E60 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • takahiki
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 203
    • home

    #46
    Pistoke kuskin vasemman polven kohdalla suunnilleen, peitekotelo kynnellä auki ja tökseli sisään.

    Comment

    • Tommix
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 5466
      • S:t Karins

      #47
      Siellähän se, kiitos ja kumarrus. Nyt vaan piuhaa kiinni...
      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

      Comment

      • MSam
        Bimmer Rookie
        • Jan 2009
        • 181
        • Länsi-Suomi

        #48
        Edit: tilanne ohitse, neuvot saatu. Kiitos Anzafin ja IvvN!
        Edit2: jos joku tarvitsee neuvoja jatkossa, ole hyvä ja pistä yv:tä.

        - - -

        E60 (valmistettu 10/2005):

        Miten takaistuimen selkänoja irroitetaan (ilman turhia liikkeitä ja rikkomisia)? Autossa on vakioistuimet, ei kaatuvat.

        En viitsi alkaa tutkimaan, koska fiksumpi kysyy ensin neuvoa ja sitten vasta kuluttaa aikaa. Kiitos!
        Last edited by MSam; 21-05-2010, 13:58. Reason: Ongelma ratkaistu/neuvoja saatavissa
        E60 523i

        E10 kiitos ei.

        Comment

        • MajorDrake
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 7551
          • Jyväshyvä

          #49
          Mites HUDin korkeuden säätö, voiko sitä kuvaa säätää yhtään ylemmäksi?
          Eukko ei näe sitä ollenkaan ja itsekkään en keskipituisena kunnolla vaikka penkki on ylimmässä asennossa...
          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

          Comment

          • viktor
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2006
            • 1272
            • ...

            #50
            Kysellään olisko jollakulla heittää suoraa vinkkiä.
            Kaveri soitteli että löytyi E60 takapyörästä klappia. Suunta vain oli vähän hassu, eteen-alaviistoon.

            Mikähän siellä olisi väljänä, etummainen alatukivarsi?
            ///M5
            "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

            Comment

            • VolvoTDi
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2006
              • 1576
              • Tampere - Pori

              #51
              Mielenkiinnosta: mitä maksaa 535d:n turbo tai sen kunnostus? mikä mahtaa olla kestävyys verrattuna juutuvasiipiseen?

              Itsellä ei mitään vikaa, mutta ainahan nuo mietityttää...
              Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
              Check:
              www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
              Tampere 044-5867096

              Comment

              • Tommix
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 5466
                • S:t Karins

                #52
                Originally posted by VolvoTDi View Post
                Mielenkiinnosta: mitä maksaa 535d:n turbo tai sen kunnostus?
                Itsellä ei mitään vikaa, mutta ainahan nuo mietityttää...
                Iso vai pikkuturbo?
                LCI vai pre LCI?

                Genuinen hintoja preLCI:n:

                pikkuturbo 821 €
                ja
                iso turbo 1 542 €
                + rahdit ja tiivisteet



                Onko ketään lähettänyt remonttiin esim. Finnturboon? Mikä on ollut kustannus?
                Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                Comment

                • vekkuli
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2005
                  • 1335
                  • Liminka

                  #53
                  Originally posted by MajorDrake View Post
                  Mites HUDin korkeuden säätö, voiko sitä kuvaa säätää yhtään ylemmäksi?
                  Eukko ei näe sitä ollenkaan ja itsekkään en keskipituisena kunnolla vaikka penkki on ylimmässä asennossa...
                  Kyllähän siitä pieni säätö löytyy, keskus näyttö irti ja sitte sieltä ruuvia ruuvailemaan.
                  E93 ///M3
                  E60 530dA aka M5
                  F11 525dA Xdrive
                  Tesla model 3 LR MY22

                  Comment

                  • MajorDrake
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 7551
                    • Jyväshyvä

                    #54
                    Originally posted by vekkuli View Post
                    Kyllähän siitä pieni säätö löytyy, keskus näyttö irti ja sitte sieltä ruuvia ruuvailemaan.
                    "Keskusnäyttö"?
                    Tarkennatkos vähän?

                    Toinen kyssäri, miten tuon M-Sporttiratin saa purettua,
                    tarkoitus on vaihtaa sepuolien alempi muovisuoja kun kynnet on raapineet kumin siitä muovin päältä osittain pois...
                    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                    Comment

                    • VolvoTDi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2006
                      • 1576
                      • Tampere - Pori

                      #55
                      Originally posted by kt0510 View Post
                      Iso vai pikkuturbo?
                      LCI vai pre LCI?

                      Genuinen hintoja preLCI:n:

                      pikkuturbo 821 €
                      ja
                      iso turbo 1 542 €
                      + rahdit ja tiivisteet



                      Onko ketään lähettänyt remonttiin esim. Finnturboon? Mikä on ollut kustannus?

                      Jaa ne saa erikseenkin... Mitä eroa on preLCI vs LCI
                      Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                      Check:
                      www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                      Tampere 044-5867096

                      Comment

                      • viktor
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2006
                        • 1272
                        • ...

                        #56
                        Originally posted by viktor View Post
                        Kysellään olisko jollakulla heittää suoraa vinkkiä.
                        Kaveri soitteli että löytyi E60 takapyörästä klappia. Suunta vain oli vähän hassu, eteen-alaviistoon.

                        Mikähän siellä olisi väljänä, etummainen alatukivarsi?
                        ??

                        Originally posted by MajorDrake View Post
                        "Keskusnäyttö"?
                        Tarkennatkos vähän?

                        Toinen kyssäri, miten tuon M-Sporttiratin saa purettua,
                        tarkoitus on vaihtaa sepuolien alempi muovisuoja kun kynnet on raapineet kumin siitä muovin päältä osittain pois...
                        Jos oot vanhasta luopumassa niin täällä voisi olla ostajaehdokas naarmuuntuneelle..


                        Purku menee seuraavasti:
                        -Akku irti
                        -Odottelua hetki
                        -Ratin alapuolassa takana pieni reikä, siitä esim meisseli sisään ja sisältä työntää jousta ylöspäin voimallisesti (ratin suuntaisesti ylöspäin)
                        -Bägi irtoaa, jos ei, toista edellistä vaihetta voimaa lisäten kunnes irtoaa
                        -Johdot irti jne, tästä eteenpäin hoituu jo ihan maalaisjärjellä. Nostamalla ylöspäin taisi nousta pois se kehys siitä, sitten vaan ruuvaat irti ne MFC napit alapaneelista.

                        Itsellä meinasi usko loppua siihen miten tiukassa bägi oli kiinni. Meinasi jännittää niin kovasti työntää, mutta se jousi sisällä on vahvaa matskua ja tarvii vaan kovaa kättä. Uusi ratti tosin oli paljon höllempi, liekö siksi että oli jo aiemmin avattu.
                        Last edited by viktor; 27-06-2010, 00:20.
                        ///M5
                        "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

                        Comment

                        • vekkuli
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2005
                          • 1335
                          • Liminka

                          #57
                          Originally posted by MajorDrake View Post
                          "Keskusnäyttö"?
                          Tarkennatkos vähän?

                          Toinen kyssäri, miten tuon M-Sporttiratin saa purettua,
                          tarkoitus on vaihtaa sepuolien alempi muovisuoja kun kynnet on raapineet kumin siitä muovin päältä osittain pois...
                          Täältä kuvitettuja ohjeita lueskeleen. http://www.turnermotorsport.com/html...60m5_hud.shtml
                          E93 ///M3
                          E60 530dA aka M5
                          F11 525dA Xdrive
                          Tesla model 3 LR MY22

                          Comment

                          • MajorDrake
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2006
                            • 7551
                            • Jyväshyvä

                            #58
                            Originally posted by viktor View Post
                            Jos oot vanhasta luopumassa niin täällä voisi olla ostajaehdokas naarmuuntuneelle..
                            Ok, kiitos ohjeista. Eiköhän tuo vanha jouda,
                            saan tiistaiksi uuden osan joten enköhän sen samantien pistä paikalleen...
                            M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                            Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                            Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                            Comment

                            • VolvoTDi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2006
                              • 1576
                              • Tampere - Pori

                              #59
                              Huomasin tuossa, että kun takapöntöstä tulee tuplaputket niin kuskinpuoleisesta puhaltaa huomattavasti vähemmän kuin toisesta ja oikea puolen putken sisusta on eri värinen? Peräpönttö tukossa toisen putken kohdasta??

                              Möriseekö muilla DPF polton aikana tai sen jälkeen kohtuu äänekkäästi peräpönttö, saisi kokoajan pitää tuollaista mureaa mörinää!! Mörinä myös ilmestyy kun tekee pari nilkka suoraksi -ohitusta.
                              Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                              Check:
                              www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                              Tampere 044-5867096

                              Comment

                              • harriba
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2010
                                • 420
                                • Espoo

                                #60
                                Originally posted by MajorDrake View Post
                                Toinen kyssäri, miten tuon M-Sporttiratin saa purettua,
                                tarkoitus on vaihtaa sepuolien alempi muovisuoja kun kynnet on raapineet kumin siitä muovin päältä osittain pois...
                                Sama vika mullakin. Ratkaisin asian siten että peukalonpäällä rullasin sen kumipäällysteen irti kokonaan noista kahdesta muovikinkaleesta. Lähti aika helposti kun ensin kynsillä leikkasi sen reunoistaan irti. Nyt ne on kiiltävää mustaa muovia eivätkä mun silmää ainakaan häiritse toisin kuin se reunoistaan rispaantunut kumipinnoite.
                                Ex: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
                                X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid

                                Comment

                                Working...
                                X