Joku tommonen loppupään e61 530ix vois olla ihan hyvä. Siinä ois tehoa 272 hv. Toi x tuossa i:n peräsää tarkoittaa nelivetoa näissä Bemareissa. Suosittelen myös ottamaan M-sport mallin. Siinä tyylikkäämmän näköiset puskurit ja helmat, paremmat penkit yms. Kannattaa sitten varautua siihen, että toi neliveto hajotessaan on pirun kallis korjata. Itsellä jakolaatikko menossa = 2000 € + työt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 / E61 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Fabsu View PostJoku tommonen loppupään e61 530ix vois olla ihan hyvä. Siinä ois tehoa 272 hv. Toi x tuossa i:n peräsää tarkoittaa nelivetoa näissä Bemareissa. Suosittelen myös ottamaan M-sport mallin. Siinä tyylikkäämmän näköiset puskurit ja helmat, paremmat penkit yms. Kannattaa sitten varautua siihen, että toi neliveto hajotessaan on pirun kallis korjata. Itsellä jakolaatikko menossa = 2000 € + työt.E92 335d ///M335d 476hp/866nm
Ex.
E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
E60 530d
Audi A6 -07
E87 116i -07
"Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej
Comment
-
-
Riippuu vuosimallista. Tässä yhteydessä puhuin loppupään autoista. Loppupään 535d:ssä on vakiona 286 hv.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Niin se tekniikka vaan kehittyyE92 335d ///M335d 476hp/866nm
Ex.
E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
E60 530d
Audi A6 -07
E87 116i -07
"Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostKannattaa hakea sit saksasta merkkiliikkeestä niin saat max 24kk takuun autolle ja varmasti puhuvat englantia siellä ja hommaavat sulle siirtokilvetkin..
Btw itse ottaisin kyllä varmaankin sporttipenkkien sijasta comfort istuimet..
Jos on normaalimittainen, ei vakiopenkkikään täsysähkösäädöillä ole huono.
Moottoreista:
Bensa joo, mutta silloin valikoima on kymmenesosa dieseleistä. Niinhän se menee uusienkin myynti, samassa suhteessa.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by janne320d View PostJa väännössä on merkittävä ero
530xi 300nm
535d 600nmE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostN53B30 vääntö on 320Nm: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N53
no parikytä nyyttönia sinne tänneOlleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
-
Kiitos virinneestä keskustelusta. Ajovaloihin ei kukaan ottanut kantaa, ilmeisesti lisäpitkiä ei saa kuin puskurille (kammottavan rumat), toinen vaihtoehto ajaa puolipimeässä?
Miten tuo bensa vs. diesel - itse olen tosiaan tottunut bensavehkeisiin ja siihen, ettei reilun 30 asteen pakkasellakaan tarvitse erikseen miettiä, mitä tankissa on ja uskaltaako lähteä liikenteeseen vai ei. Olisivatko BMW:n dieselit parempia kuin bensakoneet vai onko bensa ihan järkevä vaihtoehto? Ajokilometrejä tulee alle 20000 vuodessa, joten dieselillä ei taida taloudellista etua olla.
Hieman (tai vähän enemmänkin) huolestuttaa, onko näissä paljon vikoja. Korjaamolla juokseminen ei oikein innosta eikä tietysti rahanmenokaan..G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostKiitos virinneestä keskustelusta. Ajovaloihin ei kukaan ottanut kantaa, ilmeisesti lisäpitkiä ei saa kuin puskurille (kammottavan rumat), toinen vaihtoehto ajaa puolipimeässä?
dieselit parempia kuin bensakoneet vai onko bensa ihan järkevä vaihtoehto? Ajokilometrejä tulee alle 20000 vuodessa, joten dieselillä ei taida taloudellista etua olla.
Vioista: osta sitten M554 koneella oleva, ei N. Niissä on enemmän ongelmia. Itse asiassa tuo M54 on varsin tukeva paketti.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostOnko sinulla todettu hämäränäössä ongelmia? En kysy vittuillakseni, vaan, jos ei tosiaan näe E60:n xenoneilla, näössä on oltava vikaa.
Originally posted by jaki View PostEdelleen: valikoima bensoissa on huomattavasti pienempi, mutta, jos sopiva löytyy, mikä ettei.
Vioista: osta sitten M554 koneella oleva, ei N. Niissä on enemmän ongelmia. Itse asiassa tuo M54 on varsin tukeva paketti.G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostMistä tiedän, mikä kone missäkin autossa on? Voiko sen päätellä mallin ja valmistusvuoden perusteella? (Paljon vielä opittavaa.. ;-)BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
[QUOTE=bittivirhe;2736423]Enpä ole Bemarin xenoneita koskaan testannut, mutta jos kantama on 100 m huonompi kuin nykyisessä autossa, niin pelkään, että ero on kyllä huomattava. E60:n testiä en ole välttämättä lukenut, mutta jos valinta kallistuu uudehkoon autoon, valot ovat vissiin huonommat?
Kyllä itsekin olen e91 xenoneilla hyvin pärjännyt eivätkä pitkät ole ollenkaan huonot ja valitse sitten valot joissa kurvivalot eli adaptiiviset xenonit .
Jos näillä ei näe niin huono on näkö,saabissa tosin on jo pelkät halogeenitkin loistavat
Taitaa mennä niin että otitpahan dieselin tai bensan niin kutoset on luotettavampia kuin nelosetex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia
Comment
-
Comment