tarkoitus käydä katsomassa:
Tyyppivikoja on täältä selailtu, mutta eiköhän nuo unohdu taas liikkeeseen astuessa. Jahka pankkiin unohtunut ajokortti tulee postissa, niin koeajolle testaamaan. Mä olen sen verran rauhallinen kuski, että 520i riittäisi varmaan jo sekin.
Olisko sattumalta jompi kumpi autoista yllä täällä olevien entisiä?sigpic
Nykyinen auto F10 (2013)
Entisiä: E60 (2008), E90 (2008)
Volvot (2004, 2005, 2008)
Fiudet (1986, 1993, 1999, 2001)
Comment
-
-
Tosta tollanen 523:sen tilalle: http://www.nettiauto.com/bmw/520/4450778
- Säästyy bensaa
- Pienemmät vakuutusmaksut
- Pienempi vuotuinen käyttömaksu
- Kulkee samalla tavalla kuin 523i
- Huomattavasti edullisempi hankinta
Comment
-
-
Originally posted by skinkan View Post- Kulkee samalla tavalla kuin 523i
Jos taas vertaa E60 520i:tä E60 523i:hin niin sille kuitenkin luvataan 0,9s nopeampi 0-100 km/h (jos se nyt ketään kiinnostaa). Eli tuskin noi nyt oikeastikaan ihan samalla tavalla kulkee.Last edited by Petri.Kekkonen; 22-12-2011, 19:41.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by skinkan View PostTosta tollanen 523:sen tilalle: http://www.nettiauto.com/bmw/520/4450778
- Säästyy bensaa
- Pienemmät vakuutusmaksut
- Pienempi vuotuinen käyttömaksu
- Kulkee samalla tavalla kuin 523i
- Huomattavasti edullisempi hankinta
Meinaatko ettei tehoeroa huomaa kevyessä kaupunkiajossa? Olis meinaan kyllä enempi valinnanvaraa.sigpic
Nykyinen auto F10 (2013)
Entisiä: E60 (2008), E90 (2008)
Volvot (2004, 2005, 2008)
Fiudet (1986, 1993, 1999, 2001)
Comment
-
-
Originally posted by Tahtik View PostMeinaatko ettei tehoeroa huomaa kevyessä kaupunkiajossa? Olis meinaan kyllä enempi valinnanvaraa.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Meillä 2-autona E60 520i manuaali-laatikolla.
Ylävireinen kattila ohuella alaväännöllä, mutta kyllä sillä pärjää ja lyhyellä 1-vaihteella irtoaa liikennevaloista ihan ripeästi. Jos jaksaa vaihdekeppiä liikutella ja osaa ennakoida niin rekoistakin pääsee ohi ihan helposti, mutta kierroksia pitää tietysti vinguttaa ylärajalle kulkua saadakseen.
Kulutus moottoritiepainotteisessa ajossa talvella 8.5-9 ja kesällä 9.5-10.
Ei siis mikään talous- tai rakettimoottori, mutta muuten auto on hiljainen ja tukevan mukava matka-auto (etenkin urheilualustalla ja comfort-penkeillä).
Comment
-
Comment