Originally posted by Dunky
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by code_xi View PostNo sanotaan sitten että kaikki oleelliset varusteet... Sillä nakkasin tuon linkin, että hogaako joku kuvista tai varustelistalta jotain mikä ei kuulu joukkoon tms.. Kuvat ja varustelista näyttäisivät täsmäävän. Ikä, varusteet ja hinta täsmäävät mielestäni hyvin, mutta kilometrit ovat kyllä hämmästyttävän pienet. Kannattaa varmasti käydä alustanumeron kanssa merkkiliikkeen tiskillä tarkistamassa historia ennen ostopäätöstä.
Comment
-
-
Originally posted by VESiX View PostKannattaa varmasti käydä alustanumeron kanssa merkkiliikkeen tiskillä tarkistamassa historia ennen ostopäätöstä.
Ts. saattaahan siinä kirjassa se yksi leima olla...
Sinne merkkiliikkeeseen kannattaa ottaa kaikki 3 avainta mukaan ja pyytää lukemaan ne kilometrit sieltä avaimista.
Tosin aika nihkeästi kertovat auton tietoja ainakaan muuten kuin paikan päällä käymällä.
Itse en kyllä usko noihin kilometreihin. Ei tällaisia autoja seisomaan osteta.
Autolla on kuitenkin jo yli 5 vuotta ikää.
Ja näkyy olevan jo 2 omistajaakin.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
vakioalusta + DD
Originally posted by kt0510 View PostItsellä oli vakio alusta ja DD. Päivitin jouset M-Sport jousiin (- 25 mm) edessä ja iskarit kaikki Koni Sport:hin. Ei tuo DD ymmärrä iskareista höttäsen pöläystä, ainakaan miedolla madalluksella.
Toi vakioalusta tuolla DD maustettuna tuntuu jostaki syystä pintakovalta jopa alla olevilla vanhoilla talvirenkailla. Vertailukohtana edellisen tehdasmallisen urkkailu-alustaan nähden (ei siis m-sport).
Mites sulla sillo ennen päivitystä, oliko pintakova ja entä nyt?
Madalluksethan taisi TIS:in mukaan mennä näin:
sport: -15/-19
M-sport: -25/-25
vai muistinko tuon viimesen väärin?E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostLaitetaampas harkintaan sitte.
Toi vakioalusta tuolla DD maustettuna tuntuu jostaki syystä pintakovalta jopa alla olevilla vanhoilla talvirenkailla. Vertailukohtana edellisen tehdasmallisen urkkailu-alustaan nähden (ei siis m-sport).
Mites sulla sillo ennen päivitystä, oliko pintakova ja entä nyt?
Madalluksethan taisi TIS:in mukaan mennä näin:
sport: -15/-19
M-sport: -25/-25
vai muistinko tuon viimesen väärin?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKyllähän tuossa mainostetaan huoltokirjan olevan. Mutta onko noissakin huoltoväli sen 30 tkm/kolme vuotta?
Ts. saattaahan siinä kirjassa se yksi leima olla...
Sinne merkkiliikkeeseen kannattaa ottaa kaikki 3 avainta mukaan ja pyytää lukemaan ne kilometrit sieltä avaimista.
Tosin aika nihkeästi kertovat auton tietoja ainakaan muuten kuin paikan päällä käymällä.
Itse en kyllä usko noihin kilometreihin. Ei tällaisia autoja seisomaan osteta.
Autolla on kuitenkin jo yli 5 vuotta ikää.
Ja näkyy olevan jo 2 omistajaakin.E60 530i LCI M-Sport 2007
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostTämmönen noobie-kysymys, että kun nostan hallitunkilla autoa (yhtä kulmaa) ylös, niin mihin pisteeseen voisin tukea/varmistaa kulman ylhäällä pysymisen käyttäen autopukkia?
Käytössä olisi pari kipaletta tämmösiä pukkeja:
Kiitos!
- Antti -
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostMuistaaksein tuol ei tainnu mitää hyviä paikkoja olla noille pukeille..
- Antti -
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostNo sitäpä olen itsekin miettinyt, kun ei siellä alla ole muita osoitettuja nostopaikkoja kuin helmoissa ne neljä paikkaa ja etuakselin tienoilla keskellä yksi. Tietysti jos olisi oikein matala tunkki niin nostaisi siitä keskeltä ja ujuttaisi pukin sinne helman alla olevaan pisteeseen, molemmille puolille toki.
Noihin metallisiin tukiin pitäisi rakennella nostopisteiden sisälle kunnolla sopivat osat. Tunkkiin minulla on jo sellainen sen pyöreän irrotettavan osan tilalle eli nyt tunkki ei voi irrota/liukua pois paikaltaan vaikka tönit autoa.
Jos nostan yhden kulman, olen laittanut tunkin nousevan osan ja alarungon väliin paksun lankun (hirren) ja laskenut tunkkia hieman.
Nämä nyt oletuksella, että E60 on noilta osin samanlainen kuin E39...
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostNo sitäpä olen itsekin miettinyt, kun ei siellä alla ole muita osoitettuja nostopaikkoja kuin helmoissa ne neljä paikkaa ja etuakselin tienoilla keskellä yksi. Tietysti jos olisi oikein matala tunkki niin nostaisi siitä keskeltä ja ujuttaisi pukin sinne helman alla olevaan pisteeseen, molemmille puolille toki.
- Antti -
Ne vuolemasi palikat kulkee kivasti pussissa vararenkaan seassa. Näin moon tehnyt viimesen 3 pemarin kanssa ja toimii vaikkei kurssipuukkoa ookkaan!E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by code_xi View PostItsekin aika vankasti epäilen noita kilometrejä, mutta kun tuo näytti kuitenkin pikaisella tarkistuksella olevan merkkiliike...
Joka tapauksessa 7 tkm/vuosi on aika vähän. KO. auton hinta uutena saksassa hilppeineen lienee jotain 70 ke joten ~2 euroa per km on arvonalenema, hyvä ettei ole enempi ajettu tai menisi miinukselle ;-(
Ja kuten aiemmin sanoin, EPÄILEN noita kilometrejä. Voihan ne olla oikeatkin. Ja kuvista päätellen penkit eivät näytä miltään 200 tkm ajetuilta.
Joten jos auton paperit täsmää kilometreihin niin onko oikeasti väliä vaikka sillä olisikin ajettu 100 tkm enemmän? Sekin on kohtuu vähän ko. autolle.
Oikeastaan ongelma tulee vastaan vasta sitten kun autoa suomessa joskus myy eteenpäin. Aika harva uskoo jos myydään 6 vuoden ikäistä ja 50 tkm ajettua pirssiä,
vaikka dokumentaatio olisi täydellinen.
Työkaverilla on kuin pakasta vedetty 300 sarjan bemu, ikäluokka jostain 90-luvun loppupuolelta.
Oli ostettaessa jokunen vuosi sitten vain joku 40 tkm ajettu. Auto oli kuin uusi kaikin puolin.
Auto oli papan käytöstä ja Suomi-auto...Last edited by MajorDrake; 09-04-2011, 12:08.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostNo sitäpä olen itsekin miettinyt, kun ei siellä alla ole muita osoitettuja nostopaikkoja kuin helmoissa ne neljä paikkaa ja etuakselin tienoilla keskellä yksi. Tietysti jos olisi oikein matala tunkki niin nostaisi siitä keskeltä ja ujuttaisi pukin sinne helman alla olevaan pisteeseen, molemmille puolille toki.
- Antti -Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment