No ei se etupuskurin irroitus ole kummoinen homma. Tosin ne puskurissa olevat lokasuojaan kiinnityvät kiinnikkeet uppaa murtumaan joskus...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 ja parkkitutka ongelma
Collapse
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostOon välikommenttina sitä mieltä että järjestelmä halvaantuu vasta kolmannen rikkonaisen anturin jälkeen.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKyllä se halvaantuu ensimmäisestäkin jos järjestelmä älyää että tutka on rikki. Joskus ei älyä, vaan tutkan singaali on rajojen puitteissa vaikka se ei oikeasti toimi.
Jotenni pitäs kieltää noi mummot menemästä joulunaikaan jokapäivä postiin kun jää töissä käyviltä ihmisiltä kokonaan omat asiat hoitamattaE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Juu itekki tullu täälä väitettyä että menee koko paska pimeeks ku ykskin anturi antautuu. Mutt mullapa taitaaki olla astetta kusipäisempi värkki tää oma auto. Ajat keulan seinää vasten ni kuskin puolen keskimmäinen jättää tutkakuvaan "loven". Ja peräpää nykyään harvoin ilmottelee yhtään mistään. Vaan eipä pimputtele että vikaakaan olis. Täytys varmaan joskus lyödä omaanki autoon naru kiinni ja ihmetellä sen mielentilaa"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Tarkoitin sitä että jos esim. impalla katsoo antureiden signaaleja niin se on inpan mukaan OK, mutta ei vain tunnista estettä.
Ts. auto luulee että tutkat toimii.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Itelläni ainakin tulee pdc-failure heti jos yks tutka hajoaa. Sen kun vaihtaa niin taas toimii kaikki( ja myös näyttää esteet). Yleismittarilla oon mitannu kaikki rikkinäiset(ihan huvin vuoksi), ja kaikista on ollut 2 tinnin välillä katkos kun ehjissä on ollut yhteys(en nyt muista ulkoa paljonko oli resistanssi).
onkohan kukaan jaksanu aukoo tuommosta että mitä se on syöny ? Aika hyvin tuntuu olevan epoksiin valettu mitä ite silmäillyt...
Comment
-
-
Tuossa kyl inpa näytti muut ok, mut tuo yks sekoili.
Muuten tänään toimi mut kerran meni tilttiin taas ja sit taas kohta kuittasi itsensä ja toimii.
Liekkö niin että nyt tuo yks (tai useampi) tutka on menossa paskaksi ja hourailee ja yrittää välillä toimia?
Muut kyllä ääntää ja tärisee ku ne mittaa. Toimiiko nuo niinku kaikuluotaimet ku ne tykyttää?MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
-
Nyt jo tuli anturi tuohon keulaan.
Onko jollaki suoraa ohjetta miten helpoiten saa löysättyä puskuria jos se anturi ei mahu lähtee siitä palkin välistä irti. juutuubesta ei ainakaa äkkiä löytyny videoo missä nahkahousu irrottas puskurin. hajotuskuvaa kattelin, ettei tuon nyt pitäs mikää ultimate savotta ollaMB W164
ex: //DTM535
Comment
-
-
Jaa-a mistäs sulla oli se kaikuluotain rikki? Keskimmäiset vaihtaa munuaiset irti repäsemällä ja laitimmaiset lie ahtaammat?
Puskuria jos tarvit raottaa niin umpion takana on lokari kiinni puskurissa kolmella ruuvilla ja metallikiinnikkeellä. Sisälokarissa tais olla kans muutama ruuvi irrottaa jos oikein muistan.
Edit selailin että sulla ois etuvasen sökö, eikö saa sen verta tilaa jos ottaa umpion ja ne kolme ruuvia irti joka yhdistää lokarin ja puskurin sieltä sisäpuolelta?E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostJaa-a mistäs sulla oli se kaikuluotain rikki? Keskimmäiset vaihtaa munuaiset irti repäsemällä ja laitimmaiset lie ahtaammat?
Puskuria jos tarvit raottaa niin umpion takana on lokari kiinni puskurissa kolmella ruuvilla ja metallikiinnikkeellä. Sisälokarissa tais olla kans muutama ruuvi irrottaa jos oikein muistan.
Edit selailin että sulla ois etuvasen sökö, eikö saa sen verta tilaa jos ottaa umpion ja ne kolme ruuvia irti joka yhdistää lokarin ja puskurin sieltä sisäpuolelta?MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
-
Puskuri on kiinni alhaalta päin 2 pultilla, alemman ilmanottoaukon ylareunassa jossa pultit ylöspäin.
Lisäksi jos haluat koko nahkan irti pitää ottaa lokasuojista yhdet torx pultit auki (isoin kanta, pultti on ruuvattu alhaalta ylöspäin), munuaisten yläpuolelta muutama torxi irti (ovat tiivisteen alla),
ja mahdollisesti puskurin lokasuojan kaaren päästä pohjasta muovinastat, jos nyt oikein muistan. Irroitus on vartin homma...
Minun mielestäni LCI:ssä ei tarvi irroitella sisälokasuojasta muuta kuin tuo yksi pultti, tosin voin muistaa väärinkin.
Kun em. pultit / nastat on irti, vedetään puskurin päitä suoraan ulospäin jolloin irtoaa kiinnikkeistä. Ei kannata tehdä pakkasessa, kiinnikkeet hajoaa...
Sen jälkeen puskuri lähtee paikaltaan eteenpäin vetämällä, tähän tarvii kaverin, molemmat ottaa puskurin päistä ja etukulmista kiinni.
Sen jälkeen kun kuori on käsissä, pitää vielä irroittaa sumareiden liittimet ja parkkitutkan anturin liitin...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Saatiin vaihdettua anturi ilman puskurin irroitusta kun Anzafin vähän taittoi puskuria ja minä irrotin anturia, oli muuten vanha melko tiukassa.
Vika kuitenki oli johdoissa/liittimessä, mitään vikaa niissä ei ulospäin näy mutta niitä heiluttelemalla tutka toimii, tutkan vaihto ei siis auttanut mitään.
Avattiin johtonippuakin 25cm matkalta, mutta ei siellä selvää vikaa näkynyt..nyt kuitenkin taas toimii.MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
Comment