Onhan tuossa toki hyvät varusteet, ei nyt mitään aivan mahdottomia toki puutu. DSP hifit, ratin lämmitys, penkkien tuuletus ja hieronta, imuovet, automaattinen takaluukku (onko sedaniin saanut täysin sähköistä tokikaan?), aurinko verhot (toki tummennetut lasit on). Itsellekin kelpaisi kyllä
Jos haluaa auton, jossa on kaikki varusteet, sitten siitä pitää maksaa aika tavalla = valikoima on hyvin pieni. Ainoastaan ratinlämmitys tuosta listasta oliis kiva, mutta se on ERITTÄIN harvassa käytetyssä.
Tuossa tuo varustelista jos jotakuta kiinnostaa:
S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system
S5ACA FERNLICHTASSISTENT High-beam assistant
Tuollaiset autosta löytyy myös.
L7 olisi kiva, mutta aika hyvät soundit saa hifi:stäkin.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Mun silmät sit harittaa. Mut ton näköiset on reilu kaks sataa ajetut comfortit mun autossa..
Onko tuo LCI?
Ainakin itsellä ollut 4 kpl Komfort-penkkisiä (2003 - 2004 mallisia) ja kaikissa on jo n 100 tkm:n kohdalla vekki istuinosassa. Aika ärsyttävä itse asiassa. Muuten kuskinpenkit ovat olleet lähes virheettömät jopa 240 tkm ajetussa.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
On noita samoja (parempia) niskatyynyjä myös alkupään LCI autoissa...
Mä oon just tässä haaveillu vaihtavinani LCI hin mut oon jo kammoksunu että tulee samalla noi perkeleen niskapullatyynyt.. Kun ne ei tainnu olla ees ihan helposti vaihdettavissa uusista -> vanhoihin , jotain paukkuja niissäkin?
Comment